2012. június 1., péntek

I. évad 15. fejezet

15.fejezet


A ruhavásárlás
/Day:5 Péntek/

Reggel telefoncsörgésre keltem.
-Zayn!-próbáltam felkelteni, de amilyen kis helyen aludt lelöktem szegényt az ágyról.-Úristen Zayn! Jól vagy?
-Persze!-kelt fel a földről.
-Jaj ne haragudj!-öleltem meg.
-Nem haragszom.-puszilt meg.-De te is hallod? Valakinek csörög a telefonja!
-Ez a tiéd!-adtam oda a telefont.
-Ó köszi!
Gyorsan felvette a telefont.
-Halló?-szólt bele Zayn.
-Hali Zayn itt Harry. Képzeld! Meghívtak minket egy díjátadóra, ahol fellépünk!
-Úristen komolyan?
-És lehet hozni egy kísérőt is!
-Ez az!-kezdett el ugrálni Zayn, de én csak értetlenül néztem őt.-És mikorra kell odaérni?
-Hát 22.00kor kezdődik!
-Mi? Jaj. De akkor hogy jönnek el?
-Nyugi majd valahogy kiszöknek!
-Hát jó. De akkor most megyek.
-Oké szia! Ja és szólj Faithnek meg Cassienak, hogy megyünk értetek 11.00-ra és elmegyünk vásárolni nekik ruhát!
-Oké szólok. Na szia!
Zayn gyorsan lerakta a telefont aztán megölelt. Én csak ott álltam és nem értettem, hogy ezt miért csinálja.
-Ö Zayn minden rendben?-kérdeztem tőle.
-Persze! Képzeld ma estére meg van a programod!
-Tényleg és mi?
-Jössz velünk egy díjátadóra!
-Úristen? Tényleg?!-kezdtem el boldogan ugrálni.
-Igen. Ezért ma elmegyünk vásárolni neked ruhát!-kacsintott rám.
-Úristen! Köszönöm!-ugrottam a nyakába.
-Igazán nincs mit! De szóljunk Faithéknak is!
-Oké!
Odamentünk az ágyukhoz ahol csendben aludtak.
-Tudom hogy keltsük fel!-kacsintottam Zaynre.
Felálltam Cassiék ágyára és elkezdtem ugrálni és ordítozni nekik.
-FAAAITH CASSIE! KELJETEK FEL! MEGYÜNK VÁSÁROLNI! HAHÓ KELJETEK FEL!-ugráltam az ágyon.
Zayn csak mosolyogva nézett engem.
-Hmm mi van?-kelt fel Faith.
-Megyünk díjátadóra! És veszünk ruhát.
-Jó de azt tudunk később is venni most hagyatok aludni!-fordult el a másik irányba.
-Jó Zayn akkor csak te meg én és persze Harry fog jönni.
-Hogy mi?-ült fel Faith az ágyon.-Menni fog Harry is? Hát miért nem ezzel kezdtétek?-azzal összeszedte a ruháit és berohant a fürdőszobába.
-Már csak Cassiet kell felkelteni. Ami nem lesz könnyű.
Elkezdtem ugrálni de még erre se kelt fel.
-CAAAAASIIIE! ITT VAN LOUIS!-ordítottam el magamat.
-Hmm mi van? Milyen Louis hol?-kérdezte félálomban.
-Na látod mondtam, hogy feltudom őket kelteni!-kacsintottam Zaynre.
-Naomi te egy zseni vagy!-csókolt meg Zayn.
-Hé milyen Louis áruljátok már el végre!-ült fel Cassie az ágyon.
-Szóval. Meghívták a fiúkat egy díjátadóra ezért megyünk ruhát vásárolni!
-Úristen de jó!-kelt ki Cassie az ágyból.
-Kész vagyok mehettek!-jött ki Faith a szobából.
Gyorsan elmentünk fürdeni aztán 11.00 óra lett.
-Menjünk, többiek szerintem már kint lesznek!-mondtam a többieknek.
Gyorsan kimentünk a hotelből. Mr. Black szerencsére nem vette észre ahogy a szobából egy óriási táskával és egy leengedett matraccal jövünk ki.
-Helló!-köszönt Zayn.-Bedobom hátra a cuccokat!
-Oké. Cassie!-szállt ki a kocsiból Louis.
-Szia.-puszilta meg Cassie Louist.
-Gyere!-nyitotta ki Louis Cassienek a kocsiajtót.
-Köszi!-mosolygott Cassie Louisra.
-Szia Faith!-puszilta meg Harry Faithet.
-Szia.
-Annyira szép vagy ma is meg persze mindig!-ölelte meg Harry Faithet.
-Nem is.-pirult el Faith.
-De is! Na gyere!-nyitotta ki Harry Faith előtt az ajtót.
-Naomi!-tessékelt be a kocsiba Zayn.
-Köszönöm!
-Sziasztok!-köszöntünk egymásnak a kocsiba.
-Na indulás!-mondta Liam.
Most kivételesen Liam vezetett. Pár perc alatt oda is értünk a plázába.
-Na itt vagyunk!-mondta Liam.
Miután kiszálltunk a kocsiból szétváltunk. Liam és Melody; Harry és Faith; Cassie és Louis; én és Zayn külön-külön üzletekbe mentünk be a tökéletes ruháért.
-Zayn ehhez mit szólsz?-kérdeztem magam elé tartva a ruhát.
-Szerintem gyönyörű lennél benne!-és egy puszit adott az arcomra.
-Jaj! Ugyanezt mondtad a másik 3 ruhára is! Veled nem jó vásárolni!-sértődtem meg.
-Bocsi, hogy az igazat mondom! És bocsi hogy nem vagyok lány!-nevetett.
-Jaj. Gyere erre gyorsan!-fogtam meg a kezét és elkezdtem az egyik ruha felé húzni.
-Úristen ezt nézd meg! Ezt nézd meg! Nézd meg!-kezdtem el ugrálni.
-Hát nagyon szép! Próbáld fel.
Gyorsan bementem a próbafülkébe és felvettem a ruhát.
-Na milyen?-kérdeztem mikor kiléptem a próbafülkéből.
-Úristen Naomi! Ebben a ruhában egyszerűen gyönyörű vagy! Nézd meg magad!-húzott oda az egyik tükörhöz.
-Úristen. Ez tényleg nagyon szép.
-Igen. És milyen jól mutatunk egymás mellett a tükörben is!-ölelt meg Zayn.
-Hát igen.-pirultam el.-Akkor nem baj ha megveszem?
-Nem! Dehogyis!
-Akkor jó!-adtam egy puszit neki.
Gyorsan visszaöltöztem és odamentünk a pénztárhoz. Kifizettük és elmentünk kajálni mivel mindketten éhen haltunk.

EKÖZBEN CASSIE ÉS LOUIS

-Louis. Ez milyen?-kérdeztem miközben az egyik ruhára mutattam.
-Hát nem tudom. Nekem annyira nem tetszik. De ahogy te gondolod!
-Hát. Menjünk át inkább valamelyik másik ruhás boltba!
-Oké!
Aztán kézen fogva elindultunk egy másik ruhaboltot keresni. Útközben találkoztunk Harryvel és Faithtel.
-Sziasztok!-köszöntünk egymásnak.
-Ti merre mentek?-kérdezte Faith.
-Nem tudom.-válaszoltam.-Valamilyen ruhaboltot keresünk. Ti?
-Mi is!
-Megyünk együtt?
-Aha.
Tovább mentünk. Aztán megláttunk egy ruhaboltot ahova be is mentünk. Megláttam egy ruhát és gyorsan bevittem a próbafülkébe. Faith is ezt tette. Addig a fiúk leültek egy kis padra amit az üzletben gondolom a fiúbarátok részére találtak ki.
-Faith! Nézd! Milyen?-futottam oda a ruhámban Faithez.
-Úristen de szép! És az enyém?
-Gyönyörű! Kérdezzük meg a fiúkat is!
-Louiii! Na milyen?
-Cassie! Gyönyörű vagy benne!-ölelt meg.
-Na és Harry rajtam, hogy áll?-kérdezte Faith.
-Csodálatosan!-puszilt meg.-De ugye kész vagytok és mehetünk?
-Igen!-válaszoltuk egyszerre Faithtel.
Gyorsan vissza mentünk és átöltöztünk. Utána a fiúk kifizették a ruháinkat.
-És most hova menjünk?-kérdeztem.-Csak mert éhen halok!
-Akkor menjünk kajálni!-mondta Louis.
-Oké!-egyeztek bele Harryék.
Beültünk egy hangulatos kis étterembe.

EKÖZBEN MELODYÉK

-Juj Liam! Nézd milyen szép! Meg az is! Á! Nem tudok dönteni!-álltam a kezemben kb. 5 ruhával.
-Segítsek?-mosolygott rám.
-Hát jó lenne!
-Mondjuk… Ebbe is gyönyörű lennél! És ebbe is! Meg persze ebbe is. De szerintem próbáld fel ezt!-vette el a többi ruhát a kezemből.
-Oké!-elfutottam a próbafülkébe és gyorsan felöltöztem.
-Na milyen?-jöttem ki az ajtón.
-Melody! Gyönyörű vagy benne!-csókolt meg.
-Óh köszönöm!
-Megveszem neked!-mosolygott rám.
-Úristen köszi!-ugrottam a nyakába.
Visszaöltöztem aztán Liam kifizette a ruhámat. És mivel majd éhen haltunk elmentünk egy japán kis étterembe kajálni.

EKÖZBEN NAOMIÉK

-Hmm nagyon finom volt! De menjünk még a végén itt hagynak!-mondtam ijedten.
-Jaja! Pincér fizetnék!-intett Zayn a pincérnek.
Kifizette a kaját és lementünk a parkolóba. Ahogy leértünk utána jöttek a többiek is.
-Úristen olyan jó rucit vettem!-meséltem boldogan.
-Én is!-vágta rá Melody.
-Én is!-mondta Cassie.
-Én is és majd otthon megmutatjátok!
-Oké!
Beültünk a kocsiba és Liam elvitt minket a hotelig.
-Na sziasztok! Akkor 21.40 fele jövünk értetek.
-Oké..Mi van?!-ordítottam rá szegény Liamre.
-Hát a díjátadó 22.00kor kezdődik! Zayn nem mondta?
-Zayn!-néztem rá mérgesen.
-Bocsi csak elfelejtettem!-nézett rám boci szemekkel.
-Jó nem baj! Csak hogy szökjünk ki?
-Hát...-gondolkoztunk el mindannyian.
-Meg van!-mondtam boldogan.
-Igen?!-néztek rám a többiek.
-Szólunk Samnek és Szofinak, hogy mi elmegyünk és hívjanak fel ha bárki gyanút fogna, hogy nem vagyunk ott! Amúgy Sam és Szofi nagy rajongóitok szóval simán rálehet őket venni az ilyenre!
-Naomi!-nézett rám mindenki.
-Te egy zseni vagy!-mondta Faith.
-Ó köszönöm! De menjünk készülődnünk kell!
-De Naomi még csak 14.00 van!-mondta Zayn.
-Te nem ismered mennyi ideig készül el!-mondta Cassie.
-Ja. Hát akkor hagylak titeket! 21.40re jövünk értetek!-mondta Zayn.
-Oké!-nyomtam egy csókot a szájára.
-Na szia Loui!-ölelte meg Cassie Louist.
-Szia Cassie.-csókolta meg Louis Cassiet.
-Szia Faith!-csókolta meg Harry Faithet.
-Szia!
-Melody te nem jössz?-kérdezte Liam.
-Nem nem! Majd később megyek haza!
-Ja értem de akkor ugyanúgy hozzátok menjek majd este?-kérdezte Liam.
-Igen! Szia!-csókolta meg egymást Melody és Liam.
-Szia.
Gyorsan bementünk a szobába és megmutattuk egymásnak a ruháinkat. Aztán Melody hazament és mi elkezdtünk készülődni az estére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése