2012. július 6., péntek

I. évad 23. fejezet

23.fejezet

Szeret vagy nem?!

Reggel korábban felkeltem. Elmentem készülődni és már 7.20-ra már készen is voltam.
-Van még egy órám mit csináljak?-tűnődtem el.
Aztán a TV nézés mellett döntöttem. Lefeküdtem az ágyra és bekapcsoltam a TV-t. Éppen a New York News ment benne. Felhangosítottam.
-Sziasztok! Itt Molly Richmond és ez itt a New York News sztárok és titkaik minden mennyiségben! Már csak 5 nap és jön New Yorkba a One Direction sokak örömére! Elméletileg a Hamilton szállodában szállnak meg! De ez még nem biztos! És most jöjjenek a sztárpárok! Állítólagos pletykák szerint Zayn Malik és Perrie Edwards a napokban csókolóztak! Néhány megdöbbentő kép!
-Hogy miii?!-akadtam ki.
-Állítólag a képek nem igaziak de számunkra eléggé valódinak tűnnek! De ezt mindenki döntse el maga! Reméljük Zayn nem sokára tisztázni fogja az ügyet! A hét sztárpárja Kristen Stewart és Robert Pattinson. Nem csak a filmben vannak együtt hanem a valóságban is!
Kikapcsoltam a TV-t és elkezdtem sírni.
-Akkor tegnap miért hívott fel?! És miért mondta, hogy szeret és hiányzok neki ha azt a csajszit csókolgatja?!-feküdtem a párnámra és csak sírtam.
Aztán összeszedtem magam. Bementem a fürdőbe és rendbe raktam a sminkem és a hajam. Lementem a konyhába. Szerencsére még nem volt lent senki. Megkentem egy kenyeret vajjal és az volt a reggelim. Utána felmentem a szobámba felvettem a táskámat és elindultam az ajtó felé amikor eszembe jutott, hogy a szüleimnél van a telefonom.
-Basszus! Valahogy vissza kell szereznem!
Ekkor Ariel jött ki a szobájából álmosan.
-Szia!-ölelt meg.
-Szia Ariel! Apunak szólnál, hogy adja vissza a telómat?
-Aha!
Elszaladt. Aztán jöttek is vissza mindannyian anya apa és Ariel.
-Jó reggelt! Megreggeliztem meg minden mennék a suliba szóval visszakaphatom a telefonomat?
-Ne olyan sietősen kisasszony!-mondta apa.-Meg szeretnék tőled kérdezni valamit!
*-Jaj istenem!*
-Mit?
-Tegnap kihívott ismeretlen számról és beszéltetek 15percen keresztül?
*-Basszus meglátta!*
-Ö… Hát tudod…
-Jaj Bob hagyjad már hagy menjen suliba! És biztos egyik osztálytársa volt az. Ugye?-nézett rám anya.
-Öm… Igen! Igen az egyik osztálytársam hiányzott tegnap és megadtam neki a házit meg elmeséltem neki, hogy milyen volt London!
-Értem! Na tessék itt a telefonod!
-Köszi apa! De rohanok!
Kifutottam a házból. Kinyitottam a kaput és utána is sietve mentem. Mikor kiértem az utcasarkára megláttam Brendont az utcájuk végén miközben köti a cipőjét. Volt egy olyan érzésem, hogy engem vár. Bekötötte a cipőjét indult el a suli felé. Visszanézett és meglátott. Elkezdett integetni.
*Így lenne ötösöm a lottón!*
Én is visszaintegettem neki és megállt, hogy megvárjon.
-Szia Naomi! Hogy vagy?
-Szia Brendon, jól te?
-Én is.
Tovább mentünk fél útig egy szót sem szóltunk egymáshoz. Aztán Brendon megtörte a csendet.
-Ö… Hallod néztem ma reggel a New York Newst! Nem tudom nézted-e.
-Igen néztem.
-És a Zaynes ügyet is láttad?
-Igen láttam.
-Hát sajnálom!
-Nem is biztos, hogy valódi képek!-mondtam mérgesen.-És amúgy is Zayn nem tenne velem ilyet!
-Hát te tudod… De meg is érkeztünk én megyek szia jó tanulást!-mondta és gyorsan beviharzott a suliba.
*-,,Te tudod…”-járt a fejemben ez az egy mondtad.-Igen én tudom! És tudom hogy szeret!!*
Felmentem a 208-as terembe mivel ott volt a kémia órám. Leültem a helyemre, aztán megjöttek Faithék is.
-Szia!-jöttek oda hozzám.
-Sziasztok!
-Amúgy mi volt az a tegnapi?-kérdezte Faith.
-Ja. Mert Zayn felhívott ismeretlen számról. És apáék elkérték a telómat. És kellett valami ok, hogy visszakapjam a telefonomat. Aztán végül is nem adta vissza és hallgatózott és ezért beszéltem a töriről.
-Ja értem.
-Jaj lányok láttátok a New York Newst?-kérdeztem szomorúan.
-Nem, miért?
Elmeséltem nekik a Zaynes ügyet.
-Úristen! És a képek valódiak?-kérdezte Cassie?
-Nem tudom!
-Beszéltél azóta Zaynnel?-kérdezte Faith.
-Nem!
-Jobb lesz minél előbb felhívni őt és tisztázni az ügyet!
-Igen.
Becsöngettek. A kémai tanár helyett Mr. Black jött be mindenki örömére.
-Jó reggelt gyerekek! A tanárnő beteg lett és engem írták ki helyettesítésre! Ami jó is mivel szeretném bemutatni 2 új osztálytársatokat! Melody és Jessica! Kérem fáradjanak be!
Belépetek az ajtón.
-Sziasztok! Kérlek mutatkozzatok be!
Melody félénken állt az osztály előtt de Jessica rögtön belekezdett mondókájába.
JESSI
-Sziasztok! Jessica Watson vagyok 15 éves! Londonban születtem. Utána 5éves koromtól Japánban azon belül Tokióban laktunk.
-Értem. És te?-nézett Mr. Black Melodyra.
-Hát sziasztok! Melody Watson vagyok 15 éves. Londonból jöttem.
-Oké. Melody!
-Igen Mr. Black?
-Nagyon ismerős vagy! Nem találkoztunk már?
-Mi?! Találkozni? Szerintem nem!
-De Londonban…
MELODY
-Biztos nem én voltam!
-Hát rendben. Testvérek vagytok? Csak hogy mindketten Watsonok vagytok.
-Nem! Csak unokatesók! Apukáink testvérek! Ezért vagyunk Watsonok mindketten!-magyarázott Jess.
-Á! Értem. Üljetek le oda ahol találtok helyet! És a termünkben! Lent a 45-ben Melody te Peter Kits mellett fogsz ülni! Jessica te meg Danny mellett! Majd a többiek megmutatják a helyeiteket! Na szóval mai órán gyakorolni fogunk a magyar dolgozatra!-mondta Mr. Black.
A lányok leültek a mellettünk lévő 2 helyes padba, mert mi középen ültünk ahol 2 pad össze volt tolva így fértünk el benne 3-an.
Az óra gyorsan elment. A szünetekben Jessicáéknak mutattuk be a sulit. A második óra angol volt. Jessica és Melody is angolt tanul ezért már 13 vagyunk a csoportban. A nap kb. abból állt, hogy a tanérok Jessicával és Melodyval beszélgetnek. Végre eljött az 5. óra vége és mindenki mehetett haza.
-És hol van a házatok?-kérdeztem Jesséktől miközben a szekrényemben pakolgattam.
-Hát a város közepén! Szóval a sofőrünk értünk jön!-mondta büszkén Jess.
-Ó! Akinek jól megy!-mondta Faith.
-Hát igen!-nevetett Melody.
-És közös házba laktok?-kérdezte Cassie.
-Igen!-vágták rá egyszerre.
Kiértünk az ajtón ahol egy óriási fekete limuzin állt.
-Úristen!-esett le az állam.-Ha értem ezzel jönnének…
-Ó megjött értünk Fred! Hazavigyünk valakit?-kérdezte Jess.
-Aha minket!-vágták rá egyszerre Cassiék.
-Oké! Naomi téged ne vigyünk?
-Á nem kell! Másik irányba lakok! Na de megyek is sziasztok!
-Te tudod! Na szia!-köszöntek el tőlem.
Beültek a limuzinba és el is indultak haza. Én is haza indultam. Útközben nem találkoztam Brendonnal, biztos 6 órája volt.
-Hazajöttem!-mondtam miközben elindultam a szobámba.
-Szia!-köszönt anya.
Felmentem a szobámba unottan lefeküdtem az ágyamra, amikor kijelezte, hogy egy ismeretlen szám hív.
-Á! Biztos Zayn! Semmi kedvem vele beszélni!-mondtam és leraktam őt.
Ahogy leraktam, rögtön hívott is. Leraktam még egyszer, de most már kikapcsoltam a telefonomat.
       A napok csak teltek és Zayn még mindig hívogatott suli időbe is. Apáék szerencsére már nem vették el tőlem a telefonomat. Péntek délután Faith felhívott, hogy mondta neki Hazza, hogy Zayn tisztára kész van és nem érti miért nem veszem fel a telefonomat.
*-Most komolyan?!Kíváncsi lennék, hogy Zayn mit szólna hozzá ha csókolóznék Brendonnal!-mérgelődtem magamban.*
       Elérkezett október 10-e. az a vasárnapi nap amit már a hátam közepére se kívántam! A telefonom csörgésére keltem.
-Halló?-szóltam bele álmosan.
-Szia Naomi! Csak azt szeretném megkérdezni, hogy te mibe jössz? Meg hogy mikorra mert mi úgy terveztük, hogy elmegyünk előtte kajálni és 1-re érünk oda és akkor talán nem lesz akkora a tömeg.-mondta Faith.
-Aha. Hát én nem megyek.
-Mi?? És mégis miért?
-Zayn…
-Jaj istenem! Előbb utóbb úgyis meg kell beszélnetek, hogy akkor most mégis mi van!
-Jó de nem ma! Na de leraklak mert még aludni akarok!
-Na akard, hogy átmenjek!
-Jaj úgyse jössz! Na szia. Jó szórakozást meg minden!
-Köszi. Szia.-mondta Faith és lerakta a telefont.
Megnéztem az időt hajnali 9óra volt. Visszaaludtam és arra keltem, hogy anya kiabál. Kómásan lemásztam az emeletről amikor megláttam, hogy ott áll az ajtóban Faith, Cassie, Melody és Jessi.
-Hát ti?!
-Jöttünk hozzád segítünk kiválasztani, hogy mit fel.
-Mi? Hova?
-Jaj Naomi gyere! -fogta meg a kezem Faith és felhúzott a szobámba.-Na ülj le ide mi addig keresünk ruhát!
Leültem az ágyra addig a lányok letámadták a szekrényemet és elkezdték keresni a ruhát. Ami nem volt jó azt kidobták a földre.
-Nézzétek ez de cuki ugye?-mondta Melody miközben kihúzott a szekrényből egy pólót és egy gatyát.
-És ez milyen?-kérdezte Faith.
-Naomi ebbe mész!-nyomta a kezembe Jessica a ruhákat.
-Ö… Oké.-mondtam és elszaladtam a fürdőbe felöltözni.
-Na milyen?
-Wáó nagyon jól áll!-mondta Faith.
-Igen igen!-helyeselt Jessi. -De ezt a kendőt meg a napszemcsit vedd fel hozzá!
-Igen meg még ezt a gyűrűt!-nyomta a kezembe Cassie.
-De szerintem ez az öv tök jól menne ehhez!-mondta Faith.
-És kellenek ezek a fülbevalók!-mondta Melody.
Gyorsan felvettem a kiegészítőket.
-Hát még nem az igazi!-mondta Jessi. -Kell egy táska is. Tessék.
-Meg egy kis szempillaspirál!-mondta Cassie.
-Jaja meg szerintem ez a fekete körömlakk jól menne a ruhához!-mondta Melody.
Gyors sminkelés után kerítettem még egy tornacipőt amit felvettem.
-Na hogy nézek ki?-pózoltam a lányok előtt.
-Tökéletesen!-vágták rá.
-Hé és mi van azzal a nyaklánccal amit Zayntől kaptál?-kérdezte Cassie.
-Hát felvegyem?
-Még szép! Biztos örülni fog neki.
-Hát oké.-gyorsan megkerestem és felvettem a nyakláncot.
-Na mehetünk!-mondta Faith és elindult az ajtó felé.
-Hova sietünk?-kérdeztem.-Még csak 10.15.
-Igen! De még elugrunk valahova kajálni. És úgy megyünk a hotel elé.-mondta Jessi.
-Ja jó. Jaj de biztos menjek? És mi van ha ott lesz az a Perrie?
-Jaj istenem! Tuti nem igazak a képek na gyere!-fogta meg a kezem Cassie.
-Oké. De anya…
-Bízzátok rám!-mondta Jessica.
Leszaladt a földszintre.
-Á! Inkább menjünk utána!-mondtam és lefutottam a lépcsőn.
Mire leértünk Jessi már anyával beszélgetett.
-Szóval Margaret néni elengedi Naomit?
-Hát ha nem Margaret nénizel le, akkor igen!
-Jaaj nagyon szépen köszönöm!
-Igen köszi anya!-öleltem meg őt.
-Szívesen, de 21.00ra gyere haza!
-Oké!
Kifutottunk a házból.
-Jessi! Nem tudom mit csináltál, de nagyon köszi!-öleltem meg.
-Ugyan nincs mit. De irány a McDonald´s!
Elmentünk a mekibe. Nem hoztam magammal pénzt, de szerencsére Jessi fizette mindenkinek. Mire végeztünk a kajálással 12.30 volt. Gyorsan elmentünk a Hamilton szállodához, ahol már most óriási volt a tömeg. 13.15-re már az egész utcát beterítették az emberek. Mindenkinél voltak táblák, hogy kit szeretnek meg ilyenek.
-Jaj lányok mikor jönnek már?-kérdeztem tőlük izgatottan.
-Hát nem sokára!
És akkor megjelent egy fekete limuzin.
-Ők azok!-mondtam boldogan.
A tömeg elkezdett futni a limuzin felé. 2 percbe telt mire eljutott a limuzin az ajtóhoz. Paul szállt ki elsőnek 3őrrel.
-Menjetek arrébb!-próbálták arrébb terelni az embereket, hogy Zaynék kitudjanak szállni.
-Gyertek! Kiszállhattok.-törte az utat Paul.

Zayn szemszöge
-Helló! Sziasztok!-szálltam ki a kocsiból.
Nagy nehezen a többiek is kiszállták és elkezdtünk Paul után menni szorosan.
*-Vajon Naomi eljött?-gondolkoztam el.-Nem értem mi a baja!*
Körülnéztem és elkezdtem keresni őt. Nagy nehezen eljutottunk az ajtóig. Utoljára szétnéztem és megláttam őt és a lányokat. Nagy mosollyal integettem Naominak, de ő csak unottan integetett vissza.

Naomi szemszöge
*-Miért mosolyog? És miért néz úgy mintha nem történt volna semmi?!-gondolkoztam el.*
-Na csajok akkor bemegyünk a hotelba oks?-kérdezte Faith.
-De hogyan?-kérdezte Melody.
Felhívom Hazzát és majd ő bejuttat!
-Ja oké.
Faith elkezdte tárcsázni Harryt.
-Szia Harry! De itt voltunk vagyis vagyunk! Igen eljött Ő is! Ha nem zavarunk akkor bemennénk! Jaaj köszi imádlak!-rakta le a telefont.
-Na mindjárt jönnek! Addig verekedjünk el az ajtóig.
Az hotel bejárata előtt őrök álltak és rajongók próbáltak bejutni.
-Üdv! Faith vagyok, Harry Styles barátnője!
Az őrök egymásra néztek majd hangos nevetésben törtek ki.
-Haha! Hallod Joe. Ő itt a 28. aki azt állítja magáról, hogy Harry Styles barátnője!
-Haha! Ne menjetek el innen kicsi lányok és hagyjátok békén Harryt! -mondta miközben próbált minket eltolni.
-Megvan Harry száma! -mutatta a telefonját Faith.
-Haha!
-Tessék ha nem hiszi hívja fel!
-Oké!-vette el a telefont az egyik.
-Szia Faith! 1 perc és lent vagyunk!
-Kivel beszélek?
-Harry Styles vagyok és ön kicsoda?
-Úristen akkor igazat mondott?!
-Mi van?
-Elnézést a zavarásért, Harry. A lányok pedig mindjárt mennek is!
-Ö… Oké.
-Elnézést kérek! Harry már várja önöket! Fáradjanak be!
-Ö… Köszönjük!
Bementünk a hotelbe. Üvöltözéseket hallottunk a lépcső felől.
-Ezek ők lesznek!-néztünk össze.
Igazunk lett. Ők voltak azok és éppen a korláton csúszva jöttek le.
-Komolyan mondom mint az ötévesek!-nevettünk.
-Lou!-futott oda Cassie Louis hoz.
-Juj Cassie szia!-ölelte meg.
-Melody!-futott Liam hozzá.-Úgy hiányoztál.
-Te is nekem!-ölelték meg egymást.
-Harry!-ugrott Faith Harry nyakába.
-Nagyon hiányoztál!-ölelte meg Harry Faithet.
-Szia Naomi!-jött oda hozzám Zayn.
-Hello.
Zayn csak értetlenül nézett meg.
-Na szóval irány a szobánk!-mondta Harry.
-Oké!-egyeztünk bele.
Gyorsan felfutottunk a szobájukba. Az első emeleten a 25-ös volt a szobájuk.
-Hölgyeim fáradjanak beljebb!-nyitotta ki előttünk az ajtót Harry.
-De udvarias valaki!-puszilta meg Faith Harryt.
Bementünk. Ott volt a nappali és a konyha egybe. Nyílt még 4 szoba.
-Mi van a szobákba?-kérdeztem kíváncsian.
-Ez itt a fürdőszoba.-kezdett el mutogatni Zayn.-Ebbe a 3 szobába 1 ágy van abba pedig 2 egyszemélyes ágy.
-Bármibe lefogadom hogy ti ketten Louissal…-mutatott Faith Harryre. -Abba a szobába fogtok aludni ahol 2 ágy van.
-Még szép!-mondta Louis.
Elkezdtünk nevetni.
-Na és már tudjátok milyen film lesz amit fogtok forgatni?-kérdezte Melody.
-Hát az titok!-mosolygott Liam Melodyra.
-És mikor tudjuk meg?
-Ha kész lesz!
-Jaj!
-Na és srácok mit csináljunk?-kérdezte Niall miközben szendvicset evett.
-Nem tudom.-mondtuk egyszerre.
-Nézzünk filmet!-vágta rá Harry. -A Titanicot.
-De azon elsírod magad!-nevetett Louis.
-Nem is igaz!
-Nézzük meg a Toy Storyt!-mondta Liam.
-De az uncsi!-vágta rá Niall.
-Hogy mondhatsz ilyet?!-kérdezte Liam.
-Srácok döntsétek el mit akartok nézni! Mi meg Naomival elmegyünk sétálni.-fogta meg a kezem Zayn.
-Oké! Jó sétálást.-mondták.
Zaynre néztem. Még most se láttam rajta, hogy megcsalt volna, de majd kiderül! Elindultunk ki a szobából. Mikor kiértünk Zayn rám nézett és elengedte a kezemet. Én nem szóltam semmit csak csöndben mentem mellette. Kiértünk a hotelből. A rajongók már nem voltak ott. Jobbra fordultunk és elkezdtünk sétálni.
-Naomi. Most mégis miért utálsz?-kérdezte szomorúan.
-Hogy miért utállak?!-akadtam ki.-Most komolyan megkérdezed?
-Igen, mivel fogalmam sincs mivel bántottalak meg vagy mit tettem!
-Nem tettél te semmit… Csak valami Perrievel csókolóztál.
-Mi?! Milyen Perrievel?
-Ne játszd itt az ártatlant! A tv-ben is leadták!
-De én esküszöm, hogy nem tettem ilyet! Naomi én szeretlek!
-Jól van. De én inkább megyek haza.
-De Naomi várj! Hogy bizonyítsam be neked?
-Nem tudom. Na és most amúgy hol van Perrie?
-Azt se tudom ki az! Naomi értsd meg én csak téged szeretlek!-ölelt meg.
-És akkor mik voltak azok a képek? Valami ház vagy mi előtt csókolóztok!
-Milyen ház előtt?! Esküszöm Naomi nem ismerek semmi Perriet és a srácok is meg mondhatják!
-Jól van Zayn. De én inkább hazamegyek!-és elindultam hazafelé.
Irtóra dühös voltam Zaynre, hogy nem vallja be! Az meg se fordult a fejemben, hogy tényleg nem volt semmi csók és hamisak a pletykák. Visszanéztem Zayn ott állt és nézett engem. Gyorsan elfordítottam a fejem és elkezdtem hazamenni. Csak akkor néztem vissza mikor már kellő távolságba voltam tőle, de még akkor is ott állt és nézett utánam.
-Milyen aranyosan vár rám lehet, hogy vissza kéne mennem!-elindultam Zayn felé. De megtorpantam és inkább hazamentem.

