2012. július 13., péntek

I. évad 25. fejezet

Sziasztok! :D Péntek 13.a van ma ezért most egy ilyen balszerencsés sztorit kaptok! :P
És köszönöm, hogy 693-an néztétek meg a blogom! :D 
Szeretlek titeket! ^^ ♥
   -----------------------------------------------------------------------------------------------

25. fejezet

Balszerencsés nap

-Naomi hahó! Kelj fel!-keltegetett valaki.
-Hmm mi van?
-7.50 van!
-Úristen mennyi?-ugrottam ki az ágyból.
-A reggeli kész van!
-Oké rohanok!
Bepakoltam a táskámba. Felvettem gyorsan a ruháimat és leszaladtam reggelizni.
-Jó reggelt hétalvó!-köszönt apa.
-Neked is!
-És hogy hogy nem keltél fel?-kérdezte anya.
-Nem csörgött valamiért a telefonom!
-Ja értem. Na mindegy siess el ne késs!
-Oké!-kaptam be az utolsó falat müzlimet.-Na de rohanok is sziasztok!
Felkaptam a táskámat és elkezdtem kifelé futni. A kapunál vettem észre, hogy papucs van rajtam és nem cipő.
-Ezt nem hiszem el!
Visszafutottam a házba felvettem a cipőm és újra rohanni kezdtem a suli felé. Nem találkoztam Brendonnal odafele, biztos már rég elindult. Amikor beértem a suliba odaszaladtam a szekrényemhez mert már 8.55 volt.
-Basszus! Basszus nyílj már ki!-próbáltam kinyitni a zárt.
-Naomi segítsek?-jött oda Faith.
-Igen! Nem nyílik! Pedig nézd. 2…1…4! Látod és semmi!
-Naomi! Mivel a kódod 213 nézd!-nyitotta ki Faith a szekrényem.
-Jaj tényleg köszi!
-Szívesen. Amúgy jól vagy?
-Igen persze, csak elaludtam meg utána rohantam ide meg minden.
-Ja értem. Na de órán találkozunk!
-Oké. Ja és Faith!
-Igen?
-Boldog Szülinapot!
-Köszönöm!-ölelt meg.-De akkor én megyek!
Kivettem a könyveket és elindult Faith után le a lépcsőn. Leültem a helyemre.
-Basszus Naomi te tanultál valamit?-fordult felém Matt.
-Mi mire?-kérdeztem ijedten.
-Mr. Black mondta múlt órán, hogy vagy röpi vagy pedig le feleltet!
-Jaj basszus tényleg!-elvettem az irodalom füzetemet és elkezdtem tanulni.
-Jó reggelt gyerekek!-jött be Mr. Black.
-De tanár úr még be se csöngettek!-háborgott Danny, miközben a haverjaival beszélgetett.
-Már 1 perce megy az óra! De Danny, ha már úgy is csak te állsz gyere ki jelenteni!
Kisétált és gyorsan jelentett.
-Rendben. De Danny ha már itt vagy akkor felelhetnél is!
*-Húh ez az megúsztam!-örültem magamba.*
-Felelni miből?!
-Amiből múlt hétfőn feleltél!
-Tanár úr én nem feleltem semmiből!
-Én voltam az tanár úr!-jelentkezett David.
-Jaj tényleg. Na mindegy Danny akkor kezdheted is!
Danny 8percet beszélt a semmiről, de Mr. Black megadta neki a 3-ast.
-Gyerekek! Még van több mint fél óra az órából, szóval írunk egy röpit!
-Jaj ne már!
-De-de bizony! Na lapokat elő! És diktálom a kérdéseket!
Mindenki elővett egy lapot és félve vártuk Mr. Black kérdéseit.
*-Ezt nem hiszem el! Életem legrosszabb napja!-gondoltam magamban.*
-Oké, első kérdés. Ki írta a regényt? Második: Hol játszódik a történet? Harmadik: Kik a főszereplők? Elég csak a 2 főszereplőt, hogy boldogok legyetek! Negyedik: Melyik két család a főszereplő? Ötödik: Melyik században írta az írója a művet? Na ennyi kezdjetek hozzá!
Elkezdtük írni a dogát, könnyű volt, de mindenki 30percet ült fölötte, hogy ne keljen ma mást csinálni. Kicsöngetés előtt 2 perccel Mr. Black összeszedte a dogákat és kiengedett minket és házit se adott!
-Cassie!-rohantam utána.
-Megyek a büfébe!
-Tudom! Na Louisék benne vannak?
-Benne bizony! Holnap 14:30ra mehetünk is!
-Oké! Ma mikor végzünk?
-14:35kor miért?
-Basszus! Azt mondtam Zaynnek, hogy 15:30kor végzünk! Most mi legyen?!
-Tessék hívd fel Louist! Itt a mobilom!
-Köszi!
Felhívtam Louist. Éppen a Tim Burtonnal beszélték meg a forgatást, de Louis nem haragudott és odaadta Zaynnek a telefont.
-Szóval akkor mikor végzel?
-14:40re gyere értem!
-Oké! De most mennem kell szia! Szeretlek!
-Én is szia!
A suli gyorsan eltelt. Nem feleltünk nem írtunk semmiből dolgozatot szóval jó volt!
-Naomi és mikor mondjuk el nekik?-kérdezte Melody az egyik órán.
-6. óra után!
Mikor vége lett a 6. órának elindultunk hazafelé és a suli előtt megálltunk.
-Na ki mondja el?-kérdeztem.
-Te mivel a te ötleted volt!-mondták a lányok.
-Oké. Szóval mivel neked ma van a szülinapod Faith, Jess neked meg holnap lesz ezért arra gondoltunk, hogy holnap 14:30kor a fiúk hotel szobájában tartanánk egy bulit! Benn vagytok?
-Még szép!-vágta rá Jess.
-Igen én is!
-Akkor oké!
Hirtelen egy gyönyörű piros kocsi állt meg a suli, és benne ült Zayn.
-Úristen!-mondták a lányok.
-ÁÁÁ! Zayn!-kezdtem el ugrálni.
Zayn kiszállt a kocsiból és odasétált hozzám.
-Naomi elvihetlek egy körre?-mosolygott rám.
-Úristen hát persze!-fogtam meg a kezét.-Sziasztok lányok majd holnap!
-Oké sziasztok!
Beszálltunk a kocsiba integetettünk a lányoknak és elindultunk.
-És hova is megyünk amúgy?
-Amúgy nem tudom!-mondta nevetve Zayn.
-Ja akkor jó!
-Csak megyünk amerre a szem ellát!
-Oké benne vagyok!-dőltem hátra az ülésbe.-De mondjuk megállhatnánk valahol kajálni!
-Hmm akkor irány a McDonald's!
-Oké!
Pár perc alatt oda is értünk. Mindketten egy egy sajtburgert ettünk amit Zayn fizetett, utána vett még nekem egy M&M-es fagyit is. Meg még egy kis Colát, amit sikeresen magamra borítottam, a fagyival pedig leettem magam. Mint már mondtam ez nem az én napom…
McDonald's után még autókáztunk egy kicsit aztán Zayn hazavitt.
-Köszönöm a mai napot csodás volt!-csókoltam meg.-Leszámítva a Colás meg a fagyis balesetet!
-Hát igen.-nevetett Zayn.-De élveztem veled a mai napot.
-Én is! Na de megyek szia! Holnap találkozunk!
-Oké szia!
Bementem a házba.
-Naomi veled meg mi történt?-kérdezte ijedten anya.
-Ja ez?! Csak Colát ittam meg fagyit ettem.
-Ja értem. Ez az ő kocsija?
-Nem tudom, és amúgy is mit kémkedsz utánam?-kérdeztem nevetve.
-Én semmit! Na menj és öltözz át.
-Oké!
Felszaladtam a szobámba fel vettem egy itthoni ruhát és elkezdtem keresni a tökéletes ruhát holnapra.
-Naomi!-kiabált fel apa.
-Megyek!
Lefutottam lépcsőn.
-Igen?
-A piros kocsit vezető srác, ő a pasid?
-Igen miért?
-Csak kérdeztem, mert nem köszönt nekem!
-Jaj apa mivel nem ismer!
-Jó igaz. Na de menj fel nem zavarlak tovább!
-Oké.
Ahogy elindultam a lépcső felé elestem a saját lábamba.
-Áúú!
-Jól vagy?-szaladt oda anya.
-Aha persze. Ez a mai nap valamiért nem az én napom! Inkább fel is megyek és bezárkózok a szobámba!
Így is tettem. Csak vacsorázni mentem le a nap többi részét bezárkózva töltöttem a szobámban és a Pretty Little Liarst néztem.

2 megjegyzés: