2013. július 25., csütörtök

II. évad 8. fejezet

Sziasztok! :D
Úristen nagyon nagyon szépen köszönöm a 6100(!!!) oldalmegtekintést!♥ Amikor megcsináltam a blogom nem hittem, hogy ennyien megfogják nézni! :)
Még egyszer köszönöm!!♥
Itt az új rész! :D Jó olvasást és várom a komikat! :)

8. fejezet


Kerti parti
Este
-Mehetünk?-kiabált a nappaliból Sophie.
-Aha.-rohantam ki a fürdőből.-Kész vagyok!

-Oké gyere, Nick már vár minket.
-De biztos veletek menjek? Nem akarok zavarni vagy valami…
-Jaj istenem gyere már!-húzott ki magával.
Bezárta az ajtót aztán lefutottunk a kollégium elé, ahol Nick a kocsinak dőlve várt minket.
-Szia Nick!-puszilta meg Nicket Sophie.
-Szia.-köszöntem neki én is.
-Sziasztok. Mehetünk?
-Aha.
Beszálltam a hátsó ülésre, Sophie pedig előre. Útközben Nick bekapcsolta a rádiót.
-Juj szeretem ezt a számot!-kezdett el énekelni Sophie.
-Én is!-csatlakozott hozzá Nick.
*-Istenem, hova kerültem…*
10 perc múlva szerencsére megérkeztünk a buli helyszínére.
Kiszálltam a kocsiból. Láttam, ahogy Nick átszalad a másik oldalra és kinyitja az ajtót Sophienak.
-Köszönöm!-szállt ki a kocsiból.

-Nincs mit. Gyönyörű vagy ma!-dicsérte meg Nick Sophiet.
-Köszönöm!-pirult el.
-Bocsi, hogy közbe szólok, de amúgy ki lakik itt?
-Noel, egyik osztálytársam.
-Értem.

Már az utcán is hallani lehetett a zenét. Nick bezárta a kocsit és bementünk a házba.
-Nick!-jött oda hozzánk egy fiú.
-Csá haver!-pacsiztak össze.
-Ők kik?-mutatott ránk.
-Ja, ők Sophie és Naomi.
-Hello Noel vagyok. Érezzétek jól magatokat!-mondta és már el is ment.
-Köszi.-válaszoltuk.
-Na jó, akkor én most megyek és eszek valamit.-mondtam.
-Oké.
-Ja és mikor akartok hazamenni? Vagy tudjátok mit hívjatok, ha indulunk oké?-kérdeztem tőlük.
-Oké.
-Na akkor sziasztok.-köszöntem nekik és elindultam a kaja pult felé.
Éppen vettem egy kis nachost amikor egy fiú jött oda hozzám.
-Naomi?-mosolygott rám.

-Ig…-nyeltem le a falatot.-Bocsi, igen. Te meg Noel ugye?
-Aha. Nem láttalak még a városban. Most kezded az egyetemet?
-Igen és még amúgy is csak most költöztem ide.
-Ja értem. Nem iszunk valamit?
-De!-egyeztem bele.
Noel sört ivott, de én maradtam a colánál. Hátra mentünk a kertbe és elkezdtünk beszélgetni.
-Na lécci igyál, már te is! Buli van!-próbált rábeszélni a piára Noel.
-Nem, minek?!
-Na lécci! Az én kedvemért!-erősködött.
-Na jó. De csak citromos sört kérek az legalább finom is!
-Oké!-öntött a poharamba.
2 óra múlva
Noellel és még pár emberrel az italpult mellett álltunk és kevertünk mindent mindennel.
-Kóstold meg!-adta a kezembe Noel.
-Ú! Ez erős!-nevettem.
-Csak egy kicsit.
-Na gyerünk idd meg!-ordították.
-Oké.-mondtam és megittam egy húzással.
-Húúú!-tapsoltak meg.
-Oké, kész ennyi volt!-raktam le a poharat az asztalra.
-Gyere, menjünk valahova!-fogta meg a kezem Noel.
-Oké, benne vagyok!-mosolyogtam rá.
Elindultunk a ház felé, de ahogy léptem majdnem elestem ezért Noel megfogott.
-Hé, jól vagy?
-Azt hiszem. Csak egy kicsit sokat ittam!-fogtam a fejem és közben nevettem.
-Hát igen.-nevetett Noel is.
Bementünk a házba. Noel hozott nekem vizet.
-Tessék idd meg.-adta a kezembe.
-Köszi!-megittam a vizet.
-Fáj a fejed?-kérdezte.
-Egy kicsit.
-Akkor tessék vedd be ez, majd segíteni fog!-adott a kezembe egy tablettát.
-Oké.-mondtam és bevettem a bogyót.
-Gyere menjünk ki!-mondta Noel.
-Oké!
Kimentünk az udvarra. A tabletta tényleg hatott, már alig fájt a fejem.
-Naomi!-hajolt közel hozzám Noel.
-Tessék?-pirultam el.
-Azt hiszem… Azt hiszem tetszel!-mondta és közben majdnem rám esett.
-Ó… Hát én is azt hiszem így érzek.
-Tényleg?-nyerte vissza az egyensúlyát.
-Igen!-mosolyogtam rá.
-Hát akkor…
Jason szemszöge
Az egész estémet azzal töltöttem, hogy Naomit kerestem. Hol lehet?! Végig jártam az egész házat, de nem találtam sehol.
-Nick, Sophie sziasztok!-mentem oda hozzájuk.
-Szia, Jason ugye?-kérdezte Sophie.
-Igen. Naomit keresem nem láttátok?
-Nem, de mi is őt keressük. Nem veszi fel a telefont!
-Ja értem. Én megnézem a kertben ti meg a házban keressétek!-utasítottam őket.
-Oké!
Kimentem a kertbe. Az embereket kerülgettem, amikor végre észrevettem Naomit Noellel. Elég közel voltak egymáshoz. Nem hagyhattam, hogy Naomi ezt tegye ezért oda mentem hozzájuk.
-Bocsi!-álltam be Noel elé és megcsókoltam Naomit.

-Mit csinálsz?-tolt el magától Naomi és nagy szemekkel nézett rám.
-Figyelj, nem kéne Noellel barátkoznod! Gyere hazaviszlek.
-Nekem ne mondd meg, hogy kivel barátkozzak! Azt csinálom, amit akarok!-emelte fel a hangját.
-Naomi! Figyelj, Noel csak kihasználja a lányokat! Nézd máris új lánnyal van, látod?-mutattam rájuk.
-Úristen! De hát azt mondta, hogy tetszem neki.-mondta Naomi és elkezdett potyogni a könnye.
-Hé Naomi! Ezért ne sírjál!-mosolyogtam rá.
-Mindjárt jövök!-mondta és odament Noellékhez.
Én is odamentem. Kíváncsi voltam, hogy mit fog csinálni.
-Hé Noel!-szólt neki.
-Tessék?-fordult Noel Naomihoz.
-Ezt neked!-mondta Naomi és behúzott egyet Noelnek, aki a földön kötött ki.-Csak, hogy tudd kivel van dolgod!
-ÚÚÚÚÚÚ!-álltak meglepődve az emberek.-Szép volt!-kezdtek el tapsolni.
-Te!-tápászkodott fel a földről Noel.
-Én?-nézett rá Naomi.
-Ezért még megfizetsz!-mondta és vérző orral bement a házba.
-Jaj de félek!-mondta gúnyosan Naomi.
-Hú Naomi!-mentem oda hozzá, de meg se tudtam szólalni a megdöbbenéstől.
-Na látod, tudok én magamra vigyázni!-mondta és odament az italpulthoz.
-Nem lesz elég?-vettem ki a kezéből a poharat.
-Nem!
-Naomi, figyelj! Sophie és Nick mindenhol téged keresnek! Azt mondták, hogy hívtak is, de nem veszed fel!
-Ja, hát a mobilomat otthon hagytam!-mondta és elkezdett nevetni.
-Kicsit, nagyon sokat ittál!-néztem rá.
-Lehet.-mondta és megint nevetett.
-Naomi, Sophiék mennének haza. Gyere keressük meg őket, hogy hazavigyenek téged is!
-De én nem akarok hazamenni!-hisztizett.
-Akkor mit szeretnél csinálni?
-Bulizni!-mondta és elkezdett táncolni.
-Oké, figyelj rám, Naomi!-fogtam meg a kezét.-Megkeresem Nickéket oké? Addig gyere ülj ide.-mondta és odavezettem egy székhez.
-Oké.-mondta és leült.
Kétlem, hogy ott fog maradni, ezért berohantam a házba.
-Nick! Sophie!-kiabáltam, miközben átvágtam az emberek között.
-Itt vagyunk!-integetett Sophie.
-Megtaláltam Naomit! Otthon hagyta a telefonját, és mondta, hogy nem szeretne még hazamenni. De nyugi, én itt maradok vele és majd hazaviszem, oké?
-Oké, nagyon szépen köszönöm!-mondta Sophie.
-Nincs mit. Akkor sziasztok!
-Szia!
Kb. 11 óra lehetett, amikor Sophiék elmentek. Hátramentem a kertbe Naomihoz, de nem ült ott a székben.
-Hát ezt nem hiszem el!-túrtam bele a hajamba.-Hova tűnhetett?
Végig rohantam az egész kerten, de nem találtam sehol. Felmentem a ház emeletére, de ott se volt. Lementem megnéztem a nappaliban aztán végül a konyhában rátaláltam.
-Naomi, mit csinálsz?-mentem oda hozzá.
-Az előbb láttam egy egyszarvút és megakarom fogni!-mondta, miközben a pulton ugrált.-Gyere vissza egyszarvú!
-Naomi, gyere le onnan!
-Nem megyek, hihihi!-nevetett rosszul lépett és megcsúszott.
-Naomi!-futottam oda hozzá és még pont időben elkaptam.
-Te vagy Superman!-nézett rám.
-Nem, én csak Jason vagyok. És mi történt veled?-kérdeztem, miközben segítettem neki megállni.
-Ettem egy bogyókát!-nevetett.-Szerinted tudok repülni?
-Micsoda? Gyere velem!-fogtam meg a kezét.
-Oké.
Kimentünk a nappaliba.
-Hé, nem láttátok Noelt?-kérdeztem pár sráctól.
-De az előbb ment ki az udvarra.
-Kösz.
Igaza volt a fiúknak. Noel kint volt és éppen flörtölt egy lánnyal. Elengedtem Naomi kezét és odamentem Noelhez.
-Noel!-fogtam meg a vállát.
-Mi van?-fordult felém.
-Mit csináltál Naomival?
-Semmit. Csak adtam neki egy kis bogyót, hogy jobban érezze magát!
-Mit csináltál? Te nem vagy normális!-akadtam ki.
-Miért ő az volt, amikor behúzott nekem?
-Megérdemelted!
-Igen és miért?
-Mert kikezdtél vele!-szorítottam ökölbe a kezem.
-Ő kezdett el velem beszélgetni. És már nem izgat az a kis hülye vannak nála sokkal jobbak is!-húzta mosolyra a száját.
-Naomi nem kis hülye!-mondtam és szájba vertem.-Ezt azért, mert lehülyézted. Ezt meg azért, mert bedrogozta!-mondtam és gyomron vágtam.
-Áú!-fogta meg a gyomrát.-Rohadj meg!-mondta és megpróbált megütni.
-Szerintem nem akarsz több sérülést!-szorítottam meg a kezét.
-Ne…em!-kihúzta a kezét a szorításomból.
-Oké! Gyere Naomi hazamegyünk.-fogtam meg a kezét.
Hátranéztem, és láttam, hogy Noel a földön ül és egyedül hagyják.
-Jason! Ez nagyon király volt!-pacsizott le velem egy srác.
-Úristen! Nem is tudtam, hogy ennyire erős vagy! Majd hívj fel!-adott egy lány a kezembe egy papírfecnit.
-Ő a barátnőd?-kérdezte egy másik.-Milyen szerencsés lány!
-Köszi srácok, de bocsi mi megyünk!
Nagy nehezen eljutottunk a kocsimig. Naomit beültettem a kocsiba és becsatoltam őt.
-Hazaviszlek, oké?-szálltam be én is.
-Aha.
Elindultam. Naomi ült mellettem és valamit próbált megfogni.
-Mit csinálsz?-kérdeztem tőle.
-Megakarom fogni a pillangót! Hé állj meg kicsi pillangócska.
-Naomi, nincs ott semmi!
-De van!-vágta rá.
Vajon meddig tarthat a drog hatása? Noel mégis mi a francot képzelt magáról?! Megérkeztünk a kollégiumhoz. Megálltam a parkolóban. Kiszálltam és odafutottam az ajtóhoz. Zárva. Nem hiszem el. Most mit csináljak Naomival?!
-Naomi!-ültem vissza a kocsiba.
-Tessék?
-A kollégium be van zárva, ezért elviszlek magamhoz, jó?-magyaráztam neki, mintha egy gyerekkel beszélgetnék.
-Ott alvós buli! De jó!-lelkendezett.
-Igen az.
Elindultam a házunk felé. Úristen vajon rend van? Nincsenek szanaszét a ruháim? Elmosogattam? A kérdések kavarogtak bennem, közben megérkeztünk. Beparkoltam a garázsba.
-Gyere!-nyitottam ki az ajtót.
Kicsatolta magát én meg becsuktam az kocsiajtót, aztán bezártam a kocsit.
-De szép ház!
-Köszi.-kinyitottam az ajtót.-Kérsz enni vagy inni?
-Nem.
Úgy tűnt kezd elmúlni a droghatása.
-Álmos vagyok!
-Oké. Gyere itt tudsz aludni!-vezettem be a hálószobámba, szerencsére rend volt.
Mivel még annyira nem volt jól segítettem levenni a cipőjét. Befeküdt az ágyba én meg betakartam.
-Jó éjt!-pusziltam meg a homlokát.
Beálltam az ajtóba és megvártam míg elalszik. Elszaladtam fürdeni és megágyaztam a kanapén. Gyorsan bezártam még az ajtót és lefeküdtem aludni.

2 megjegyzés: