2013. július 9., kedd

II. évad 6. fejezet

Sziasztok! :)
Köszönöm a sok sok oldalmegjelenítést! :D És jó lenne, ha komiznátok..! :)
De mindegy... Itt az új rész jó olvasást! :D

6. fejezet


Új lakás
2014.augusztus.29/péntek/
Reggel a telefonom csörgésére keltem. Felültem és megnéztem, hogy kihív. Anya állt a kijelzőn.
-Szia!-szóltam bele boldogan.
-Naomi, kicsim szia! Mi újság veled?
-Hú hát láttam a sulit, jó nagy. Aztán találkoztam néhány emberrel. Tegnap meg a lakótársam kórházba került.
-Úristen mi történt? Te jól vagy?
-Persze, én remekül. Ő pedig keveset ivott és kimerült, de suli kezdésre kiengedik, szóval nincs sok szerencséje.-nevettem.
-Ja értem. Akkor jobbulást neki!
-Köszi, majd átadom.
-És mikor jössz hozzánk?
-Holnap ebédre?
-Rendben! Akkor holnap! Eltalálsz vagy menjünk érted?
-Eltalálok, nyugi!
-Oké-oké! Akkor szia! Puszillak! Szeretlek!
-Szia anya, én is!
Lettem a telefont. Megnéztem, hogy hány óra van. 9.32. Aludni már úgyse tudtam, ezért inkább felkeltem. Odamentem Misztyhez.
-Szia kutyi! Gyere adok neked enni!-kimentem a konyhába Miszty pedig követett.
-Tessék.-raktam le elé a tálat.
Én is ettem egy szendvicset, utána pedig gyorsan felöltöztem. Bezártam az ajtót és lementem a portához.
-Jó napot! Tudok segíteni?-kérdezte a portásnő.
-Igen! Jó napot! Azt szeretném kérdezni, hogy esetleg nincs szabad szoba? Csak mert a 24-es szoba túl kicsi nekem és a lakótársamnak és ha még van szabad szoba akkor megnéznénk őket!
-Értem. Hát a 15-ös szoba az szabad.
-Igen? És meg lehetne esetleg nézni?-kérdeztem izgatottan.
-Persze!-elvette a 15-ös szoba kulcsát.-Gyere, kövess!
-Rendben!
Milyen nagy ez az egész kollégiumszerűség! Remélem, nem lesz drága a szoba így is anyáék fizetik a szobát! El kéne mennem valamit dolgozni! Valami olyat, amit tudok tanítás után is csinálni!
-Itt is vagyunk!-nyitotta ki az ajtót.-Menj csak!
-Köszönöm!-mosolyogtam a portásnénire.
Beléptem és elém tárult a nappali.

-Úristen! Nagyon jól néz ki!-néztem körbe.
-Igen. Itt van balra a konyha.

-Ez is, de jól néz ki!-ámultam.
-Ott pedig van egy kis erkély!-mutatott a nappaliból nyíló ajtóra.
Odamentem és kinyitottam az ajtót. Az erkélyen volt egy asztal két szék és pár virág ládában.

-Jobbra van kettő hálószoba és egy fürdőszoba.-szólalt meg a portás.
Becsuktam az ajtót. Elindultam jobbra. Kinyitottam az egyik hálószoba ajtaját.

-Á! Ez elképesztő!
Átmentem a másik szobába is. A szemem elé tárult a kép, ahogy Sophie teleragasztja poszterekkel és képekkel a falát.
Imádni fogja! Legvégül bementem a fürdőbe.
Az is nagyon jól nézett ki.

-Nagyon tetszik ez az egész lakás! Mennyibe kerül havonta?
-30,00,000 Font!
-Mennyi?!-néztem nagy szemekkel.
-Gondolom marad a régi lakásuknál!-mondta nő.
-Nem! Megveszem! Vagyis mikor kell fizetnem?
-Majd szeptember végén!
-Rendben köszönöm!
-Akkor tessék itt a kulcs! Ha elpakoltad a cuccokat a volt lakásodból kérlek lehoznád a kulcsot?
-Persze!
A portásnő visszament a portára én meg bent maradtam a lakásba. Imádom! Bementem a szobámba és ledőltem az ágyra. Pár percig még pihentem aztán visszamentem a régi lakásunkba és elkezdtem összepakolni dobozokba a cuccainkat. Miszty pedig ott futkosott körülöttem. Megálltam megsimogattam.
-Nem sokára új lakásunk lesz!-újságoltam neki, miközben ő csak nézett rám nagy barna szemeivel.
A teli dobozokat elkezdtem az új lakásba hordani. Mikor nagyjából a felét összepakoltam rájöttem, hogy megígértem, hogy benézek Sophiehoz. Egy táskába összepakoltam neki ruhát, hogy majd tudjon mibe öltözni, ha hazaengedik. Bezártam mind a kettő lakást és elmentem a sarki boltba. Vettem Sophie kedvenc csokijából 2 táblát, úgyis olyan rossz a kórházi koszt. Útközben vettem még neki egy csokor virágot úgyis olyan egyhangú és unalmas a kórházi szoba. Aztán a két csokival és a virággal a kezemben elindultam a kórházba.
-Jó napot!-mentem oda a portához. -Sophie Johnsont, még mindig a 17-es szobában találom, ugye?
-Szia! Egy pillanat és megnézem.-megnézte a számítógépén.-Igen! Tudod hol van a szoba?
-Igen, köszönöm!
Elindultam a szobája irányába. Mikor odaértem bekopogtam.
-Szabad!-hallottam meg Sophie hangját.
-Szia!-mosolyogtam rá.
-Naomi! Szia!
-Hoztam neked virágot! Ó, de látom más is járt itt!-néztem rá az ágya melletti óriási rózsa csokorra.
-Igen! Nick is itt volt most ment el nem olyan rég!
-Ja értem. Akkor ezt pedig iderakom a másik oldalra!
-Oké, köszönöm!
-És tessék hoztam egy kis csokit!-adtam oda neki a csokit.
-Köszönöm!-ölelt meg.-Hát igen a koszt nagyon rossz!
-Gondoltam, azért hoztam!-nevettem.
-És mi az a táska?-kérdezte.
-Ebben van a ruhád amibe, majd hazatudsz jönni!
-Köszönöm!-mosolygott.
Beszélgettünk még egy kicsit.
-Amúgy, mikor engednek haza?
-Ha minden igaz, már mehetek holnap!
-Na az tök jó!
-Nick mesélte, hogy majd, ha holnap hazaengednek, akkor este lesz egy buli! Ilyen kerti partis az egyik srác tartja. És a suliból mehet bárki! Ha hazaengednek, akkor elmegyünk?
-Persze!-vágtam rá.
-Ez az!-mondta boldogan.
-És mikor tudod meg, hogy hazaengednek-e?
-Délután!
-Oké, akkor majd hívsz, hogyha megtudtad?
-Persze!
-Köszi.
-Miszty, hogy van?
-Jól, de biztos hiányzol neki!
-Igen, nekem is hiányzik ő.
-Na én megyek!-álltam fel a székről.
-Máris?-kérdezte szomorúan.
-Igen, otthon még meg kell csinálnom egy két dolgot, mivel vár rád egy meglepetés!-kacsintottam rá.
-Igen?
-Igen! Szóval megyek szia!-öleltem meg.
-Oké, szia!
Elindultam hazafelé. Az egyik utcánál egy kocsi állt meg mellettem. Nagyon megijedtem.
-Szia! Elvigyelek?-szólt ki a kocsiból egy fiú.
Ijedten odanéztem és akkor láttam meg, hogy ki az.
-Nick! A szívbajt hoztad rám!
-Bocsi.
-Semmi baj! Ha nem baj.-néztem rá.
-Nem, gyere!
Beültem a kocsiba.
-Köszi!
Éppen hogy elindultunk megláttam Jasont, aki csak állt az utcán és nézett rám.
-Sophietől jössz?-kérdezte Nick.
-Mi? Ja igen.
Az út további része csendben telt.
-Megérkeztünk!
-Köszönöm. Lehet egy kérésem?
-Persze!-vágta rá Nick.
-Sietsz, haza? Mert ha nem akkor segíthetnél dobozokat pakolni.
-Segítek!-mondta és leállította a motort.
Kiszálltunk a kocsiból és bezárta a kocsit.
-Mehetünk!
Felmentünk a 24-es lakásba. Megfogtunk egy egy dobozt és lehoztok az új lakásba.
-Hú, ez az az új lakásotok?-ámuldozott Nick.
-Igen.
-Szép!
-Köszi.
Áthoztuk a többi dobozt is, és Misztyt is elhoztam.
-Kész?-kérdezte Nick.
-Igen!-mondta és adtam neki egy pohár vizet.
-Köszönöm!
-Nincs mit.
-Tudok még valamit segíteni?-kérdezte.
-Nem, köszönöm. Innen már boldogulok!
-Oké.
Elkezdett csörögni a telefonom.
-Szia Sophie!-vettem fel.
-Szia! Képzeld el holnap hazamehetek!-újságolta boldogan.
-De jó!
-Már 15.00kor elengednek! De felhívom Nicket is.
-Nem kell, itt van adom!
-Oké, köszi!
Nicknek is elmesélte, hogy holnap jöhet haza. Ezért megbeszéltük, hogy Nick majd értem jön bevisz a kórházba és hazahozzuk Sophiet.
-Szia, akkor holnap!-tettem le a telefont.
-Ha készen vagyunk akkor megyek!-állt fel a fotelból Nick.
-Oké, köszi a segítséget!
-Nincs mit. Szia.
-Szia!-csuktam be az ajtót.
17.25 volt és még ki kellett pakolnom a dobozokból is. Eszembe jutott, hogy még nem vittem vissza a kulcsot a portára.
-Jó napot! Visszahoztam a 24-es lakáskulcsot!-adtam oda a nőnek.
-Köszönöm! És milyen az új lakás.
-Nagyon tetszik! Most pakolok ki mindent.
-Örülök, hogy tetszik. Akkor nem is tartalak fel, jó pakolást!
-Köszönöm.-mentem vissza lakásba.
Elkezdtem pakolni. Eszembe jutott Jason. Előkerestem a mobilom és felhívtam. Kicsörgött, de nem vette fel. Nagyszerű megsértődött rám, pedig semmi oka sincsen rá! Megpróbáltam még egyszer, de nem vette fel. Ledobtam a kanapéra a telefont én is leültem. Miszty odajött és nézett rám a szép barna szemeivel.

-Na mi az? Éhes vagy vagy szomjas?-álltam fel a kanapéról. Öntöttem neki az egyik tálkájába vizet a másikba pedig egy kis kaját. Folytattam a pakolást. Kilenc körül készen is lettem. Bementem a fürdőbe. Lezuhanyoztam. Bezártam az ajtót. Elvettem a kanapéról a telefonomat. Megnéztem hátha hívott Jason, de nem.
-Szia Miszty jó éjt!-simogattam meg.
Fáradtan mentem be az új szobámba. Ledőltem és már el is aludtam.

2 megjegyzés: