2012. július 31., kedd

I. évad 30. fejezet

30. fejezet


Halloween

Zaynnek igaza volt, a strandolás óta nem találkoztunk, csak telefonon beszéltünk egy héten kb. 3-szor.
Vasárnap van, október 31-e. A suliba Halloweeni buli lesz, és ott is lehet aludni! A lányokkal ki nem hagynánk! És a legjobb, hogy hétfőn nem fogunk tanulni!
-Anya hova raktad a fogamat?-futottam fel és alá idegesen a házban.
-Milyen fogad?-kérdezte anya.
-A vámpírfogamat!
-Én nem raktam el sehova!
-Ja meg van!-találtam meg a fürdőszobámba.
Beraktam a fogamat megfogtam a hálózsákomat és a táskámat és már kész is voltam. Lementem a lépcsőn.
-Jaj az én vámpírlányom! Bob hozd a fényképezőt!
-Anya…
Végül is csináltak rólam képet, minden beállításból.
-Mennék!
-Jó-jó!-mondta apa és még csinált egy utolsó képet.
-Mikorra jössz?-kérdezte anya.
-Délután!
-Oké!
Elindultam a suliba. Útközben összefutottam Brendonnal.
-Szia Naomi! Jó a szerkód vámpírka!-viccelődött.
-Haha, mondja egy múmia.
-Na és te ott is alszol?
-Igen, te?
-Én is.
Odaértünk a sulihoz.
-Szia Faith vagyis Ironman!
-Helló vámpírka!
-Csá múmia!-pacsizott össze Adam és Brendon.
-Helló zombi!
-Na tesó mi mentünk!-mentek be a suliba Adamék.
-Nézd ott jön Cassie!-mondtam.
-Sziasztok!
-Szia macska!
-Ott jönnek Jessiék is.-mutogattam.
-Sziasztok!-jöttek össze.
-Szia Jessi boszi. Melody te minek öltöztél?-kérdeztem.
-Péntek 13-ből Jasonnak!
-Jaj tényleg!
-De irány a buli!-mondta Cassie.
Bementünk a suliba. A 14-es terembe volt a büfé a 37-es pedig a ruhamegőrző. Beraktuk oda a táskáinkat meg a hálózsákokat és lementünk a tornaterembe. Egy kisebb fajta hadseregnyi ember volt ott.
-Azt a!-mondtam.
-Jaja!-helyeselt Faith.
-Na gyertek táncolni!-mondta Cassie.
-Én nem!-mondta Faith.
-Én se.-mondta Melody.
-Nem azért jöttünk, hogy bulizzunk?!-kérdezte Cassie.
-De…
-Na hát akkor meg!
-De annyian vannak és én nem merek táncolni!-mondta Melody.
-Á! Mindegy én megyek ki jön?
-Én!-mondtam.
-És én is!-mondta Jessi.
-Oké!-bementünk középre és ott kezdtünk el táncolni, a Ma chérie szólt.
 
-Jaj nézzétek Damon is vámpírnak öltözött!-mondtam mérgesen.
-Hogy merészelte?!-mondta mérgesen Jessi.
-Na jöttünk mi is!-jött oda Faith és Melody.
-Ez az!
Elkezdtünk 5-en táncolni.
-Éhes vagyok!-mondtam a lányoknak.
-Én is!-mondta Cassie.
-Oké, akkor menjünk enni!
Bementünk a 14-es terembe.
-Sziasztok mit kértek?
-Helló.-mentem oda.-5 adag sültkrumplit kérek.
-Oké!-mondta a büfés.
Addig leültünk az egyik-padokból összetolt-asztalhoz.
-Tessék itt vannak!-hozta ki őket.
-Köszönjük!
Gyorsan megettük a sültkrumplit és kifizettük őket.
-Na és most hova?-kérdezte Cassie.
-A 107-es terembe vetítik a Kört! Nem megyünk megnézni?-kérdeztem.
-De elmehetünk!-egyeztek bele a többiek.
Felmentünk a terembe. Összetoltunk 5széket és rájuk ültünk, nem voltunk valami sokan. Az utolsó pillanatban beestek Brendonék.
-Faith! Anyáék mit fognak szólni!-jött oda hozzánk Adam.
-Haha! Azt hittem, hogy ez egy korhatáros és ijesztő film, de ha téged beengedtek nem lehet olyan durva.
-Haha! Nagyon vicces vagy!-mondta unottan és leültek valahova hátra.
Ahogy leültek elkezdődött a film. Nem volt valami ijesztő. Film után lementünk még a tornaterembe táncolni. Kb. 22:00kor vége lett a bulinak, mi addig elmentünk a 37-es terembe a cuccunkért. Utána meg elmentünk a lány öltözőbe átöltözni. Semelyikünk se pizsamát hozott, hanem egy pólót és melegítő gatyát. Visszamentünk a tornaterembe. Lefeküdtünk a hálózsákokba. Pár gyerek még rémsztorikat mesélt, majd elaludtunk.
Reggel
7:00kor keltünk fel a lányokkal. Utána elmentünk reggelizni. A reggeli zsömle volt és hozzá tea. Reggeli után elmentünk felöltözni.
-Jó kis nap volt!-mondtam miközben segítettünk összeszedni a 14-es teremben.
-Igen!-helyeseltek a lányok.
Miután végeztünk hazamentünk és élveztük az egy napos szünetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése