2012. július 20., péntek

I. évad 26. fejezet

26. fejezet

Álom vagy valóság?

Reggel minden szokásosan telt. A suliban hála az égnek nem írtunk semmiből. A lányokkal egész nap a buliról beszélgetünk.
-Na sziasztok! Akkor 14.30kor a hotel előtt tali!-mondta Melody.
-Oké! Sziasztok!
Elindult mindenki hazafelé. Volt egy órám, hogy hazaérjek és elkészüljek.
-Hazajöttem!-rohantam fel a szobámba.
Gyorsan elkészültem.
-Sziasztok majd jövök!
-Oké de siess haza!
-Oké-oké!
Mentem ki a házból.
Ez a ruha volt rajtam:
Először elmentem egy boltba ajándékokért és csak utána mentem a hotelbe, így is már 14.08-ra odaértem.
-Jó napot kívánok!-jött oda hozzám a portás mikor beléptem a hotelbe.-Te vagy Melody, Jessica, Faith, Cassie vagy Nanami?
-Öm Naomi vagyok!
-Jaj elnézést! A fiúk még nem jöttek haza de az egyikőjük hagyott itt vagy üzenetet számodra!-nyújtotta át a levelet.
-Köszönöm!-gyorsan felbontottam és elkezdtem olvasni.
,,Szia Naomi! :) Ha ezt az üzenetet olvasod akkor azt jelenti, hogy vagy Timmel egyeztetünk vagy pedig hazafelé tartunk! Kérd el a pótkulcsot a portástól és lécci kezd el feldíszíteni a szobát! Elméletileg 14.30ra ott leszünk! De ha késnénk bocsi! És Naomi nagyon szeretlek! :$ ♥
Puszi: Zayn”
*-Miért jöttem ilyen korán?!-gondoltam magamban mérgesen.*
-Szeretném elkérni a 25-ös szoba pótkulcsát!-mentem oda a portáshoz.
-Tessék itt van!
-Köszönöm!
Indultam volna el a szoba felé, de akkor megjött Cassie.
-Cassie! Pont jókor!-futottam oda hozzá.
-Szia Naomi! Mi van?
-Az most mindegy! Gyere be kell rendeznünk a szobát!
-Oké!
Felmentünk a szobába és elkezdtük feldíszíteni a szobát.
-És amúgy miért csak mi csináljuk?-kérdezte Cassie.
-Mivel még csak mi vagyunk itt sajnos!
-Ja. Remélem a fiúk is nem sokára itt lesznek!
-Én is!
Már majdnem mindennel elkészültünk, már csak a ,,Boldog Szülinapot Faith és Jessica” felirat volt hátra amit a fiúk csináltak papírból.
-Cassie hogy rakjuk fel?-kérdeztem.
-Hát én ide felkötöm az egyik végét te pedig oda a másikat!
-Á! Cassie nem érem el!-nyújtózkodtam.
-Majd én segít!-mondta valaki mögöttem.
Felkötötte a másik felét a falból kiálló szögbe. Ijedten megfordultam, kiderült, hogy Zaynék azok.
-Zayn!-öleltem meg.
-Szia!-csókolt meg.
-Cassie! Nagyon ügyesek vagytok!-ölelte meg Louis Cassiet.
-Köszönjük!
-Amúgy mióta vagytok itt?-kérdezte Zayn.-Csak mert most van még csak 14.31.
-Én már 14.08ra itt voltam!-mondtam.
-Én meg 14.12 fele!
-Értem. Hoztunk kaját meg innivalót!
-Az jó!
-Niall amúgy hol van?-kérdezte Cassie.
-Gondolom még a kajákat hozza!
-Megjöttem!-lépett be az ajtón Niall.
-Niall, nem 5csomag chips volt?
-De! De az egyiket megettem, ha nem baj!
-Nem, de a többit inkább add ide!-vette ki a kezéből Zayn.
Kopogtak.
-Nyitom!-rohantam oda. -Faith Melody Jess! Sziasztok!
-Szia! Remélem nem késtünk!
-Nem dehogyis! Na de gyertek be!
Bementünk a nappaliba.
-Boldog Szülinapot Faith!-ölelte meg Harry Faithet.
-Köszönöm!
-És neked is Jessica!-öleltük meg a lányokkal.
-Együnk tortát!-kiáltott Niall.
-Ö… Srácok, tudom már, hogy mit felejtettünk el venni!-mondta Zayn.
-Nem vettetek tortát?!-akadtam ki.
-Hát… Azt elfelejtettük bocsi!-nézett rám kiskutya szemekkel Zayn.
-Ááá! Akkor elmegyünk tortáét! Gyere Zayn, és te fizetsz!
-Oké!
Elindultunk kézen fogva a cukrászdába.
-Mérges vagy rám?-kérdezte szomorúan.
-Igen!
-Sajnálom csak elfelejtettük!
-Na jó megbocsájtok!-pusziltam meg.
-Éljen!-mondta boldogan.-És milyen tortákat vegyünk?
-Hát kettő csokisat!
-Oké.
-Jó napot!-mentünk be a cukrászdába.-2 csokis tortát szeretnénk! És 2darab 15-ös számgyertyát!
Megvettük a tortát és a gyertyákat és gyorsan visszamentünk a hotelbe.
-Megjöttünk!
-Végre kaja!-mondta Niall boldogan.
Leraktuk a nappaliba a 2 tortát rá raktuk a 15-ös számgyertyákat.
-Gyerünk fújjátok el és kívánjatok valamit!-mondta Jessicáéknak.
Elfújták a gyertyákat csináltunk pár képet és ettünk tortát. 10 perc alatt el is pusztítottuk a 2 tortát. Persze a nagy részét Niall ette meg!
-Oké srácok! Akkor most jöjjenek a horror filmek!-mondta Harry.
-Horror filmek?!-kérdezte egyszerre Jessica, Cassie és Faith.
-Igen miért?
-Hát mert azok olyan ijesztőek!-mondta Cassie.
-Ne fél Cassie! Majd én megvédelek!-mondta Louis büszkén.
-Na és ti szeretitek?-nézett rám meg Melodyra Zayn.
-Persze!-vágtuk rá.
-Oké! Akkor rendezzük be a nappalit és induljanak a filmek!
Hátrébb toltuk a kanapét a helyére párnákat raktunk. Liam lehúzta a redőnyöket és bezárta az ajtót.
-Melyikkel kezdjünk? Paranormal Activity vagy Viasztestek vagy Ördögűző? Rémálom az Elm utcában? Péntek 13?-kérdezte Harry.
-Hát szerintem Cassiék miatt Ördögűzőt ne nézzünk. Rémálom az Elm utcábant se! Paranormaltól is félnének de az jó film!-mondtam.
-Akkor kezdjük a Péntek 13-mal!-mondta Zayn.
Harry berakta a DVD és elindította a filmet. Úgy ültünk, hogy: Liam; Melody; Jessica; Niall; Zayn; Én; Louis; Cassie; Faith és Harry.
Elkezdődött a film. Az elején még nem volt olyan rémisztő. De utána egyre inkább! Az egész film alatt mindenki hozzábújt a pasijához kivéve Jesst.
-Úristen hol a gyilkos?-kérdezte félve Cassie.
-Ne félj nem lesz semmi durva!-ölelte át Louis Cassiet.
Hirtelen a bokorból előugrott a gyilkos és megölte az egyik szereplőt.
-Ááááááááááá!-sikított fel Louis.
-A nagy megmentő!-mondta Harry nevetve.
Az ijesztő jeleneteknél hozzábújtam Zaynhez.
-Na mi van csak nem félsz?-kérdezte halkan Zayn.
-Nem csak olyan puha vagy!-magyarázkodtam.
-Ja értem!-nevetett.
-Na srácok vége van! Jöhet a viasztestek?-kérdezte Harry.
-Igen!
-De eszünk közbe chipset?-kérdezte Niall.
-Ehetünk. Van popcorn is, kér valaki?-kérdezte Zayn.
-Én!-vágtam rá.
-Oké akkor Niall hozd a chipseket én meg megcsinálom a pop cornt!
Zayn megcsinálta a popcornt és elosztottuk, hogy ki mit eszik.
-Mehet?-kérdezte Harry.
-Aha!
-Jaj ne pont a leghelyesebb fog meghalni legelőször?-mondtam mérgesen.
-Naomi én is itt vagyok!-mondta féltékeny Zayn.
-Jaj bocsi nem úgy értettem, csak…
-Hé srácok! Valaki szedje rólam Niallt!-kiáltott fel Jessi.
Harry leállította a filmet. Nagy nehezen letolta magáról Jessica Niall.
-Hogy mi?!-ébredt fel riadtan.-Bocsi Jessi! Csak a kaja meg a film…
-Értem semmi gond!
~Tovább néztük a filmet. Zayn egész végig játszotta a sértődött kisfiút.
-Meddig fogod még ezt csinálni?-súgtam oda neki.
-Nem tudom!
-Jaj Zayn! Én téged szeretlek te hülye!
-Aha persze!
-Jaj istenem!-csókoltam meg.-Na most már hiszel nekem?
-Hát talán.
-Jaj!-csókoltam meg még egyszer.-És most?
-Most már igen!-ölelt magához.
-Már csak a Paranormal Activity van hátra. Megnézzük?-kérdezte Harry.
-Nem!
-Igen!
-Ne!
-Ez így nem jó. Szavazzon aki szerint igen.-emelte fel a kezét.
Még Liam, Niall, Louis, Zayn Melody és én is fel emeltük a kezünket.
-7 a 3 ellen! Megnézzük!
-De akkor nem fogok tudni aludni!-mondta Faith.
-Akkor majd átmegyek!-mondta Harry.
-Jó csak a szüleim…
-Megoldom! De akkor kezdődjön a film!
-Biztos tovább akarjuk nézni?!-kérdeztem a film felénél.
-Igen!-mondták a fiúk.
-Naomi ne félj! Annyira nem is ijesztő!-ölelt meg Zayn.
-Áááááá!-sikítottunk egyszerre a lányokkal.
-Még sok van hátra?-kérdezte Melody.
-10 perc kb.-mondta Liam.
-De jó!
10 perccel később
-Liam! Ez még mindig megy!
-Jó bocsi elszámoltam akkor.
-Ááááááááááá!-sikított mindenki.
-Oké vége van!-kapcsolta ki Harry a tv-t.
-Ez most ijesztőbb volt mint múltkor!-mondtam.
-Jaja! És már sötét van! Á! Én nem merek hazamenni!-mondta Cassie.
-Hazakísérlek jó?-kérdezte Louis.
-Aha!
-Na pakoljunk egy kicsit össze utána meg megyünk haza!
-Oké.
Összeszedtük az üres chipses zacskókat kivittük a poharainkat és a popcornos tálat. A párnákat összeszedtük és visszaraktuk őket a helyükre. A fiúk meg visszatolták a kanapét a helyére.
-Oké. Akkor mehetünk?-kérdezte Zayn.
-Igen.
Kimentünk az ajtón. Zayn bezárta az ajtót.
-Elviszem a pótkulcsot! Valamelyikőtök meg vigye a rendeset. Oké?-kérdezte Zayn.
-Oké. Majd én viszem!-mondta Louis.
-Inkább majd én!-mondta Harry.
-Adjátok ide nekem majd vigyázok rá én!-mondta Liam.
-Pont te, aki lekéste a turnébuszt!-nevettek a fiúk.
-Haha! Az rég volt és amúgy is ti nem vártatok meg és fel se tűnt, hogy csak 4-en vagytok fent a buszon!
-Jó bocsi. De aztán végül is megálltunk neked!-mondta Harry.
-Hát igen. Na de bízzátok ide! Nyugi nem hagyom el!
Miután végre megegyeztek a kulcs ügyben lementünk a hotel elő termébe.
-Még egyszer boldog szülinapot Faith!-öleltem meg Faithet.
-Köszönöm és az ajándékokat is!
-Ugyan nincs mit! És persze neked is boldog szülinapot Jessica!-öleltem meg őt.
-Naomi, nagyon szépen köszönöm az ajándékokat is emg ezt a bulit!
-Szívesen, de akkor mi megyünk Zaynnel haza. Sziasztok és jó éjt!
-Oké sziasztok!-köszöntek el a többiek.
Elindultunk hazafelé. Sötét volt és hűvös. Zayn rám mosolygott és nyújtotta a kezét, hogy fogjam meg. Rögtön meg is fogtam a kezét.
-Csak nem fázol?-kérdezte.
-De!
-Akarod, hogy felmelegítselek?!-mosolygott rám.
-Hmm akarom!
Ekkor megfogta a derekam és magához húzott, átölelt és megcsókolt. Rögtön fel is melegített belülről.
-Most már jobb?-tolt el magától.
-Sokkal!
-Akkor örülök!-mosolygott rám és tovább mentünk.
-Juj nézd vattacukor árus!
-Igen, vegyünk?
-Aha!-vágtam rá.
Odamentünk. Vettünk egy epreset aztán leültünk az egyik padra.
-Imádom! Kérsz?
-Nem köszi. Annyira nem csípem.
-Több marad nekem legalább!-mondtam nevetve és tovább ettem.
Mikor megettem folytattuk sétánkat kézen fogva.
-Köszönöm, hogy hazakísértél!-öleltem meg.
-Ugyan már. Holnap mikor látlak?
-Hmm… Nem tudom.
Ekkor hirtelen kinyílt az ajtó és apa rohant ki rajta puskával a kezébe.
-Vedd le a kezed a lányomról!
Zayn ijedtében gyorsan eltolt magától.
-Ki vagy te és mit akarsz tőle?-kérdezte apa mérgesen.
-Öm… A barátja! És csak megöleltem.
-Aha persze! Na menj el innen te meg gyere be Naomi!-fogta meg a kezem apa és behúzott a házba.
Zayn még állt ott egy kicsit majd hazament.
-Apa mégis mért csináltad?!
-Nem mindegy? Menj fel a szobádba!
Mérgesen felrohantam a szobámba és bevágtam magam mögött az ajtót. Befeküdtem az ágyamba és el is aludtam.
Másnap reggel
Felkeltem és már mentem is a suliba.
-Faith Cassie Jessi! Sziasztok!-futottam oda hozzájuk.
-Szia.
-Melody?
-Ma szabadul a börtönből!-mondta Jess.
-Hogy mi?! Börtönbe volt? És mióta?
-Vagy 2 éve.
-MI?! És miért?!-akadtam ki.
-Hé! Sziasztok!-jött oda hozzánk Melody.
-Úristen miért voltál börtönbe?!
-Hogy miért voltam? Haha… Hát azért mert… Értem… Haha!-nevetett zavarában.
-Aha. De én most megyek!-mondtam és lefutottam a termünkbe.
Kinyitottam az ajtót. Bementem és ledermedtem.
-Agy!-kezdtett el felém jönni az osztály többi tagja.
-Zombik?! Mi van?
Elkezdtem futni a tanári felé. Benyitottam.
-Mr. Black!-kiabáltam.
-Tessék?-kérdezte miközben háttal állt nekem.
-Ma minden olyan furcsa! Zombik meg Melody most szabadult ki a börtönből. Nem értem!
-Ó igen?-kérdezte miközben felém fordult.
-Úristen! Freddy Krueger!-sikítottam el magam.
Elkezdtem futni megállás nélkül ki a suliból.
-Hé várj Naomi hová mész?-kiáltott utánam Faith.
-Nem tudom, csak el innen!
Elkezdtem futni hotel felé. Amikor odaértem csak egy leégett és összeomlott épület volt ott.
-Úristen a fiúk!-kezdtem el sírni és közben szépen lassan leereszkedtem a földre.
-Naomi! Fuss!-hallottam ahogy valaki nekem kiabált.
Felálltam és láttam, hogy Faith Cassie meg Jess fut felém.
-Mi történt?-kérdeztem amikor odaértek.
-Melody! Nekünk esett egy késsel! És elkezdett minket kergetni.
Ekkor egy busz állt meg mellettünk.
-Gyertek szálljatok be megyünk a Kristály tóhoz!-nyitotta ki az ajtót Zayn.
*Mi van?-néztem magam elé értetlenül.*
végül is beszálltunk a buszba. Louis vezetett. Ment vagy 100-al.
Nem tudom, hogy csináltuk, de pár másodperc alatt oda is értünk.
-Itt vagyunk!-szálltunk ki a buszból.
-De szép hely!-mondta Cassie.
-Menjünk úszni!-mondta Liam.
-De honnan szerzünk fürdőruhát?-kérdeztem.
-Tessék pakoltam be azt is!-adott a kezembe Zayn egy bőröndöt.-Ott van az a ház ott átöltözhetsz.
-Oké.
Gyorsan átöltöztem. Mire kiértem Zaynnen kívül már mindenki a vízbe volt.
-Nagyon jól nézel ki Naomi!-mondta Zayn.
-Köszi.

Azzal kézen fogva befutottunk a vízbe. Úszkáltunk egy kicsit utána kimentünk a vízből.
-Hé van a közelbe egy viaszmúzeum. Megnézzük?-kérdezte Zayn.
-Nem!-mondták egyhangúan a többiek.
-Oké!
-De felőlem elmehetünk!-mondtam.
-Köszi!-ölelt meg.
-Csak átöltözök.
Befutottam a házba gyorsan felkaptam a ruháimat és kifutottam hozzájuk.
-Mehetünk!
Elindultunk a kis város felé.
-Itt is vagyunk!-mondta Zayn.
-Olyan elhagyatottnak tűnik!
-Hát igen. Na de menjünk be a viaszmúzeumba.
-Oké.
Ahogy beléptem az ajtón megcsörrent a telefonom.
-Halló?
-Naomi, itt Cassie. Melody!-sírt a telefonba.
-Mi a baj? Mi van?
-Melody megölte Louist és Liamet.
-Úristen! És a többiek?
-Utánatok mentek! Naomi én nagyon félek!
-Cassie, figyelj nyugodj meg! Oké? Nem lesz semmi…
Ekkor egy sikítást hallottam és egy kés hangját.
-Cassie? Hahó ott vagy?!
-Cassie már nem él. A következő te vagy!
-Melody?!-kezdtem el én is sírni.
Lerakta a telefont én meg odabújtam Zaynhez és csak sírtam.
-Mi történt?
-Melody! Megölte Louist Liamet és Cassiet.
-Úristen! Szerencse, hogy eljöttünk!
-Hé srácok!-hallottuk Faithék kiáltását.
Odamentünk hozzájuk és elmeséltük, hogy mi történt.
-Úristen! Ez nem lehet!-kezdtek el sírni.
-De sajnos igen.
-És most mit csináljunk?-kérdezte Jess.
-Majd mi megmondjuk!-szólalt meg valaki mögöttünk.
Odanéztünk és két férfit láttunk. Egyiknek hosszú fekete haja volt a másiknak pedig rövid barnás.
-Mit akarnak?-kérdeztem félve.
-Titeket!
Befutottunk a viaszmúzeumba.
-Nézzétek már meg milyen élethűek!-mondta Zayn.
-Mivel igazi emberek azok!-szólalt meg a férfi.
-Úristen fussatok!-kiáltotta Harry.
Elkezdtünk futni.
-Ne Harry! Faith!-kezdtem el sírni.
-Naomi mennünk kell!-fogta meg a kezem Zayn.
Kifutottunk a múzeumból. Szerencsére a két férfi nem üldözött minket.
-Most mihez kezdjünk?-kérdezte Jess.
-Menjünk vissza és húzzunk el innen a busszal!-mondta Zayn.
Elkezdtünk visszafelé futni. Egy erdőn futottunk át. Hirtelen a semmiből előtűnt Melody.
-Ááá!-sikítottunk fel.
Elővett egy kést. Zayn és én elfutottunk, de Jesst és Niallt megölte. Visszaértünk a táborba. Zayn rögtön beindította a buszt én gyorsan beugrottam mellé és elkezdtünk haza felé menni.
-Húh megúsztuk!-mondtam boldogan.
-Azt csak hiszed!-bukkant fel hátul Melody és a 2 férfi.
Melody leszúrta Zayn és felém tartotta a kést.~
-Áááááááá!-riadtam fel hirtelen.
-Igen aludt!-mondta Louis.
-Naomi jól vagy?-kérdezte Zayn.
-Igen.-keltem fel Zayn öléből.-Mi történt?
-Bealudtál a Viasztesteken. Utána sikítoztál meg megrúgtad Louist.
-Úristen bocsi! Akkora hülyeséget álmodtam.
-Mit?-kérdezte Melody.
-Melody! Ugye nem voltál börtönbe?-kérdeztem ijedten.
-Börtönbe?! Mi van?
Elmeséltem az álmomat. Röhögőgörcsben tőrt ki mindenki.
-Ilyen hülyeséget is csak te tudsz álmodni!-mondta Faith.
-Hát igen. Amúgy bocsi Louis még egyszer, hogy megrúgtalak!
-Semmi baj.
-És amúgy mikor aludtam be?
-Hát kb. amikor 15 perce ment a film.-mondta Zayn.
-És nem nyomtalak össze vagy valami?
-Nem nem dehogyis!
-Akkor jó!
-Srácok megnézzük a Paranormalt?-kérdezte Harry.
-Hát nem tudom. És ha félni fogunk?-kérdeztem.
-Jaj Naomi ne félj! Nem lesz annyira ijesztő!-mondta Zayn.
-Hát… De Jessi ti is megakarjátok?
-Hát ha ezeket túléltük akkor aha!-mondta Jessi, Faithék meg csak bólogattak.
-Na látod Naomi rajtad kívül mindenki megakarja nézni! Na lécci nézd meg te is!-kérlelt Zayn.
-Na jó. De ha félni fogok!
-Nem fogsz nyugi!
A film felénél
-Áá kapcsoljátok ki kapcsoljátok ki!-sikítoztunk a lányokkal.
Harry leállította a filmet.
-Még, hogy nem ijesztő?!-kérdeztem mérgesen Zayntől.
-Hát… Nekem nem!
-Jó de az te vagy!-néztem rá mérgesen.
-Na srácok nézzük vagy ne?-kérdezte Harry.
-Ha már egyszer elkezdtük fejezzük be!-mondta Zayn.
-De ez nagyon ijesztő!-mondta Jess.
-Akkor mi legyen?-kérdezte Harry.
-Nézzük!
-Ne!
-Ne nézzük!
-De nézzük!
-Hé srácok elég!-mondta Liam. -Szavazzunk! Tegye fel a kezét aki tovább akarja nézni.
Liam; Zayn; Louis; Harry és Niall felrakta a kezét.
-5-5 ellen akkor mi legyen?-kérdezte Zayn.
-Szerintem is nézzük!-emeltem fel a kezem.
-Oké. Akkor folytathatjuk!
-Naomi!-akadtak ki a lányok.
-Bocsi érdekel, hogy most akkor mi lesz!
-Na jó nézzük én is kíváncsi vagyok!-mondta Melody.
Megnéztük a filmet. Ugyanolyan ijesztő volt mint álmomban.
-Rakjunk rendet!-állt fel Liam a film végén.
-Liam muszáj?-kérdezte Melody.
-Igen! Na gyere állj fel.
Nagy nehezen neki kezdtünk a rendrakásnak. Mi lányok összeszedtük az üres chipses zacskókat meg kivittük a konyhába a pop cornos tálat. Addig a fiúk összeszedték és helyükre rakták a párnákat és visszatolták a helyükre a kanapét.
-Srácok mehetünk?-kérdezte Faith.
-Igen!
Bezártuk az ajtót és elindultunk a hotel előtere felé.
-Kinél legyen a kulcs?-kérdezte Zayn.-Mert én elviszem a pótkulcsot.
-Oké akkor én meg a simát!-mondta Liam.
Most senki sem ellenezte ezt, mint az álmomban.
Kimentünk a hotelből.
-Na sziasztok!-köszöntem el a többiektől. -Jessica meg Faith nektek meg boldog szülinapot még egyszer!-öleltem meg őket.
-Köszönjük Naomi! Meg az ajándékokat is meg mindent!
-Ugyan semmiség. Na de gyere Zayn menjünk.
-Oké. Sziasztok!
Elindultunk kézen fogva haza.
-Zayn amúgy azt csak álmodtam vagy tényleg megtörtént, hogy mondtam: Jaj ne pont a leghelyesebb fog meghalni legelőször?
-Igen megtörtént!-mondta féltékenyen Zayn.
-Jaj! De ha ez kárpótol álmomban megbocsájtottál, mert megcsókoltalak!
-Hát nem kárpótol. Maximum ha igaziból is megcsinálod!
-Haha. Na jó!-mondtam és megcsókoltam.-Na?
-Hmm… Hát.
-Á!-mondtam és újra megcsókoltam.-És most?
-Most már minden oké!
-Akkor jó! Mehetünk tovább.
Újra elindultunk kézen fogva hazafelé. Most sajnos nem láttunk vattacukor árust!
-Na megérkeztünk.-mondta szomorúan Zayn.
-Igen.
-Remélem most apukád nem fog kijönni puskával, mint az álmodtam!-nevetett Zayn.
-Nem hiszem!-nevettem én is.-De akkor én megyek. És köszönöm a mai napot!
-Oké szia! Naomi szeretlek!-ölelt meg.
-Én is téged!
Megcsókoltuk egymást. Utána bementem a házba. Amikor kinyitottam az ajtót megláttam apát anyát és Arielt az ablakba.
-Ti mégis mit csináltok?
-Mi? Haha Margaret mit is csinálunk?-kérdezte zavarában apa.
-Öm… Csak ablakot takarítunk!
-Igen-igen!-helyeselt apa.
-Aha persze na de megyek fel.
-Naomi amúgy ki volt az a fiú?-kérdezte Ariel.
-Ő? Ő a barátom.
-Ja értem.
-Na de sziasztok jó éjt!
-Neked is!
Felmentem a szobámba. Ledőltem az ágyamra és eszembe jutott, hogy már megint nem kérdetem el Zayn számát. Ekkor megcsörrent a telefonom.
-Halló?-vettem fel.
-Szia Naomi! Itt Zayn! Csak azért hívtalak, hogy megadjam a számomat.
-Mentalista vagy!
-Mert?
-Most gondoltam rá, hogy elfelejtettem elkérni a telefonszámodat, megint.
-Ja! Na a számom…
A pár perces beszélgetésből egy órás beszélgetés lett. Amikor leraktam a telefont első dolgom az volt hogy elmentsem a számát. Utána gyorsan megfürödtem és mentem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése