2013. január 29., kedd

1 év 12hónap 365nap...ONE DIRECTION! *-*

Sziasztok!! :)
Úristen ma 1 éve, hogy belebolondultam a One Directionbe!!! :DDD :') ♥

2011...
Az egyik barátnőmmel msneztünk aztán mondta, hogy talált egy számot ami nekem tetszene. Megmutatta.

Meghallgattam megfogott, de annyira nem izgatott, hogy ki is az a One Direction.
Ez így is maradt egészen...
2012...
Még 2011 végén másik barátnőm (Zsani♥) belebolondított Eric Saadeba. (Svéd énekes. Indult a 2011-es Euorovizios Fesztiválon és 3. lett.) Ez az őrületem tartott egészen január 27. Ezen a napom megmutattam másik barátnőmnek (http://ericsziszi.blogspot.hu/) Eric Saade - Hotter Than Fire című számát. Megtetszett neki. Rá két napra pedig megfertőzte őt a ,,vírus" és egy SAADEISTA lett. :DD
Január elején Zsani rátalált a One Directionre és teljesen beleőrültek Brigiii©-vel. Volt is egy kijelentésük.: ,,Ha minket egyszer összeengednének a One Directionnel ott kitörne a negyedik világháború!!'' :DD Engem az elején annyira nem izgattak. Január 27.-e körül már megelégeltem, hogy egyfolytában mellettem hallgatják a számaikat. Ezért otthon én is elkezdtem hallgatni a számaikat. Aztán 2012.01.29-én megfertőzött engem is a DIRECTIONER VÍRUS..:) :DDD ♥
Első zene amit hallottam tőlük: What Makes You Beautiful
Első kép amit leszedtem róluk:


SZTORIM:
Az egész úgy kezdődött, hogy unalom űzés képen elkezdtem írogatni valamit. xd A szereplők már meg voltak csak más névvel.
Elején:
-A One Directiont nem írtam bele a sztoriba
-Faithet Jessicanak neveztem el
-Jessi és Melody se voltak benne a sztoriba. 
És aztán 2012.05.23-án megcsináltam a blogom :)
A sztoriról még annyit, hogy az új rész holnap várható! Sajnálom, hogy ennyire megvárattalak/megváratlak titeket!!! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése