2012. július 26., csütörtök

I. évad 28. fejezet

Sziasztok :D Úristen köszönöm a több mint 1270+ megtekintőt! Nagy nagyon imádlak titeket!♥ :D Itt az új rész! :P Remélem tetszeni fog! ^^
   -----------------------------------------------------------------------------------------------

28. fejezet


Mozi

-Szia jó reggelt!-köszöntek anyáék.
-Nektek is. Mi a reggeli?
-Melegszendvics.
-Hmm oké!
Megettem utána elszaladtam felöltözni és elindultam a suliba.
-Naomi szia!-köszönt Brendon.
-Szia.
-Mit csinálsz ma?
-Zaynnel elmegyek valahová. Te?
-Ja. Hát mi a srácokkal elmegyünk gördeszkázni és arra gondoltam jöhetnél te is, de mindegy!
-Ja értem.
-Na de mindegy. És hogy vagy?
-Jól, te?
-Én is.
Odaértünk a sulihoz.
-Na szia.-köszöntem el tőle és odarohantam a lányokhoz.
-Juuj sziasztok! Képzeljétek ma Zaynnel megyek valahova!-meséltem boldogan.
-Wow! De jó neked!-mondták a lányok.
-Ugye?! De előbb még át kell élnünk egy biosz dogát!
-Jaj ne is mondjátok. Ti tanultatok rá?-kérdezte Faith.
-Fogjuk rá!-mondtuk és bementünk a suliba.
Bementünk leültünk a helyünkre és elkezdődött az óra. Megírtuk a dogát.
-Na milyen lett?-kérdezte Faith szünetbe.
-2-esnél jobb lett! -mondtam nevetve.
-Enyém is csapj bele!
A suli gyorsan eltelt.
-Na és Zayn mikorra jön érted?-kérdezte Melody miközben a szekrénybe pakolgattunk.
-Nem tudom. Azt nem mondta!
-Ja értem.
-Naomi gyere, ha még épségben akarod látni Zaynt!-szaladt oda Cassie.
-Épségben? Mi van?-csuktam be a szekrény ajtót.
Kifutottunk Cassievel meg Melodyval a suliból amikor megláttuk, hogy egy kisebb tömeg veszi körül Zaynt.
-Most mit csináljak?-kérdeztem ijedten.
-Nem tudom!-mondták a lányok.
Kijöttek az ajtón Jessiék is.
-Itt meg mi folyik?-kérdezte Jess.
-Zayn az és körbeveszik őt a rajongók!-mondta Cassie.
-Ja értem.
-De most mit csináljak?-kérdeztem izgatottan.
-Naomi nyugi! Mindjárt ott hagyják őt!
-Remélem…
10 perc múlva
-Mindjárt?!-kérdeztem felháborodva.
-Nyugi Naomi! Majd én elintézem!-mondta Jess.
-Na jól van emberek! Ennyi volt! Zaynnek most mennie kell!
-Hova? És ki vagy te?
-Én…? Hát én…
-Igen emberek ennyi volt!-ment oda Faith.
-Menjen mindenki haza!-csatlakozott Melody is.
-Nem hallottátok? Azt mondtuk, hogy sziasztok!-mondta Cassie.
A tömeg szépen lassan elindult hazafelé.
-Köszönöm lányok!-öleltem meg őket.
-Nincs mit!
-Igen köszönöm!-köszönte meg Zayn is.
-Na de mi most megyünk! Sziasztok jó szórakozást!-indultak el hazafelé.
-Köszi sziasztok!-integettünk nekik.
-Na és Zayn-fordultam felé-, hova megyünk?
-Hát majd meglátod de gyere!-fogta meg a kezem.
-Sétálni fogunk?
-Igen, baj?
-Nem dehogyis! Veled még a világ végére is elsétálnék!-öleltem meg őt.
-Akkor jó!
-De Zayn mi lesz a rajongókkal? Meg a paparazzikkal?-kérdeztem ijedten.
-Engem nem érdekelnek nyugi! És téged?
-Ha téged nem akkor engem se!
Tovább sétáltunk.
-Na Zayn mondd el hova megyünk!
-Nyugi mindjárt meglátod!
Mentünk még egy kicsit majd megálltunk.
-Mozi?-kérdeztem.
-Igen!
-De jó! És mit nézünk?
-Hát nem tudom. Te mit akarsz?
-Hú… nem tudok nézzük meg mit játszanak most!
-Oké.
Bementünk a moziba.
-Toy Story 3, Liam biztos élvezné!-nevetett Zayn.
-Az biztos! Nézzük meg a Harry Pottert!
-Oké.
Odamentünk a pénztároshoz. Zayn vett 2 közepes Colát meg egy közepes popcornt. Mivel a film kezdéséig még volt 15percünk leültünk az egyik asztalhoz.
-Nem fognak felismerni?
-Nem tudom. De ha veled vagyok nem izgat!-puszilt meg.
Utána beszélgettünk közben én meg popcornt ettem.
-Ha így folytatod nem marad a filmre!-nevetett Zayn.
-Bocsi.-hagytam abba az evést.
-Nem baj! De veszek belőle mielőtt még elfogy!
Ültünk még egy kicsit, majd mikor a tömeg elindult mi is követtük őket.
-Zayn vidd inkább te a popcornt! Én meg majd viszem a jegyeket és a Colámat!
-Jó!-nevetett.
Elvették a jegyünket majd beültünk a moziterembe. Elkezdődött a film. Nekem nagyon tetszett a film és Zayn is élvezte.
-Hé hagyjál nekem is!-súgta oda a film felénél.
-Bocsi! Tessék.-adtam oda neki a popcornt.
Evett 2 darabot és utána visszaadta.
-Nem kérsz?
-Nem edd meg csak nyugodtan! -mosolygott rám.
-Oké! Köszi.
-Nincs mit.
2perc alatt meg is ettem az egész popcornt.
-Nekem nem is hagytál?
-Te mondtad, hogy nem kérsz!
-Igen csak vicceltem! -csókolt meg.
-Ja jó!
A filmet úgy néztük végig, hogy Zaynnel egymás kezét fogtuk. Film után Zayn meghívott egy fagyira.
-Bármilyet választhatsz!
-Oké!
Bementünk a fagyizóba.
-Jó napot! Én egy rágógumit, fahéjat és egy tutti fruttit kérek színes cukorral.
-Én meg egy csokit és egy sztracsatellát.-mondta Zayn.
Kimentünk és leültünk a parkba.
-Kicsit sokat vettél nem gondolod?!-nevetett.
-Nem! És amúgy is te mondtad, hogy bármit választhatsz!
-Ez igaz. Úgy szeretlek!-csókolt meg.
-Én is!
Megettük a fagyit.
-Na és most merre?-kérdezte Zayn.
-Nem tudom, nekem mindegy!
Ám ekkor egy csapat lány futott oda hozzánk.
-Úristen Zayn Malik kérhetek egy autogramot?
-Ti jártok?
-Te ki vagy?
Hangoztak a kérdések. Én csak ott álltam félve Zayn mögött.
-Persze adok autogramot! Ő itt Naomi, sulis legjobb barátom!
-Igen sziasztok!-köszöntem a rajongóknak, de ekkor észrevettem egy lányt aki a sulimba jár.
-Úristen! Ő a sulimba jár! És Zayn Malik ismerőse! Á!-kezdett el ugrándozni.
*-Basszus!-gondoltam magamban.-Ebből most hogy mászok ki?!*
Zayn gyorsan kiosztotta az autogramokat.
-De mi most megyünk. Sziasztok!
Zayn megfogta a kezem és elhúzott a rajongóktól. Mikor már elég messze jártunk tőlük megállt.
-Bocsi, hogy azt mondtam, hogy a legjobb barátom vagy, de más ötlet nem jutott az eszembe!
-Nem baj!
-De biztos?
-Igen biztos! De menjünk el tőlük jó messzire!
Kézen fogva sétálgattunk még egy kicsit a városban aztán Zayn hazakísért.
-Újabb tökéletes nap veled!-csókolt meg.
-Én is így éreztem!
-Akkor nagyon örülök! Tényleg lenne kedved eljönni velem meg a srácokkal strandolni?
-Ha elengednek akkor igen! És mikor.
-Oké!-csókolt meg.-Hát most szombaton!
-Jó! Nem akarsz bejönni?
-Na és a szüleid?
-Anya dolgozik Apa majd 30perc múlva jön haza, de még beugrik húgomért.
-De biztos jó ötlet? És mi van ha…?
-Jaj Zayn ne csináld már!-fogtam meg a kezét.
-Na szóval ez itt a nappali!
Az ott a konyha.
Húgom szobája.
Anyáék szobája.
Fürdőszoba.
-És a te szobád hol van?
-Az emeleten te buta!
-Ja!-nevetett.
-Na akkor irány Naomi birodalma!-mondtam nevetve.
Felmetünk az emeletre.
-Wow de szép a szobád!
-Köszi!
-És milyen rend van!-csodálkozott Zayn.
-Igen most kivételesen! Éreztem, hogy át fogsz jönni!
-Ja értem.-csókolt meg.
-Nem kéne mennem? Szüleid mit szólnak ha meglátnak itt veled?!
-Nem tudom, de valahogy nem izgat!
-Ja jó. Ha megölnek tudd, hogy szerettelek!
-De hülye vagy!-csókoltam meg.
Megmutattam Zaynnek a fürdőszobámat is.
-Tök jó házatok van!-mondta miközben kísértem őt ki.
-Köszi, de a tiétekhez képest ez semmi!
-De ez olyan James család ház olyan otthonos!-mosolygott.
-Ja értem!-nevettem.
-Miáú!-jött oda Puffy.
-Jaj szia!-vettem fel.
-Macskátok is van?!-csodálkozott Zayn.
-Igen! Ő itt Puffy.
-De cuki!-simogatta meg.
Aztán leültünk a teraszon és Puffyval játszottunk.
-Na de megyek szia!-állt fel.
-Szia, szombaton tali!
-Igen, szia!-mondta és megcsókolt.
-Úgy szeretlek!
-Én is Naomi!-mondta és elindult a hazafelé.
Bezártam a kaput. Leültem a teraszra és tovább simogattam Puffyt.
-Szia!-jött haza anya.
-Hát te?
-Előbb elengedtek.
-Ja értem. Anya, elmehetnék strandolni a fiúkkal? Mennék Faithék is!
-Mikor?
-Szombaton.
-Na jó elmehetsz! De vasárnapra ne szervezz semmit, mert jönnek nagyanyádék!
-Oké! Köszi!-öleltem meg.
Az este szokásosan telt, már nagyon vártam a szombatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése