2012. június 4., hétfő

I. évad 17. fejezet

17.fejezet


Mr. Black

Mikor kb. félúton voltunk halottunk egy nagy durranást.
-Úristen mi volt?-kérdeztem ijedten.
-Szerintem durr defektet kaptunk!-mondta szomorúan Zayn.
-Úristen! Pont most!
Paul leparkolta a limuzint és kiszálltunk.
-Igen ez defektünk van!-mondta Zayn miközben lehajolt a kocsi kerekéhez.
-De jó! Mr. Black tuti megtudja, hogy nem vagyunk otthon!-borultam ki.
-Nyugi majd valahogy megoldjuk!-ölelt meg Zayn.
-Melody! Ma jöttem még csak vissza de máris kalandba keveredtem! Á! Tökre jó! Megérte visszajönni!-mondta Jess.
-Hát igen. Erről az jut eszembe amikor kimentünk hozzátok és eltévedtünk!-nevetett Melody.
-Jaj arra emlékszek!-nevetett Jessica is.
A két lány elnevetgélt közben Paul felhívta az egyik autós haverját, hogy segítsen kereket cserélni, addig mi a lányokkal tökre kész voltunk és féltünk mi lesz a következménye.
-Na srácok! Tomas azt mondta, hogy kb 15-20 perc amire ideér! És amire megszereli az is egy fél óra!-mondta szomorúan Paul.
-Ááá! Tuti kapunk egy igazgatóit! Ha anyámék megtudják nekem annyi!-kezdtem el sírni.
-Nyugi Naomi! Majd megmondjuk a tanárodnak meg a szüleidnek, hogy a mi hibánk volt és mi rángattunk bele titeket!-ölelt meg Zayn.
Már kb. 15 perce álltunk ott de Paul haverja, Tomas még mindig nem jött.
-Mikor jön már? Rég itt kéne lennie!-mondtam mérgesen.
-Hát nem tudom hol van! De mindjárt felhívom!-mondta Paul.
-Oké köszi!
-Helló Tom! Hol vagy?
-Szia Paul! Jaj képzeld baleset van ezért nem tudom mikorra érek oda, bocsi!
-Úristen de jó. Na mindegy azért köszi na hello.
-Szia.
-Na gyerekek!-tette le a telefont.-Amelyik úton Tom jön baleset történt és nem tudja mikorra fog ideérni!
-NEEE!-borultam ki.-Engem otthon kinyírnak!
-Naomi nyugi, valahogy hazajutunk!-ölelt meg Zayn.
-Hogy? Innen kb fél óra amire hazaérünk! És én ilyen ruhába ekkora magassarkúba nem tudok gyalogolni!
-Hazaviszlek kézbe!-mosolygott rám Zayn.
-Aha persze, hogy bírnál el! Most az egyetlen egy szerencsénk lenne ha pont erre jönne egy kocsi! Amit nem hiszek mivel negyed 1 van, és ilyenkor egy kocsi sem szokott már az úton járni!-hisztiztem.
-Naomi! Nyugodj meg nem lesz semmi baj!-próbált nyugtatni Zayn.
-Hát te még nem ismered a szüleimet…
Ahogy ott álltunk és fáztunk, egy limuzin gurult mellénk. Megállt és lehúzta az ablakát. Én odabújtam Zaynhez, mivel nem tudtam kié a kocsi.
-Sziasztok! Ugye ti vagytok a One Direction?-kérdezte egy alak a limuzinól.
-Igen!-mondta Zayn.-És ön ki csoda?
-Hát Johnny Depp. -nevetett a férfi.
-Úristen Johnnyi Depp!-sikított fel Melody.
-Ó! Te meg Melody ugye?
-Liam! Liam! Hallottad megtanulta a nevemet! Ezt nem hiszem el!-kezdett el örömében ugrándozni Melody.
-Haha! Amúgy látom, defektetek van. Elvigyelek titeket?
-Igen!-vágta rá Melody és már el is indult a limuzin felé.
-Szerintem nem jó ötlet egy idegen kocsijába beülni!-húzta vissza Liam Melodyt.
-Liam! Ő itt Johnny Depp, nem egy idegen! És én akkor is beülök a kocsijába!-mondta Melody és beszállt az autóba.
-Gyere Zayn szálljunk be mi is!-húztam magammal Zaynt
Mindenki beszállt a kocsiba, csak Liam meg Paul maradtak kint.
-Na szállj be gyorsan Liam! Én itt megvárom Tomot és majd valahogy hazamegyek!-mondta Paul.
-Oké!
Nagy nehezen Liam is beszállt a limuzinban.
-Na és merre lesz az utatok?-kérdezte Johnny Depp mosolyogva.
-Hát…-kezdtem el magyarázkodni.
-Hát tudja a Victoria hotelbe! A barátnőimet kinyírják ha nem érnek vissza perceken belül!-mondta Melody.
-Rendben! Sofőr kérem gyorsan vezessen a Victoria hotelbe!-adta ki a parancsot Johnny Depp.
-Igen is uram!
Azzal a sofőr elkezdett gyorsan vezetni.
-Itt is volnánk!-mondta a sofőr.
-Köszönjük! Hölgyek!-nyitotta ki előttünk az ajtót Johnny Depp.
-Köszönöm!-szállt ki a kocsiból Melody. Persze Liam féltékenyen nézte.
-Jaj haver nyugi már!-lökte oldalba Zayn Liamet.
-Te könnyen beszélsz!-morgolódott Liam.
Nagy nehezen mindannyian kiszálltunk a kocsiból.
-Álljatok meg itt én előre megyek, és majd jelzek ha jöhettek!-mondtam a többieknek és elkezdtem beosonni a hotelbe.
Bementem halkan a hotelbe ameddig a többiek kint várták a jelt, hogy bejöhessenek.
-Ez az mégse buktunk!-mondtam miközben nyitottam volna be a szobába.
-Hova ilyen sietősen?-kérdezte Mr. Black.
-Tanár úr!-nevettem zavaromban.-Hát ön hogy-hogy fent van ilyen későn?
-Ezt én is kérdezhetném! És hol vannak a többiek?!
-Hát ők…-próbáltam magyarázkodni.

EKÖZBEN A TÖBBIEK

-Na most mi legyen?-kérdezte Cassie.
-Szerintem menjünk be! Csak nem mondták el a fiúk! Vagyis remélem!-mondta Faith azzal elkezdtek belopakodni.
Mikor már csak be kellett volna fordulniuk a folyosón a szobánkhoz megláttak engem és Mr. Blacket.
-Basszus! Mr. Black tudja! Most beszél Naomival!-súgta Faith a többieknek.
-Akkor mit csináljunk?-kérdezte ijedten Cassie.
-Nem tudom!-mondta Faith. -Csak úgy nem mehetünk oda!
Félve dőltek neki a falnak és hallgatták a kamu mesémet amit próbáltam bebeszélni a tanárnak.

EKÖZBEN NAOMI

-Tanár úr tudja az úgy volt, hogy minket elraboltak! És fogva tartottak minket és nem akartak elengedni! És nagy nehezen megszöktünk, mert egy percre nem figyeltek oda az elrablók! Utána mivel nem volt kocsink se pénzünk buszra haza kellett futnunk! És útközben találtunk egy kis cicát, aki a halálszélén volt! És felhívtuk az állatkórházat és ahogy jöttek eltévedtek ezért 1 óra alatt értek oda. Szerencsére a macska jól van és hazahoztak minket. Én leszálltam arról a kis mentő autóról a lányok meg nem tudom hova tüntek mivel én siettem önhöz Tanár úr!
-Hmm Naomi! Magyarból kreativitásként biztos megérne egy ötöst!
-Ó Tanár úr köszönöm!
-Csak azt nem értem miért vagy így kiöltözve!
-Ó! Hát a ruha! Na kérem szépen az úgy volt..-kezdtem el magyarázkodni.

EKÖZBEN A TÖBBIEK

-Basszus srácok! Tüsszentenem kell!-mondta Niall megpróbálva visszafogni a tüsszentést.
-Niall nehogy!-mondta Faith.-Niall!
De már késő volt és Niall eltüsszentette magát és Mr. Black meghallotta.
-Naomi te is hallottad mi volt ez?
-Nem tudom Tanár úr!
-Akkor gyere derítsük ki!
Elindultunk a hang irányába.
-Basszus Niall köszi szépen! Erre jönnek mit csináljunk?-kérdezte Faith.
-Faith meg mindenki. FUTÁS!-mondta Harry.
Elkezdtek a hotel ajtaja felé futni. Mikor már majdnem kifutottak rajta Mr. Black megszólalt.
-Hova ilyen sietősen?
-Tanár úr! Minő meglepetés! Jó estét kívánok!-mondta Faith.
-Estét?! Inkább hajnalt. Mégis merre akartatok menni?
-Tanár tudja…-kezdett magyarázkodni Faith.
-Hát mi csak! Ö…-folytatta Cassie.

-Nem kell a magyarázkodás! Gyertek ide most! Mindannyian!-mondta Mr. Black szigorúan.-Amúgy annyit hozzátennék, hogy Naomi hihetőbb sztorit talált ki az ,,Tanár úr!” és az ,,ö…”-nél!
-Jaj Tanár úr! Nagyon szépen köszönöm!-mosolyogtam Mr. Blackre -És megkapom érte majd az ötösömet!
-Naomi, ne tereld a témát! Na szóval mégis hol voltatok és mi az, hogy most jöttök vissza az éjszaka közepén?!-kezdett el ordibálózni.
Nagy csönd volt mindenki hallgatott.
-VÁLASZT VÁROK!-kezdett egyre dühösebb lenni.
Mi még mindig hallgattunk és a fiúkra néztünk, hogy jöjjenek már elő valami jó kis sztorival, de ők is csak hallgattak.
-Na várjatok csak! Ti mégis kik vagytok?-esett le Mr. Blacknek, hogy nem csak Faith Cassie meg én vagyunk itt hanem Melody Jessica és a One Direction is.-Hé téged ismerlek nem te csináltál velem közös képet?!
-Én?!-vörösödött el Melody. -Elnézést kérek de valakivel összekever!
-De én emlékszem rád te voltál az! És ti 5-en is voltatok már itt!
-Mi?!-néztek össze a fiúk.-Az nem létezik!
-Ó! És ha jól sejtem ti vagytok a One Direction!
-Ö…Igen!
-Hmmm… Utoljára kérdezem meg miért most jöttetek haza?
-Szóval nem mondotok semmit?! Jó ahogy gondoljátok. Brendon, Damon Adam!-hívta ide a három fiút akik egy másodperc alatt ott termettek.
-Igen tanár úr?-kérdezte Brendon a legálszentebb arcával.
-Mutassátok meg nekik a képeket amit az interneten találtatok!
-Már is uram!-mondta Brendon és visszaszaladt a szobájukba a lap topért.-Itt vannak tanár úr!
Nem hittünk a szemünknek. A képen mi voltunk és a One Direction. Néhány képen a vidámparkban sétáltunk kézen fogva és a bálról is feltettek képeket és volt egy olyan kép is amikor Zayn és én csókolózunk a hotel előtt.
*-Francba a paparazzikkal!-gondoltam magamban.*
-Na ehhez mit szeretnétek hozzá fűzni?
Mi csak néztünk egymásra közben Brendonék kárörvendően mosolyogtak.
-Az egész hazugság!-jelentettem ki.
-Tényleg?-kérdezte Mr. Black. -Csak mert vannak rá fül és szem tanúim!
-És mégis kik?
-Mi!-léptek Mr. Black mellé Brendonék.
-Pont te Brednon?-nevettem.
-Talán valami bajod van velem? Nem értem miért.-mondta ártatlan arccal.
-Á! Nincs semmi bajom veled!-erőltettem egy mosolyt Brendonra.
-Lányok tudjátok mi jár ezért?!-szólt közbe Mr. Black.
-Igen igen igazgatói!-feleltem nyugodtan, mintha nem izgatna.
-Ó, Naomi szóval nem izgat? Mert akkor mindjárt beírok 2 igazgatóit is!-mondta Mr. Black.
-Tanár Úr, nekem az egy is túl sok lesz!-vágtam rá gyorsan.
-Hát akkor meg miért mondasz ilyeneket?!-kérdezte dühösen.
Nem válaszoltam rá. Megint síri csendben álltunk. Ekkor hirtelen kivágódott mögöttünk az ajtó.
-Jó estét/hajnalt kívánok és sziasztok! Elnézést kérek csak valaki bent felejtette a táskáját a limuzinban.-jött be az ajtón Johnny Depp.
-Én voltam!-nevetett zavarában Melody.
Johnny Depp odasétált Melodyhoz és átnyújtotta neki a táskát.
-Nagyon szépen köszönöm!
-Ugyan már semmiség!-mosolygott Johnny Depp Melodyra.
Liam csak féltékenyen nézte őket, és ha ölni lehetne a szemmel, akkor Johnny Depp már nem élne!
-Úristen Johnny Depp!-kezdett el ugrándozni Mr. Black. Mindannyian csak ránéztünk és fogtuk a fejünket.
-Jó napot! Ön kicsoda?
-Mr. Black vagyok! Úristen! Kérhetek egy autogramot és csinálunk egy közös képet?
-Persze!
-Úristen köszönöm! Köszönöm!-ölelte meg Mr. Black Johnnyt.
-Ö… Nagyon szívesen!-próbálta leszedni magáról Mr. Blacket.
Megcsinálták a képet és autogramot is kapott Mr. Black.
-A további jó éjszakát!-indult el az ajtó felé Johnny Depp.
-Várjon!-kiáltott utána Mr. Black. -Esetleg megnézhetném a limuzinját?
-Igen, persze gyertek mindannyian!
Kimentek a többiek a kocsihoz én pedig bent maradtam Brendonnal, Damonnal és Adammal.
-Hát Brendonka ezt buktad!-kacsintottam rá aztán gyorsan kifutottam a többiekhez.
Brendon vágott egy fejet aztán bementek a szobába. Amire én kiértem Mr. Black már a kocsiban ült.
-Úristen! Johnny Depp! Ez csodálatos!
-Köszönöm!-mosolygott Johnny Depp.
-Elnézést kérek és az igazgatóival mi lesz?-kérdeztem félve.
-Á! Arra majd visszatérünk később!
-Köszönjük!-kezdtünk el ugrálni örömünkben.
Fél óra múlva Mr. Black kiszállt a kocsiból.
-Nagyon szépen köszönöm, hogy kipróbálhattam a kocsiját!-rázott kezet Mr. Black Johnnyval.
-Nagyon szívesen! De én akkor most mennék!
-Persze persze! További jó éjszakát és sok sikert a filmjeihez!-búcsúzkodott Mr. Black.
-Köszönöm! Viszlát jó éjt és sziasztok nektek is.-szállt be a kocsiba.
-Viszlát!-köszöntünk neki egyszerre.
-Ó! És még egyszer köszönöm a táskát!-mondta Melody.
-Szívesen! Na jó éjt.-azzal elindult a limuzinjával.
-Jó éjt Johnny Depp. -integetett Mr. Black.
Gyorsan bementünk a hotelbe.
-Úristen! Beszéltem Johnny Deppel!-ugrándozott Mr. Black.
-Igen én is így éreztem amikor először találkoztam vele!-helyeselt Melody.
-Ááá! De annyira jó volt! Megfogta a kezem! El se hiszem!
-Tanár úr! Nyugodjon meg!-próbáltam nyugtatni.
-Rendben. Húh. Na szóval akkor most Cassie Faith és Naomi! Irány a szobátok ti pedig menjetek haza!-adta ki a parancsot Mr. Black.
Gyorsan elköszöntünk mindenkitől aztán bementünk a szobába.
-Húh! Ez az megúsztuk!-kezdtem el boldogan ugrándozni!
-Igen! Éljen!-csatlakoztak a lányok is.
Gyorsan átöltöztünk pizsamába és bedőltünk az ágyba és már aludtunk is.

2 megjegyzés:

  1. Hát mindenre számítottam, de erre nem xD :P Nagyon Király :D

    VálaszTörlés