Zayn szemszöge
Ki az a Perrie? És milyen képek voltak rólam a TV-be? Jobb lesz, ha visszamegyek a hotelbe és megkérdezem őket, hogy most mi van. Így is tettem. Visszaszaladtam a hotelbe szerencsémre a rajongók már elmentek.
-Sziasztok!-mentem be a szobába.
-Helló! Naomi?-kérdezte Louis.
-Á! Megsértődött rám vagy mi.
-Hogy mi? Miért? Gyere haver mesélj!-mondta Harry, miközben leállította a Mamma Miát.
-Hát az van, hogy rólam valami olyan képek voltak, hogy valami Perrievel csókolózok! És mondtam Naominak, hogy nem igaziak a képek, de ő nem hitt nekem és hazament.
-Értem.
-Én mondtam neki, hogy nem igaziak a képek de nekem sem hitt!-mondta Cassie.
-Nézzük meg a neten a képeket!-mondta Liam.
-Úristen! Ezek a képek akkor készültek amikor az unokatesóim nálam voltak és az igazi képeken őket puszilgatom!-mondtam. -Húúú de jól nézek ki! Ugye?
-Aha nagyon…-mondták egyszerre.
-De meg kell mondanod Naominak! Sőt a TV-nek is!-mondta Faith.
-Tudom. Szóval irány a New York News!
-De Zayn azt se tudjuk hol veszik fel az adásokat!-mondta Harry.
-Megtaláljuk nyugi! Na ki van benne?
-Én!-ugrott fel Niall.
-Felőlem mehetünk!-mondta Liam.
-Mehetünk!-mondták a lányok.
-Oké mehetünk!-egyezett bele Harry is.
-Irány a New York News stúdiója!-kiáltott Louis.

New York Newsnál
30perces séta és kérdezősködés után megtaláltuk a stúdiót.
-Jó napot kívánok, Zayn Malik vagyok!
-Úristen! Ezt el se hiszem! Jó napot kívánok! Mit szeretne?-kérdezte a recepciós.
-Elszeretném oszlatni a pletykákat!
-Rendben! A holnapi adásba beletesszük önt!
-Hogy mi?! A holnapiba?! Én addig nem tudok várni! Muszáj ma benne lennem!
-Sajnálom ez nem megoldható!
-Kérem szépen! Valahogy intézze el nekem! Kérem, hölgyem!
-Hát talán, de ismétlem TALÁN megoldható!
-Köszönöm! Nagyon hálás vagyok érte! Nem is tudja mit jelent ez nekem!
A nő rám mosolygott, majd elment megkeresni a főnökét. Pár perc múlva vissza is tért a főnökével együtt.
-Á! Zayn Malik üdvözlöm önt! Én Edward Johnson vagyok a műsör igazgatója!-fogott velem kezet.
-Jó napot kívánok!
-Hallottam a kérését!
-És meg lehet oldani?
-Sajnálom de nem!
-MI?! Miért?!-akadtak ki a többiek.
-Rendben. Csak annyit szeretnék mondani, hogy vagy ma adok interjút vagy soha. Szóval akkor lehet ma a TV-ben?
-Nem!
-Rendben, ön tudja! További szép napot és viszont látásra!-indultunk el haza.
-Várjon! Esetleg megoldható lehetne!
-Tényleg és hogy?
-Ha most csinálunk rólad egy képet amit beteszünk egy reklámba, hogy ma este Zayn Malik lesz a New York Newsba és elmondhatod, hogy mi is az igazság!
-Oké! Csinálhatjuk is!
Johnson úr elkísért egy szobába ahol csináltak rólam pár képet.
-Ezzel készen is volnánk! A legjobb képet betesszük a reklámba! Gyere vissza 18.45re! A műsort 19.00kor fogják vetíteni. Ne késs!
-Rendben van! És nagyon szépen köszönöm!
Visszamentünk a hotelbe. A többiek tovább nézték a Mamma Miát én pedig unottan feküdtem az ágyamon és az interjúra készültem.

Naomi szemszöge
-Hát te?-kérdezte anya.
-Hazajöttem.-mondtam unottan.
-Mi a baj?
-Semmi!-és felmentem a szobámba. Magamra zártam az ajtót és lefeküdtem az ágyamra.
-Csing-csing. -szólalt meg a telefonom. Üzenetet kaptam.

,,Szia Naomi! Csak annyit szerettem volna mondani, hogy ma 19.00kor benne leszek a New York Newsba! Szóval kérlek nézd meg! És nagyon szeretlek még ha te nem is! :( ♥
2010 okt. 10 15.10
Küldő: Ismeretlen”

-Zayn!-mosolyodtam el.De ajh! A képek most akkor valódiak vagy nem?-gondolkoztam el. Gondolataimat kopogás zavarta meg.

-Ki az?
-Én vagyok az!-mondta anya.-Bemehetek?
-Mindjárt nyitom.-kinyitottam az ajtót.
-Naomi, hogy hogy hazajöttél? Jessi mondta, hogy a One Directionnal fogtok találkozni! És hát a kedvenc bandád nem igaz? Egész nap az ő számukat hallgatod meg minden! Mi a baj?
-De. De találkoztam velük és hazajöttem ennyi.
-Naomi, azért nem akarsz Zaynnel találkozni, mert képek voltak róla és egy csajról ahogy éppen csókolóznak a New York Newsba?
-Anya! Honnan tudod?! De én nem is mondtam el meg…
-Látszott rajtad! Meg amikor a képek voltak rólatok a TV-be.
-Ja… és most mit csinálsz eltiltasz egy életre a One Directiontól? Meg Zayntől?
-Nem. Valamit el kell mondanom! Tudod mi volt apukád első foglalkozása?
-Aha. Gondolom az, mint most cég vezető.
-Haha! Hát akkor nem mondta el.
-Miért mi volt?
-Hát tudod apádnak volt egy bandája a Maroon 5. Ő volt a frontember és a barátnőimmel odavoltunk érte. Bármit megadtunk volna, hogy találkozzunk velük! Egyik nap volt a TV-be, hogy a stadionban fognak koncertezni. Tökre megörültünk neki elkezdtünk készülődni. Eljött a nagy nap a nagyanyád először elengedett, de utolsó nap meggondolta magát! Közölte velem, hogy nem mehetek el a koncertre mert, hogy 18.00kor kezdődni! Nagyon dühös lettem rá. Felhívtam a lányokat, hogy az este lefújva. Ők meg mondták, hogy oké sajnálják meg minden. Kiderült hogy anyáék mennek el itthonról valami bálba vagy mibe. Felhívtam a lányokat, hogy jöjjenek értem 17.30ra mégis eltudok menni. Anyáék elmentek 16.00 után én pedig elkezdtem készülődni. 17.30ra készen is voltam és el indultunk a stadionba. A koncert tök jó volt mi a legelső sorba álltunk át furakodtunk odáig. Aztán apukád bejelentette, hogy felhív egy valakit a színpadra. Elkezdtünk izgulni a lányokkal aztán végül is rám esett a választás! Azt hittem, hogy ott helyben elájulok! Lefutott a színpadról és a
~Szia! Hogy hívnak?-mosolygott rám.
~Ö… Margaret Wilson.-pirultam el.
~Hmm Margaret szép neved van!
~Köszönöm.
~És hány éves vagy?
~16.
~Akkor most következzen a This Love!-ordította bele a mikrofonba. A közönség elkezdett tombolni. Apukád pedig egész végig fogta a kezemet. Mikor vége lett a számnak apukád átölelt és rám mosolygott és súgta nekem, hogy koncert után menjek a 15-ös öltözőbe!
-Úristen anya! Ezt eddig miért nem mondtad el?!-lepődtem meg.
-Mivel nem kérdezted.
-Jó ez igaz. Na de folytasd! Kíváncsi vagyok!
-Oké. Szóval bementem az öltözőbe. Nem volt ott senki csalódottan mentem ki az ajtón amikor hirtelen összeütköztem apukáddal.
~Jaj Margaret bocsi! Nem akartam neked menni!
~Nem baj!
~Gyere ülj le a kanapéra.
~Oké.-leültem.
Kínos csend volt aztán elkezdtünk beszélgetni. Kb. 22.00ig ott maradtunk és beszélgettünk aztán inkább hazamentem. Szerencsémre nagyanyádék nem értek haza amikor hazaértem. Lefeküdtem az ágyamba mintha semmi sem történt volna. Reggel nagyanyádék nagyon nyugodtak voltak furcsálltam is.
~Jó reggelt!-köszöntem nekik.
Ők meg csak unottan rám néztek és olvasták tovább az újságot. Aztán rám nézett anya.
~Csalódtunk benned apáddal!
~Mi miért?
~Tudjuk, hogy tegnap elmentél a koncertre!
És onnantól kezdve megtiltották, hogy hallgassam a zenéjét vagy találkozzak vele. Igen ám de apád valahogy megsejtette, hogy hol lakok és egyik reggel az utcasarkon megvárt és elkísért a suliba! Aztán így ment minden reggel. 20 éves volt akkor szóval nem nagyon izgatta a suli. Utána délutánonként is találkozgattunk. Összejöttünk. Anyádék ellenezték a kapcsolatot de nem izgatott megszöktem apáddal. Persze jártam suliba meg minden! Aztán végül is nagyanyádék belegyeztek és felvállaltuk a kapcsolatot a TV-ben is! Aztán apád 25évesen ott hagyta a zeneipart, mert ugye megszülettél.
-Miattam hagyta abba?! Pedig nem kellett volna!
-Nyugi nem miattad már amúgy is fontosabbak voltunk neki mi mint a zene!
-Értem. De úristen apám egy híres énekes!
-Igen. És én nem fogom ellenezni a Zaynnel való kapcsolatodat!
-Köszi anya!-öleltem meg.-De már mindegy vagyis nem tudom mert ott van Perrie…
-Figyelj, Szerintem egy ilyen nagyszerű lányt, mint téged nem csalna meg csak úgy szó nélkül!
-Köszi!-öleltem meg.
-De én megyek. És láttam az egyik reklámba Zaynt! Ma egész nap nézd a New York Newst de legfőképpen este 19.00kor!
-Oké!
Anya kiment a szobából én pedig gyorsan bekapcsoltam a Tvt. Éppen műsorajánló ment. Aztán jött a Zaynes reklám.
-Feltétlenül meg fogom nézni! De hogy nézhet ki ilyen cukin?

4 megjegyzés:

  1. Emiiiii meghalokk hát imádom amugy hangos felolvasást tartottam és huhhh nem birok már bezsélni xD :P IMÁDOM <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah erre kirakta az elsőt is pedig valami 503-as errort adott ki ezért irtam 2x xD

      Törlés
  2. IMÁÁDOM!! És hangos olvasást tartottam Pannáéknka ugyhogy huhh meghalok :P xD
    Emiii <3

    VálaszTörlés
  3. xDD
    Brigiii© Köszönöm! *__* ♥
    Birigiii© :D ♥

    VálaszTörlés