2013. május 16., csütörtök

I. évad 45. fejezet

Sziasztok! :) Meghoztam az újabb részt! :D Túl vagyunk a 4685. látogatón is! :DDD Nagyon szépen köszönöm!♥
De lenne egy kérésem! Arra szeretnélek megkérni titeket, hogy kommenteljetek!!! :D
Mert akkor tudom, hogy megéri-e folytatni vagy hagyjam abba...
Kis spoiler! ;) 3 évadot terveztem! :) Az 1. évadból már csak 2 rész van hátra és jön a 2. évad! :D Remélem örültök! :)
Jó olvasást! :DD

---------------------------------------------------

45. fejezet


A film
2011.november.12
Reggel arra keltem, hogy Zayn hív.
-Szia Zayn!
-Szia Naomi! Bocsi, hogyha felkeltettelek, de ma van a film premiere amire titeket is beengednek!
-Tényleg? De jó! Á már nagyon vártam!!
-2-re gyere a mozi elé!
-Oké! Szeretlek szia!
-Én is! Szia.
Gyorsan kimásztam az ágyból és leszaladtam anyáékhoz.
-ANYAAAAAAA! APAAA! VÉGREE!!!
-Mi van?-néztek rám értetlenül.
-A FILM! MEGJELENT! MA LESZ A PREMIERE!
-Ja jó.
-Nagyobb lelkesedést kérhetek?!
-JUHHÚ ÉLJEN!-tapsoltak.-Így jó?
-Igen, köszönöm.
-Na gyere kész a reggeli!-mondta anya.
-Virsli ugye..?
-Igen, miért?
-Csak kérdeztem…-utálom!!-Hmm na de együnk.
-Oké, de szólnál a húgodnak?
-Aha. ARIEL GYERE KÉSZ A KAJAAA!-kiabáltam.
-Ezt én is meg tudtam volna csinálni…-mondta anya.
-Bocsi ez tűnt a legkönnyebbek!
-Sziasztok, jó reggelt!-ült le hozzánk.
-Szia.
Gyorsan megettem és felrohantam a szobámba.
-Ez nem jó… Ezt se akarom most felvenni… Ez? Nem.
Ekkor megcsörrent a telefonom.
-ÁÁÁÁÁÁÁ! VÉGREEEEE!-hallottam Cassie hangját a vonal másik végén.
-IGEN!! MÁÁÁR NAAGYOON VÁÁROOM!
-ÉN IS! Na de nem zavarlak, akkor 2kor a mozinál!
-Igen-igen szia!!
Miközben készülődtem a többiek is felhívtak.
-Igen igen ott tali szia!-raktam le a telefont.
A mozinál
-Naomi!-mosolygott rám Zayn.
-Zayn, szia!-szaladtam oda hozzá.-A többiek?
-Nem tudom, eltűntek.
-Itt vagyunk!-integetett Louis.
-Vagyis ott vannak!-mutatott rájuk.-Menjünk oda hozzájuk.
-Oké.
-Sziasztok!-mentünk oda.
-Sziasztok!-köszöntek. -Jessi meg Nick?
-Azt mondták mindjárt jönnek.-mondta Melody.
-Ja akkor jó.
-Bemenjünk vagy itt várjuk meg őket?-kérdezte Faith.
-Menjünk be!-mondta Cassie.
-Oké.
Bementünk.
-Úriiiisteeeeeen ott van Tim Burton!-sikítozott Melody.
-Oda menjünk?-kérdezte Liam.
-Igen-igen! IGEEEN!
-Oké, akkor mi odamegyünk ti meg addig üljetek le mindjárt jövünk!-mondta Liam.
-Oké.
Melody szemszöge
Odamentünk Timhez.
-Liam szia!
-Hello Tim!
-Ő ki?-nézett rám.
-Ő itt Melody a barátnőm!-mondta büszkén Liam.
-Örvendek Melody. -fogott kezet velem Tim.
-Úristen! Én is! Nagyon! Imádom a filmjeit! Láttam az össze Johnny Deppes filmet amit ön rendezett.
-Igen?
-Igen!
-Örülök, hogy tetszettek. Ennél a filmnél nem a régi megszokott Tim Burtont hoztam. Most inkább nem ijesztőknek csináltam meg a karaktereket, hanem próbáltam egy vígjátékot létrehozni!
-Biztos nagyon jó lesz! Már nagyon várom!
-Most megyek majd a teremben találkozunk!
-Igen. Viszlát.
-Sziasztok!-mondta Tim és elment.
-Liam ááá de jó! Végre beszéltem vele! Köszönöm!-öleltem meg Liamet.
-Nincs mit, de gyere menjünk vissza a többiekhez.
-Oké!
Mire visszaértünk hozzájuk addigra már Jessiék is ott voltak.
-Sziasztok!-köszöntek.
-Sziasztok!
-Zayn, hány perc múlva kezdődik a film?-kérdezte Naomi.
-Még fél óra.
-És kik fognak jönni?
-Pár rajongó aki megnyerte a nyeremény játékot!-vágta rá Nick.
Mindannyian ránéztünk.
-Mi az?
-Ezt te honnan tudod?-kérdezte Liam.
-Jaa háát… Csak az unokahúgom is jelentkezett és onnan!-mondta Nick.
-Aha.-nézett rá Louis.
-Miért?
-Á semmi csak kérdeztem.-mondta Liam. -Amúgy várjátok már a filmet?
-Igen!-vágtuk rá a lányokkal.
-Elnézést, de én kimegyek a mosdóba!-állt fel Nick.
-Nyugodtan!-nézett rá Liam.
Nick szépen lassan elsétált.
-Fiúk, ez mégis mi volt?!-kérdezte Jessi.
-Ez csak egy kis baráti beszélgetés. Ugye?-mondta Liam.
-Igen!-helyeselt Louis.
-Aha.-forgatta a szemeit Jess.
-Nézzétek itt hagyta a telefonját!-vette fel az asztalról Zayn.
-Hé! Tedd le az Nické!-nézett rá Jessi.
-Mindjárt!-mondta Zayn és feloldotta a billentyűzetet.
-Zayn ne már! Mindjárt visszajön és amúgy se helyes amit csinálsz!-mondta Naomi.
-Srácok! Ezt nézzétek!-mutatta a telefont.
-Úristen!-néztünk a képernyőre ijedten.
-Ki írt mindent, hogy mikor hol leszünk és így tudták meg a pletykalapok is, hogy van barátnőnk!-mondta Liam komoran.
-Ezt nem hiszem el!-akadt ki Jessi.
-Figyeljetek mindjárt visszajön! Zayn tedd vissza a helyére a telefont, Jessi nyugodj meg! Tegyünk úgy mintha semmiről se tudnánk és majd a premier után megbeszéljük, nem akarok itt a rajongók előtt felhajtást!-mondta Liam.
-Oké.
Zayn visszatette a telefont és elkezdtünk beszélgetni.
-Na itt vagyok.-ült vissza a helyére Nick.-Na miről maradtam le?
Ijedten egymásra néztünk.
-Csak a twitterről beszélgettünk.-mondta Jessi.
-A twitterről?!-kérdezte riadtan Nick.
-Igen, csak nincs valami baj, Nick!-nézett rá Harry.
-Nem, dehogyis. Jaj amúgy hány óra is van.-vette fel az asztalról a telefont.-14.58. A rajongók mikorra is jönnek?
-Khhm mintha nem tudnád…-mondta halkan Zayn.
-Tessék?
-Semmi. Azt mondtam, hogy mindjárt.
-Ja.
-Na jó vegyünk popcornt meg colát. -állt fel Niall.
-Oké!
Megvettük aztán pedig mi, lányok és Nick bementünk a terembe.
-Jaaj de várom már!-mondta Cassie.
-Én is!-mondta Faith.
Ekkor bejöttek a fiúk és a rajongók. Mi az utolsó előtti sorban ültek ők pedig beültek elénk.
-Hé Zayn, akkor az egész film alatt a rajongók mellett ültök és nem mellettünk?-súgta Naomi Zaynnek.
-Igen. Bocsi!-puszilta meg.
-Á, nem baj.-ült vissza a székbe sértődötten.
-Jaj nyugi Naomi így is jó lesz!-mondtam neki.
-De én Zaynt akarom!
-Itt van előtted.
-De az messze van.
-Jaaj…-mondtam és inkább elkezdtem popcornt enni.
Hirtelen lekapcsolódtak a fények.
-Júúj kezdődik!-súgtunk össze a lányokkal.
De a film helyett Tim Burton jelent meg a vászon alatt.
-Üdvözlöm a kedves nézőket! Tim Burton vagyok, aki nem ismerne. Én rendeztem ezt a filmet és csak annyit szeretnék mondani, hogy ez egy ilyen vicces horror filmet. Nem is szaporítanám a szót, remélem tetszeni fog. És akkor kezdődjön!-mondta és leült az egyik sorba.
-5…4!-számoltunk vissza együtt a lányokkal.
Film
~~~~~~~~~~
-Oké srácok, csak óvatosan és…-mondta Paul.
-Hol van a kaja?? Neked kellett volna elpakolnod a kaját.-kutatott a táskákban Niall.
-Én be nem megyek a vízbe!-ült le a földre Zayn.
-Én megtanítalak úszni Zayn!-állt mellém Liam.
-Liam, ne erőltess rá Zaynre valamit amit ő nem akar.-szólt rá Liamre Paul.
-Én vagyok Kevin!-szaladgált körbe Louis és csapdosott a kezével, mintha szárnyai lennének.
-Louis, fejezd be a rohangálást!-nézett rá mérgesen Paul.
-Hello. Harry vagyok!-ment oda Harry egy lányhoz.
-Harry hagyd már békén szegény lányt!-fogta meg a fejét Paul.
-MELYIK TÁSKÁBAN VAN A KAJA??-ordította Niall.
-Le akarok barnulni.-feküdt le a strandlepedőre Zayn.
-Nem, először megtanítalak úszni, hogyha esetleg cunami lenne, megmenekülj.-mondta Liam.
-DE LIAM ÉN NEM AKAROK ÚSZNI!-tiltakozott Zayn.-De várj csak…Látni lehet a tükörképem a vízen!-nézett bele a vízbe.
-Legyél óvatos, Zayn! Liam, vigyázz arra hogy…-de Niall félbeszakította.
-Nézd, Paul! Ott egy fagyis kocsi!-mutogatott Niall a távolba.
-Harry gyere legyünk együtt Kevinek!
-Oké!-egyezett bele Harry.
-NEM HARRY. ÁLLJ MEG. LOUIS TE IS FEJEZD BE VÉGRE!-szólt rájuk Paul.
-VÁRJATOK! A jégkrémem elmegy!-kezdett el futni Niall.
-Niall, ne…
-Gyere vissza, Niall! FIGYELJ PAULRA.-szólt rá Liam is.
-BASSZUS. LIAM GYERE VISSZA. NE HAGYJ ITT EGYEDÜL.-kiabált a vízből Zayn.
-Srácok, álljatok le!-emelte fel a hangját Paul.
-VVÁÁÁÁÁÁRJ MEEG FAAAGYIS BÁÁÁÁCSI!!!-futott a jégkrémes kocsi után Niall.
-A rohadt életbe. Legközelebb az Antarktiszra megyünk.-fogta meg a fejét Paul.
Nagy nehezen hazaindultak a strandról.
-Húh jó nap volt!-ült le a kanapéra Zayn.
-Igen és megtanultál úszni!-mondta boldogan Liam.
-Bizony.
-Na jó srácok ilyet többet veletek nem!-ült le a kanapéra Paul.
-De miért?-kérdezte Niall. -Végül is kaptam fagyit!
-Igen!-mondta Liam.
-És jól szórakoztunk!-vágta rá Louis.
-Ti igen, de én kevésbé.
-Na mindjárt jövök!-szaladt ki a szobából Louis.
-Oké.
Hirtelen megszólalt Zayn telefonja.
-Úristen ez megint az a szám!
-Vedd fel és hangosítsd ki!-mondta Paul.
-Halló?-szólt bele félénk hangon Zayn.
-Látlak!
-Ó! Tényleg? És jól nézek ki?-simította hátra az egyik hajtincsét.
-Istenem.
-Miért hívtál? És amúgy is ki vagy te?
-Az most nem lényeg. Azért hívtalak titeket, hogy legyetek a szolgáim!
-Mi nem leszünk a szolgáid!-vágta rá Zayn.
-Rendben. Ahogy gondoljátok. Van 24 órátok, hogy belegyezzetek! Muhahaha!
-Hé ott vagy a kanapé mögött!-mondta Nial.
-Mi?-állt fel valaki egy sikoly maszkban-Csukjátok be a szemeteket és számoljatok 10ig!
-Oké!-egyeztek bele a fiúk és Paul.
-1..2..3..4..5..6..7..8..9..10!
-Na és most láttok?-kérdezte az ember.
-Ott vagy a növény mögött!-vágta rá Liam.
-Basszus. És most?
-A konyhában!-mondta Harry.
-Ááá és most?
-Nem most már nem!-mondta Zayn a telefonba.
-Rendben. Ha 24 órán belül nem egyeztek bele, hogy a rabszolgáim lesztek, akkor ellopom tőletek ami számotokra a legfontosabb!
-Neeeeeeeeeeee! Csak a tükreimet ne!-siránkozott Zayn.
-Muhaha! Na de szia.-tette le a telefont.
Hallották, hogy valami felborul odakinn.
-Ez mi volt?-kérdezte Niall.
-Nem tudom!-néztek ki az ablakon. És akkor észre vették, ahogy éppen menekül az ember.
-Ott fut majd én elkapom!-mondta Zayn, és utána futott.
De ahogy kiért a házból nyomát vesztette Sikolynak.
-Elment!-ment vissza a házba.
-Srácok csak egyet tehetünk!-mondta Paul.
-És mit?
-Felhívjuk Psimont! A titkos fegyverünket!-Paul le is ült a számítógép elé. Fellépett skypera.
-Skype? Ez most csak vicc! Ugye?-nevetett Harry.
-Nem.-vágta rá Paul.-Na már csak meg kell várnunk, hogy felvegye a videóhívást!
-Hello Psimon!-köszönt Paul.
-Hallo?
-Hallunk.
-Hallotok?
-Igen Psimon hallunk!
-Mi?
-Kicsit késik a hang!-mondta Paul.
-Hallo? Valaki?
-Na hallasz?
-Igen.
-Végre. Psimon segítened kell! Sikoly itt járt! Ismétlem Sikoly itt járt!
-Mit akart?
-Ellopni azt ami a fiúknak a legfontosabb!
-Úristen Louis már el is tűnt!-kiabált Harry.
-Nincs más választásotok! El kell menni a búvóhelyére!-mondta Psimon.
-És az hol van?-kérdezte Zayn.
-Pár kilométerre tőletek! Kövessétek a sárga utat s meglelitek a társatokat!
-Rendben! Induljunk minél előbb!-mondta Paul.
-Te nem mehetsz! Ez veszélyes küldetés!-nézett rá Zayn.
-De…
-Paul, igazuk van! Menjetek mielőtt lemegy a nap!-mondta Psimon.
-Gyertek srácok induljunk!-rohant ki az ajtón Zayn.
-Oké!-futottak utána a többiek.
Beültek a kocsiba.
-És most merre?-kérdezte Zayn.
-Jobbra!-vágta rá Liam.
-Ott van a sárga út!-mutatott Harry egyenesen előre.
-Juhééj!
Zayn beletaposott a gázba. Az út végén ott állt egy ház.
-Ez lesz az!-szálltak ki a kocsiból.
-Menjünk be!-mondta Niall.
-Ne olyan gyorsan! Bármi lehet odabent!-mondta Liam, de már a srácok rég kinyitották az ajtót.
-Vagy akkor tudjátok mit menjünk csak úgy simán be!
-Na jössz már?-kérdezte Harry.
-Itt vagyok!-futott oda hozzájuk.
Bementek a házba.
-Hmm egy hűtő!-rohanta le Niall a hűtőszekrényt.
-Én szétnézek!-mondta Harry.
-Megyek veled!-csatakozott hozzá Zayn.
A két fiú elindult fel a lépcsőn. Közben Niall szendvicset csinált magának, Liam meg a kanapén ült.
-Mit csinálsz?-kérdezte valaki Nialltől.
-Szendvicset.
-Nem baj, hogy itt vagyok mögötted!-mondta Sikoly.
-Nem szendvicsre mindig van időm!-mondta Niall és elkezdte enni.
-Oké… És Liam te mit csinálsz?-kérdezte Sikoly.
Liam elővette a telefonját.
-Liam?
-Pill ezt muszáj kiírnom twitterre! Héj srácok! Van egy gyilkos a házban! Bántani akar minket!!Ez nem szép dolog!!
-Új hobbira van szükségem!-fogta meg a fejét Sikoly.-Tudjátok mit meguntam!-vette le magáról az álcát.
-Micsodát?-kérdezte Niall, miközben ette a második szendvicset.
-Én csak szerettem volna a kislányomnak egy koncertet.
-Miért nem ezzel kezdte?-kérdezte Liam.
-Miért?
-Mert elvállaljuk!
-Igen?
-Persze!
-Juhúú! 1 hét múlva gyertek ide!
-Oké.
-Köszönöm!-ölelte meg az ember Liamet.
-Nincs mit.
-Amúgy Peter vagyok.
-Oké.
-Na de megyek. Sziasztok!
-Hello!-köszöntek el tőle a fiúk.
Eközben az emeleten
-Louis?-kiabálta Harry.
-Hol vagy?-kérdezte Zayn.
Benyitottak az egyik szobába.
-Harry!-örült meg Louis.
-Louis!-mondta Harry.
-Zayn!-mondta Louis.
-Louis!-mondta Zayn.
-Zayn!-mondta Harry.
-Harry!-mondta Zayn.
-Azért jöttetek, hogy kiszabadítsatok?-kérdezte Louis.
-Pontos!-mondta Zayn.
-Juhúú!
Kimentek az ajtón, de közben Niallék is felértek.
-Niall!-mondta boldogan Louis.
-Louis!
-Liam!-mondta Louis.
-Louis!
-Hol van Sikoly?-kérdezte Harry.
-Kiderült, hogy csak egy apuka aki a kislányának akart koncertet.
-Ja.
-Amúgy belegyeztem 1hét múlva fellépünk!
-Oké!
-Na de menjünk haza! A hajam is szanaszét áll!-mondta Zayn.
-Oké.
Lementek a földszintre.
-Itt a sikoly maszk! Ez kell nekem!-vette fel a földről Louis.
-Ki gondolta volna!-nevettek a többiek.
Beültek a kocsiba és rögtön haza is mentek.
-Végre itthon vagytok!-szaladt eléjük Paul.-Mi történt?
-Semmi.-mentek be a házba.
-Mi? De mi lett Sikollyal?
-Ja. Kiderült, hogy egy apuka és csak a gyerekének akart koncertet adni.-mondta Liam.
-Ja…
-Amúgy Paul mi a kaja?-ment be a konyhába Niall.
-Van még egy kis csirke!
-Oké köszi.
A napok gyorsan teltek. A fiúk, mint mindig hülyéskedtek. Elérkezett vasárnap.
-Juhúú ma fellépünk!-mondta boldogan Louis.
-Igen!-helyeselt Harry.
-Stip-stop enyém a fürdő!-rohant be a fürdőszobába Zayn.
-Ki gondolta volna?-néztek egymásra a fiúk.
-Na én eszek valamit!-mondta Niall.
-Oké, megyünk veled!-csatlakoztak hozzá a többiek.
Megreggeliztek, közben Zayn is csatlakozott hozzájuk.
-Srácok és mikor léptek fel?-kérdezte Paul.
-Jó kérdés!-mondta Niall.
-Liam mikorra beszélted meg?-kérdezte Louis.
-Ö… Nem tudom.
-Liam!-néztek rá mindannyian.
-Bocs. Szerintem induljunk!-mondta Harry.
-Nem zavar, hogy pizsamába vagyunk?-kérdezte Liam.
-Én nem!-mondta Zayn.
-Jó neked. Na de menjünk öltözzünk fel!
Elszaladtak felöltözni.
-Na én elmegyek vonattal!-mondta Zayn.
-Vonattal? Mi van?-nézett értetlenül Paul.
-Na megyek a kocsimmal!-mondta Liam. -Majd jövünk!
-Én is elmegyek a kocsimmal!-futott ki Louis a házból.
-Én maradok a motornál. Szia Paul!-futott ki Harry is.
-Mi van?! Miért nem mennek együtt?!-ült le Paul a konyha asztalhoz.
-Paul én is megyek!-mondta Niall.
-Várj. És te mivel?
-Hát az ír varázserőmmel! Na szia!-mondta és csettintett egyet.
-Azt hiszem beveszek valami gyógyszer. A srácok teljesen kiborítanak!
A háznál
-Itt vannak mindenki?-kérdezte Liam.
-Igen!
-Sziasztok!-jött oda hozzánk Peter. -Változott a terv! Egy tó partján fogtok fellépni!
-T..t…tóóó?-kérdezte ijedten Zayn.
-Igen miért?
-Á semmi mehetünk!
Mindenki odament a tóhoz a közlekedési eszközével.
-Amúgy te mivel jöttél ide?-kérdezte Harry Niallt.
-Hát az ír varázserőmmel!-kacsintott Niall.
-Jaa értem.
Elénekelték a What Makes You Beautifult és a Gotta Be You-t.
-Remélem tetszett!-mondta Liam.
-Igeeeeen!-vágták rá az emberek.
-Akkor jó!
-Nagyon szépen köszönöm!-mondta Peter.
-Ugyan nincs mit! De megyünk is sziasztok!
-Köszönöm még egyszer!
A fiúk hazamentek.
-Na, hogy sikerült?-kérdezte tőlük Paul.
-Jól.
-Akkor jó!
-Hm van valami kaja?-kérdezte Niall.
-Nem ment nagyon tönkre a hajam?-nézett a tükörbe Zayn.
-Paul vigyél el minket a parkba holnap! Lécci!-nézett rá Lou.
-Húh. Igen Niall van kaja. Nem Zayn annyira nem ment tönkre, és Louis oké elviszlek titeket holnap a parkba!
-Éljeen!
Másnap
-Megyünk a parkba! Megyünk a parkba!-kelt fel boldogan Louis.
Felkeltette a többieket aztán gyorsan felöltöztek és elindultak.
-Oké srácok, lóghatunk itt egy kicsit ha gondol- HARRY, HAGYD BÉKÉN AZT A HÖLGYET!-szólt rá Harryre Paul.
-De… Mi csak… Beszélgetünk…
Istenem. LOUIS MIÉRT SÍR AZ A LÁNY?-kérdezte Paul.
-AZÉRT MERT ZOKNIKAT VISEL, KI KELLETT OKTATNOM VALAHOGY!
-HAGYD BÉKÉN LOU!
-Ne legyél ilyen kemény, Paul.- Louis peace jelet mutat felé és elsétál.
-Nos legalább a többiek… NIALL JAMES HORAN! HONNAN SZEREZTED AZT A SZENDVICSET?!
Niall egy párra mutat akik élvezik a közös pikniket.
-Nialler, mint egy puma lecsap a kajára.-mondta büszkén Niall.
-NEKIMENTEM EGY ÁGNAK, MOST LEVELEK VANNAK A HAJAMBAN. LIAM, HOL VAN A FÉSŰM ÉS A TÜKRÖM, ÚRISTEN, ÉRZEM AHOGY A FRUFRUMON-siránkozott Zayn.
-ZAYN, NYUGODJ MEG! NIALL, AD VISSZA A SZENDVICSET! Legalább Liam nem csinál semmi rosszat… Várj, mi?!-nézett Paul Liamre.
Liam egy párhoz megy akik vadan csókolóznak.
-Amit csináltak az nagyon helytelen, kisgyerekek is vannak itt, emlékezzetek, legyetek óvatosak. Később még megköszönitek nekem.-oktatta ki őket.
Harry, egy idős hölgynek.
-I CAN MAKE YOUR BED ROCK.
-Én nem erre vállalkoztam…
~~~~~~~~~~
Naomi szemszöge
-Haha! Ez nagyon jó volt!-mentünk ki nevetve a teremből.
-Az a sikoly!-nevetett Cassie.
-Meg szegény Paul!-nevetett Faith is.
-Jessi. Valami baj van?-kérdezte Nick Jesstől.
-Á nem nincs semmi bajom, jól vagyok!
-Sziasztok!-jöttek oda fiúk.-Na milyen volt?
-Huhúú imádtuk!-vágtuk rá.
-Akkor jó! Elköszöntünk a rajongóktól most már csak a tiétek vagyunk!-mondta kicsit félreérthetően Harry.
-Na de Harry!-nézett rá Faith.
-Bocsi, de ez kellett!
-Ne gyertek menjünk valahova enni!-mondta Niall.
-Oké!
Végül is a McDonald's mellett döntöttünk. Rendeltünk aztán leültünk az egyik asztalhoz.
-Jessi, minden rendben?-súgtam neki.
-Nem. Mikor beszéljek vele?
-Egyedül szeretnél? Vagy mondjuk neki egyszerre?
-Inkább egyedül!
-Akkor hívd ki kaja után a levegőre.
-Oké.
Meghozták a hamburgereinket és neki láttunk enni.
-Nick. Kimehetnénk egy kicsit?-kérdezte Jessi.
-Persze. Valami baj van?
-Majd elmondom.
-Oké.
Felálltak és kimentek az ajtón.
-Ez most mi volt?-kérdezte Melody.
-Megbeszélik a dogokat.-mondtam.
-Nem kéne nekünk is kimenni?-kérdezte Zayn.
-Nem. Azt mondta Jessi, hogy egyedül szeretné elintézni.
-Ja akkor oké!
Jessi szemszöge
Leültünk az egyik padra.
-Rájöttem.-mondtam neki tömören.
-Mire?-nézett rám kérdően Nick.
-Jaj ne játszd itt a hülyét, Nick. Tudom, hogy egy újságíró vagy és csak azért jöttél velem össze, hogy közelebb kerülhess a One Directionhöz és megtudhass róluk mindent.
-De…
-Ne Nick! Ne is próbáld tagadni! Rájöttem. Elhitetted velem, hogy szeretsz erre kiderül, hogy nem is csak az olvasóknak akartál örömet szerezni. Hát köszönöm szépen!
-Figyelj! Nem akarom tagadni. Igen tudom hiba volt, hogy az elején nem közöltem veled, hogy ki vagyok. Tudom hibáztam. De arra kérlek Jessi bocsáss meg! Az érted táplált érzéseim viszont igaziak voltak!
-Aha.
-Jessi kérlek, higgy nekem!
-Tudod mit Nick?! Menj a fenébe!-mondtam neki aztán visszamentem a többiekhez.
-Mi történt?-kérdezte Melody.
-Elküldtem a fenébe.
-Jessi…
-Ne ne is mondjatok semmit! Higgyétek el sokkal jobb! Na de együnk!-mondtam boldogan.

2 megjegyzés:

  1. Bocsi, most nem olvasom el majd holnap :P és igen folytasd please please please ♥ + 1 komi ^^
    Xo: Just Only Girl♥
    ja és már féléve várom a 2. évadot :D hátsó infókból értesülök Emii.* :D

    XOX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!♥ :D
      Oké folytatom ;)
      Hát igen a 2.évad ami már előbb megvolt a fejemben, mint az 1. :P De már nyugi mert hétfőn jön ;D

      Törlés