2012. június 6., szerda

I. évad 18. fejezet

18.fejezet


A fiúk háza
/Day:6 Szombat/

Reggel a telefonom csörgésére keltem.
-Halló-vettem fel félálomban.
-Vas happenin'?-ordított bele egy ismerős hang.
-Zayn?
-Igen! Na mi történt? Kaptatok valamit? Mert ha igen akkor bemegyünk és megmondjuk nekik, hogy mi hibánk!
-Még nem tudom mi van! Most keltem még csak fel és Mr. Black se keresett!
-Úristen! Felkeltettelek? Bocsi!
-Semmi baj. Amúgy hány óra?
-7.00.
-Köszi! Na és ti hogy jutottatok haza tegnap?
-Hát kimentünk a hotelből aztán hirtelen feltűnt Paul a limuzinnal. Hazavittük Melodyékat aztán pedig mi is hazamentünk.
-Ja értem. De én megyek szeretnék még aludni!
-Oké! Bocsi még egyszer!
-Semmi baj. Szia! Szeretlek!
-Én is!
Beállítottam a telefonom 7.40-re. Aztán megpróbáltam visszaaludni, de nem tudtam, ezért visszahívtam Zaynt.
-Naomi?
-Igen! Nem tudok aludni!
-Ja! Hát akkor beszélgessünk de visszahívlak, hogy ne menjen a pénzed.
-Oké köszi.
Leraktam a telefont, aztán Zayn visszahívott. Már kb 30perce beszéltünk amikor Faith hirtelen felkelt.
-Úristen Naomi! Hány óra van? És most kapunk igazgatóit? Ugye nem rúgnak ki minket?-ült fel az ágyán ijedten.
-Jó reggelt Faith! Még csak 7.32 van! Mr. Black pedig nem keresett minket, úgyhogy nyugi!
-Ja jó.-azzal visszadőlt az ágyra.
-Na itt vagyok Zayn! De akkor leteszlek jó?
-Oké! Szia. Tényleg ma találkozunk?
-Nem tudom. Mr. Blacktől függ!
-Ja jó. De ha nem enged el vagy valami akkor átjövök! Naomi hiányban szenvedek!
-De hülye vagy!-nevettem.-De akkor majd még hívlak szia!
-Szia!-köszönt el és küldött egy puszit.
Leraktam a telefont és elmentem fürdeni. Mikor visszamentem a szobába a lányok még aludtak. Odaszaladtam hozzájuk.
-HÉÉÉ! KELJETEK FEL!-kezdtem el ordítozni mellettük, mivel semmi eredménye nem volt elkezdtem az ágyaikon ugrálni és ordítozni, hátha felkelnek.
Nagy nehezen fel is keltek. Elmentek fürdeni és aztán elindultunk reggelizni.
-Jó reggelt Mr. Black!-köszöntünk neki illedelmesen.
-Hmm..Hello lányok!-nyelte le a virslijét.-Reggeli után a portánál találkozunk! Beszédem van veletek!
-Rendben tanár úr!
Elvettük a fejenként járt 2 virslit és leültünk az egyik asztalhoz.
-Á! Nagyon nem kezdődik jól a reggelem!-mondtam, miközben unottan nyomtam majonézt a virslim mellé.
-Mert?-kérdezték a lányok egyszerre.
-Hát először is a virsli! Mivel köztudott, hogy én utálom, ki nem állhatom a virslit. Másodszor, mert Mr. Black beszélni akar velünk! És amilyen bunkó lesz tuti, hogy ad igazgatóit vagy a rosszabb, hogy ki rúg minket!
-Nyugi! Kirúgni azért csak nem fog! Találkozott Johnny Deppel! Szerintem ez egy kicsit enyhít! Igazgatóit se ad, mivel szeret minket Parker igazgató úr, még ha Brendon a fia is! Adamot meg majd otthon megverem, hogy beárult minket Mr. Blacknek!-mondta Faith.
-Hát majd kiderül.-mondtam és beleharaptam a majonézes ketchupos virslimbe.

Kaja után…

Gyorsan odafutottunk a porta elé, de Mr. Black sehol. Már 10 perce ott álltunk amikor hirtelen odajött hozzánk.
-Na szóval! Gyertek utánam!-mondta és elkezdett menni, mi pedig követtük őt.
Odaértünk egy szobához. Kinyitotta előttünk az ajtót mi pedig gyorsan bementünk. Egy kis iroda volt. Volt benne egy asztal az egyik oldalán egy a másikon pedig három szék volt. Mr. Black leült az egyik székre.
-Üljetek le!-mutatott a három székre.
Leültünk egymás mellé, úgyhogy: Faith, én és Cassie.
-Na szóval! Tegnap ha jól sejtem a bál miatt mentetek el itthonról, ugye?
Nagy hallgatás.
-Igen!-válaszoltam halkan.
-Á! Szóval fontosabb egy bál, mint a suli?!
-Nem.
-Akkor miért mentetek el?!
-Hát mert…-kezdett magyarázkodni Cassie.
-Mert! Híres emberek voltak ott és persze a One Direction!-mondtam.
-Ja értem.-állt fel Mr. Black. -Hát most simán kirúghatnálak titeket! Éjszaka közepén tiltás ellenére elmenni?!
Mi csak csöndbe vártuk az ítéletet és szorítottunk nehogy kirúgjanak minket.
-De mégse teszem meg! Nem rúglak ki titeket!
-EZ AZ!-állt fel Faith.
-Faith?! Kérlek!
-Elnézést-ült le Faith.
-Szóval az igazgatóival kapcsolatban…-ült le a székre.
Elkezdtünk szorítani, hogy ne kapjuk meg.
-Nem kapjátok meg!
-ÉLJEN!-ugrott fel Cassie.
-Khmm! Cassie.
-Bocsánat Mr. Black!-ült le Cassie is.
-És mit kapunk? -kérdeztem félve.
-Hát mivel tudom, hogy ti nem vagytok ilyenek, csak Anglia teszi ezt veletek ugye?
-Igen Tanár úr!-vágtuk rá egyszerre.
-Rendben. Az Angliában töltött utolsó napotokon azt csináltok amit akartok! Erre majd a suliban visszatérünk! És ha ma nem értek haza 21:30-ig igazgatóit tuti kaptok!
-Úristen! Köszönjük Mr. Black! Imádjuk önt!-kezdünk el boldogan ugrálni.
-Nagyon szívesen! De több panasz ne legyen rátok!
-Rendben tanár úr! Akkor viszlát.-azzal kirohantunk a kis szobából mielőtt még meggondolta volna magát.
-Ez az megúsztuk!-dőlt le az ágyára Faith.
-Jaja!-helyeselt Cassie. -És mit csináljunk ma?
-Nem tudom!-mondtam miközben a telefonomat kerestem.-De pill felhívom Zaynt!
-Szia Naomi!
-Szia Zayn! Képzeld nem kaptunk semmit! Még szerencse, hogy Melody Johnny Depp limuzinjába felejtette a táskáját!
-Úristen! Ez az! Jaja! Amúgy ma mit csinálsz?
-Semmit. Miért?
-Hát csak arra gondoltam, hogy átjöhetnél hozzánk! HÉÉÉÉÉÉÉÉ! Meg a lányok is!-hallottam ahogy valakik üvöltöznek Zayn mögött.
-Benne vagyok. De kik üvöltöztek ott neked?
-Harryék, hogy jöjjenek Cassiék is!
-Ja oké. Mikorra jöttök értünk?
-Ki mondta, hogy elviszünk titeket?!
-Hát…
-Jaj nyugi csak vicceltem!-nevetett Zayn.
-Haha nagyon vicces vagy!
-Bocsii! Na de 20 perc múlva ott leszünk értetek jó?
-Jó! Na szia!
-Szia!
Leraktam a telefont és elmeséltem a lányoknak, hogy 20 perc múlva itt lesz értünk a One Direction.
-Úristen! Készülődjünk gyorsan!-mondta Faith.

20 perc múlva…

-Sziasztok! Mehetünk?-állt meg mellettünk a kis busz, amit Zayn vezetett.
-Persze!-szálltunk be.
-Amúgy Melody?-kérdzetem.
-Nem engedték el a tegnapi miatt!-mondta szomorúan Liam.
-Miért?! Kérem valaki telefonját lécci! Szeretném felhívni, hogy most mi van!
-Tessék!-adta oda Zayn.
-Kösziii!
Gyorsan felhívtam Melodyt és kiderült, hogy a szülei azt hitték, hogy nálunk alszik és amikor megtudták, hogy valami bálon volt ő is meg Jessica is akkor mindkettejük szülei kiakadtak és ezért nem mehetnek el sehova.
-Ez igazságtalanság!-raktam le a telefont.
-Micsoda?-kérdezte Zayn.
-Melodyt meg Jessicát nem engedik el, mert hogy eljöttek velünk a bálba. Menjünk el hozzájuk beszélni fogok a szüleivel!
-Biztos?!-kérdezte mindenki.
-Tuti! Irány Melody háza.
Zayn gyorsan elvezetett Melody házukhoz. Kiszálltunk a kocsiból és becsöngettünk. Egy nő jött ajtót nyitni.
-Jó napot kívánok! Itt lakik Melody Watson?-kérdeztem tőle.
-Igen. Ki keresi?
-Naomi James! És ön kicsoda?
Ilona vagyok!
-Kedves Ilona néni kérem szépen engedj el Melodyt meg Jessicát velünk! Most leszünk itt utoljára Angliában! Szóval kérem szépen engedje el! Este 21.30ig haza fog érni!
-Hát…De!
-Könyörgöm! Legyen szíves!
-Hát na jó! De 21.30-ra legyetek itthon!
-Úristen köszönöm! Ön a legcsodálatosabb!
-Ó! Ugyan már! Akkor szólok a lányoknak! 1 perc.
-Rendben köszönöm!-gyorsan megfordultam és mutattam a többieknek, hogy el fog tudni jönni.
A lányok pár perc múlva már ott is voltak és gyorsan beszálltunk a kocsiba.
-Akkor irány a házunk!-mondta Zayn és elindultunk.
8 perc alatt oda is értünk.
-Na hát itt volnánk!-szállt ki a kocsiból Zayn.
-Úristen de szép ez a ház!
-Ugye? Na gyertek be!
Bementünk a házba. Az alsó szinten volt egy konyha egy nappali és egy fürdőszoba. Ahhoz képest, hogy 5 fiú lakik a házban szép volt a rend. Lehet kitakarítottak miattunk. Utána felmentünk az emeletre. Ott volt az 5 fiú szobája hozzájuk 1-1 fürdőszoba és volt még egy játékterem is.
-Na hova menjünk be először?-kérdezte Zayn.
-A szobádba!-vágtam rá.
Bementünk a szobába. Ahhoz képest, hogy Zayn szobája rend volt nála. Kivéve persze az ágyra dobott ruhák.
-Bocsi csak öltöztem és még lusta voltam elpakolni!-kezdett mentegetőzni.
-Jól van! Én szobámat látnád.-nevettem.
Aztán átmentünk Liam szobájába.
-Úristen! Liam! Hogy csináltál ekkora rendet?!-kérdezte meglepődve Melody.
-Hát nekem mindig ilyen rend szokott lenni a szobámba. Miért baj?
-Nem nem dehogyis! Éppen ez! Neked olyan szép rend van az én szobámat látnád!
-Ja.-nevetett Liam.
Utána bementünk Niall szobájába. Hát ott volt egy kisebb fajta kupi a földön és az ágyon. Utána jött Louis szobája.
-De szép szobád van!-mondta Cassie.
-Köszi!
-És milyen szép rend is van! Mondjuk földön a ruhák!-nevetett Cassie.
-Hát csak kerestem a tökéletes ruhát, mert ugye jöttél meg minden!
-Jaj de szeretlek!-csókolták meg egymást.
Utána még bementünk Harry szobájába is.
-Úristen! Hogy néz ki?!-akadt ki Faith.
-Hát a rend nem az én műfajom!-pirult el Harry.
-Jó nem baj! Csak menjünk ki!-nevetett Faith.
Utána még bementünk a játékterembe játszani. És mivel volt ott egy óriási Tv megnéztük Romeo és Júliát. Persze összebújva, kivéve Jesst és Niallt!! Aztán 21.00-kor hazaindultunk, hogy biztosan visszaérjünk. Megálltunk Melodyék házánál és kiszálltunk mindannyian a kocsiból.
-Jaj szia Melody hiányozni fogsz!-öleltük meg a lányokkal Melodyt.
-Ti is nekem! De nyugi 1 hét és megyek én is!-mondta Melody.
-Tényleg!-mondtuk boldogan.
-Szia Jess! Örültünk, hogy megismerhettünk!-öleltük meg őt is.
-Én is örülök, hogy megismerhettelek titeket! De úgy néz ki apukáink együtt fognak kimenni New Yorkba! De még kiderül.
-Juj de jó lenne!-mondtam boldogan.
-Na szia Melody!-lépett oda Liam Melodyhoz.
-Szia! Hiányozni fogsz!.ölelték meg egymást.
-Jaj várjatok!-kiáltott közbe Harry. -Ti mondtátok nekik a filmet?
-Basszus tényleg!-jött az egyhangú válasz.
-Mi van?!-kérdeztük a lányokkal egyszerre.
-Hát képzeljétek el!-kezdte Liam. -Ugye tudjátok, hogy megyünk filmet forgatni? És tudjátok hol fogjuk forgatni?!
-Hol?!
-New Yorkba!
-ÚRISTEN!-kezdtünk el ugrálni a lányokkal.
-Na mi van örültök?-kérdezték a fiúk.
-Még szép!-vágtuk rá.
-Akkor örülünk!
-Na de megyek sziasztok! Szia Liam!-csókolta meg Melody Liamat.
-Szia!-köszöntünk neki.
-Na sziasztok!-integetett Jess is.
-Szia!-köszöntünk el tőle is miközben beszálltunk a kocsiba.
Aztán Zayn gyorsan elvezetett a hotelig. Mikor kiszálltunk a kocsiból 21.25 volt.
-Na szia Louis! Hiányozni fog!-ölelték meg egymást Cassiék.
-Te is! De már csak egy hét és újra láthatjuk egymást!-csókolta meg Loui Cassiet.
-Igen! Már nagyon várom!
-Hát még én?!
-Faith!-emelte fel Harry Faithet.
-Harry?!
-Hiányozni fogsz!-csókolták meg egymást.
-Te is nekem!
-Naomi! Úgy fogsz hiányozni!-ölelt magához Zayn.
-Te is nekem!-csókoltam meg.-De már csak 1 hét.
-Igen. De az sok idő!
-Hát igen! Na de megyünk inkább sziasztok köszönjük ezt a feledhetetlen napot!
-Igen-igen sziasztok!-mondták Cassiék is.
-Sziasztok lányok! 1 hét múlva találkozunk!
Bementünk a hotelba és még csak 21.28 volt. Gyorsan elkezdtünk a szobánk felé menni ahol Mr. Black állt.
-Na lányok látom nem késtétek!-mondta Mr. Black.
-Igen Tanár úr!
-Na jó éjt lányok.-mondta és elment a szobájába.
-Jó éjt Tanár úr!
Aztán gyorsan bementünk a szobába és leültünk az ágyainkra.
-Ááá! Annyira jó volt!-mondta Faith.
-Igen! Visszaakarok még ide jönni!-helyeselt Cassie.
-Én is! Olyan hamar eltelt!-mondtam szomorúan.
-Hát igen.
-Sajnos!
-Na de én most elszaladok fürdeni!-mondtam.
-Oké.
Gyorsan megfürödtem utánam még elmentek a lányok is.
-Na jó éjt!-mondta Faith és Cassie.
-Nektek is!-mondtam nekik.
Aztán a lányok gyorsan elaludtak én pedig még fent voltam egy kicsit és gondolkoztam, hogy milyen jó volt ez az egy hét. Utána szépen lassan én is elaludtam.

8 megjegyzés: