2012. július 30., hétfő

I. évad 29. fejezet

Sziasztok! :) Nagyon nagyon szépen köszönöm, hogy 1570-en néztétek meg a blogom! :DD ♥ Itt az új rész! :D
   -----------------------------------------------------------------------------------------------

29. fejezet


Strandolás

Reggel 10.00kor keltem mivel csak 13.00kor indulunk a strandra a hotel elől. 12.00re más készen is voltam. Lementem a földszintre.
-Hmm mi ez az illat?-kérdeztem.
-Sült csirkét csináltam rizzsel!-mondta anya.
-Az finom!-mondtam és leültem enni.
Gyorsan megettem a kaját utána mondtam anyáéknak, hogy majd 20.00 fele jövök.Felvettem egy cipőt és elindultam a hotelhez. 12.55re odaértem a hotelhoz, akkor már a többiek is ott voltak.
-Nézzétek milyen jó kis buszt szereztem.-mondta Louis.-Na irány a strand!
Beszálltunk a buszba. Épp, hogy elfértünk benne. Louis most kivételesen gyorsan vezetett és az egyik kátyúnál fejbe vágott valamelyikük szörf deszkájú.
-Áúúú!-fogtam meg a fejem.
-Jól vagy?-kérdezte aggódóan Zayn.
-Aha csak ez a hülye szörf deszka!-próbáltam arrébb tolni.
Amire végre megcsináltam, hogy ne zavarjon, megérkeztünk a strandra.
-Mit csináljunk először?-kérdezte Harry.
-Nem tudom.-vágtuk rá.
Először leraktuk a cuccainkat utána elkezdtünk sétálni a parton.
-Juj valaki csinál rólunk egy képet Faithel?-kérdezte Cassie.
-Majd én!-mondta Melody.
FAITH         CASSIE
Miután megcsinálta Melody a képet leültünk a partra. Niall elővette a gitárját és a fiúk elénekelték a What Makes You Beautifult.
-Gyertek fiúk fussunk bele ruhástól!-mondta Harry és elindult a tenger felé.
-Oké!-egyeztek bele a többiek.
Oda értek a tengerhez és megálltak.
-Na fiúk mehet?-kérdezte Louis.
-Én nem ugrok bele veletek!-mondta Niall. -Még a végén úgy járok mint múltkor…
~-Juj srácok, beleugrunk egyszerre?-kérdezte Harry.
-Igen!-vágtuk rá.
-1…2…3…~
-És én beugrottam, de egyedül csak én a többiek meg mind egy jót nevettek rajtam!-mesélte szomorúan Niall.
-Jaj szegény Niall!-ölelte meg Louis.-De srácok irány a víz!
Végül is belefutottak, Niall nélkül és már megint jól kiröhögték őt.
Ameddig a fiúk a vízbe futkostak mi átöltöztünk a lányokkal fürdőruciba.
MELODY                                       FAITH
JESSI
NAOMI
-Hé srácok ti nem öltöztök át?-kérdeztük tőlük.
-Ja tényleg!-mondták és visszafutottak hozzánk.
Ők is átöltöztek. Liam és Louis szörfruhát vett fel.
-Irány a víz!-ordította Louis.
A fiúk újból előre futottak.
-Na csajok jó fürdőzést!-mondta Melody és lefeküdt a törülközőjére.
-Mi? Te mégis miért maradsz kint?!-kérdezte Jessi.
-Utálom a vizet! Szóval én innen kintről nézlek titeket!
-Melody ne csináld!-próbálta meg felhúzni a földről Faith.
-De én nem megyek be!-mondta és elkezdett olvasgatni egy könyvet.
-Hát jó te tudod. De csajok irány a víz!-mondta Faith.
Belementünk úgyhogy csak bokáig ért.
-Á! Ez hideg!-mondta Cassie.
Elkezdett felénk futni Louis.
-Ha hideg tudok segíteni!-mondta és elkezdte Cassiere rugdosni a vizet mi meg addig gyorsan arrébb szaladtunk.
-Á! Louis ne! Ez hideg! Á!-sikítozott Cassie.
-Na jó befejeztem.-állt le Louis.-De ugye, hogy most már nem is olyan hideg?
-Igen! De menjünk beljebb!
-Oké!
Megfogták egymás kezét és elkezdtek beljebb futni.
-De aranyosak!-mondta Jess.
-Igen!-helyeseltünk Faithel.
Ekkor Harry odalopózott Faith háta mögé és hirtelen felemelte.
-Áááááá!-sikított Faith.
-Nyugi csak én vagyok!-mondta Harry.
-Harry basszus a szívbajt hoztad rám!
-Bocsi.-mondta Harry. -Na de hello lányok!-mondta és elkezdett beljebb futni miközben Faith a kezében volt.
-Á! Tegyél le, tegyél le!
-Te akartad!-mondta és bedobta a vízbe.
-Ááá!-esett bele a Faith a vízbe.
-Te!!-jött ki a víz alól.
-Bocsi Faith de nem hagyhattam ki!
-Jó nem baj!-ment oda Faith Harryhez. -Amúgy tudsz féllábon állni a vízbe?
-Aha miért?
-Csak állj lécci úgy!
-Oké…-mondta Harry és fél lábra állt.
-Ezért!-mondta Faith és ellökte őt.
-Á!-esett bele a vízbe Harry.
-Na most már megbocsájtok!-ölelte meg Faith Harryt.
-Akkor jó!-csókolta meg.
-Jaj ők is mennyire szép pár!-mondta Jess.
-De nem annyira, mint mi!-ölelt át hátulról Zayn.
-Be ne dobj a vízbe!-mondtam ijedten.
-Nyugi nem foglak!-mondta Zayn és felemelt.
-Zayn! NE! NE MERÉSZELD!-próbáltam kimászni a szorításából.
-Haha!-nevetett és letett.-Beijedtél?
-Tudtam, hogy nem teszed meg!
-Igen?!
-Na jó nem.
-Srácok!-jött oda Liam. -Melody nem jön be?
-Nem nem szereti a vizet!-mondta Jess.
-Ja. Hé Louis!-kiáltott Louisnak Liam.
-Tessék!
-Nem szörfözünk egy kicsit?
-De! Gyere Cassie!-fogta meg a kezét.
Odafutottak hozzánk.
-Akkor hozzuk a szörfdeszkákat!-mondta Liam.
-Oké!
Kiszaladtak érte.
-Zayn menjünk beljebb!-kezdetem el futni.
-Oké!
Ahogy futottam elestem.
-Jól vagy?-jött oda Zayn.
-Igen!-nevettem.
-Akkor oké.
Ameddig Louis és Liam szörföztek, Cassie és Jess együtt úszkáltak. Melody kint napozott. Zaynnel mi a vízben hülyéskedtünk és Niall pedig a parton sütkérezett közben pedig szendvicset evett.
-Nézzétek hogy megy!-menőzött Liam.
-Aha látjuk!-nevettünk.
-Nem megyünk ki?-kérdeztem Zayntől.
-De kimehetünk!
Ahogy mi kijöttünk kijöttek a lányok is meg Harry és Faith is.
-Jaj úgy elfáradtam!-feküdt le a homokba Harry.
-Mibe?-nevetett Zayn.
-Hát úszkáltam.
-Ja értem, akkor aludj!
-Oké!
-Louis ügyes vagy!-kiabált Cassie.
-Köszi!
-Na inkább én is kijövök!-mondta Liam. -Kajás vagyok!
-Én is!-mondtam.
-Szerintem mindenki!-mondta Zayn.
-Együnk!-mondta Niall.
Leültünk Melody köré és elővettük a szendvicseinket és elkezdtük őket enni. Harry még mindig a homokban feküdt Louis pedig szörfözött.
-Louis te mit csinálsz?!-nevetett Cassie.
-Hát leestem róla!
-Ja értem.-nevetett Cassie.
Louis is kijött hozzánk enni.
-Srácok Harry elaludt!-nevetett Zayn.-Megviccelem!-mondta és odaszaladt a kocsihoz és elővett egy ásót.
-Ásó?!-csodálkoztunk.
-Igen!
Odafutott Harryhez.
-Harry alszol?-kezdte el lökdösni a kezét.-Alszik!
Zayn elkezdte betemetni Harryt.
-Kész is!-nevetett Zayn.
Utána gyorsan visszafutott hozzánk.
-Kíváncsi leszek a reakciójára!-nevetett Faith.
-Én is!-mondta Melody.
Ott ültünk és vártuk Harry reakcióját. 10perc múlva fel is ébredt.
-Mi a szar ez?-emelte fel a fejét.-Hol vagyok? Mi történt velem?
-Betemettelek!-futott oda Zayn.
-Haha nagyon vicces vagy! Na de valahogy szedj ki innen!
-Talán…
-Zayn ne csináld!
-Na jó!-fogta meg az ásót, és leszedte róla a sok homokot.
-Kösz! De ezt még visszakapod!
-Jaj de félek!-nevetett Zayn.
-Félhetsz is!-mondta és odasétált hozzánk.
Zayn is odajött hozzánk.
-Na mit csináljunk?-kérdezte Liam.
-Én eszek!-mondta Harry.
-Én meg átveszem a szörfruhámat fürdőruhára!-mondta Louis.
-Én is megyek!-állt fel Liam.
Ameddig a fiúk öltöztek mi elszórakoztunk.
-Menjünk be a vízbe!-futott vissza Louis.
-Oké!-egyeztünk bele.
Elindultunk a víz felé kivéve Liamet és Melodyt.
-Te nem jössz?-kérdezte Liam Melodytól.
-Nem, nekem tökéletes itt a parton!
-Ne maradjak kint veled?
-Nem, dehogyis nem kell! Menj csak be nyugodtan.
-Oké. Szeretlek!-csókolták meg egymást.
Liam befutott utánunk a vízbe, Melody pedig folytatta az olvasást.
-Mit csináljunk?-kérdeztem.
-Nekem van egy ötletem!-mondta Zayn és felemelt.
-Neeee!
-De!-mondta és beledobott a vízbe.
-Áááá! Utállak!-jöttem ki a víz alól.
-Bocsi, de ez kellett!-ölelt meg.
-Na jó megbocsájtok.-csókoltam meg.
Elhülyéskedtünk a vízben aztán gondoltunk egyet és kitaláltuk, hogy labdázzunk, mindenki benne volt.
-Na akkor kiszaladok a labdáért!-mondta Liam.
Gyorsan kiszaladt és a labdát bedobta nekünk. Odament Melodyhoz. Annyira bele volt merülve az olvasásba, hogy észre se vette Liamet. Hirtelen megállt mögötte és felemelte őt és elkezdett futni vele a víz felé.
-Úristen Liam tegyél le!-sikítozott Melody.
De Liam nem tette le hanem belefutott Melodyval a vízbe.
-El ne dobj!-kapaszkodott Liambe.
-Nyugi nem foglak!-tette le óvatosan.-Látod nem is annyira rossz itt a vízbe!
-Igen, de beljebb nem megyek!
-Oké.

Még egy kicsit labdázgattunk a vízben. Utána kimentünk és kifeküdtünk a napra megszáradni.
-Valaki csináljon rólunk egy képet!-állt fel Louis.-Gyertek srácok pózoljunk!
-Oké.
A fiúk törölközőkkel a kezükben pózoltak Melody pedig lefényképezte őket.
-Srácok szerintem öltözzünk aztán menjünk!-mondta Liam.
-Hát igen már késő van!-mondtam.
Átöltöztünk és utána bepakoltuk a cuccainkat a buszba.
-Köszönjük ezt a jó kis strandolást!-öleltem meg Zaynt.
-Nincs mit.
-És emlékezetes marad mert Melody is bejött a vízbe!-mondta Liam.
-Igen éljen!-kezdett el tapsolni Louis, majd később mindenki csatlakozott hozzá.
-Haha! Köszi.-nevetett Melody.
Beszálltunk a kocsiba.
-Jó kis nap volt ez!-mondta Louis.
-Igen!-helyeseltünk.
Louis elindult a kocsival. Először Melodyt és Jessit vittük haza.
-Sziasztok!-szálltak ki a kocsiból.
-Sziasztok!
Liam is kiszállt.
-Szia Melody!-csókolta meg.-Örülök, hogy betudtalak vinni a vízbe!
-Én is! Végül is nem is volt annyira rossz!
-Na szia! Mostanában nem nagyon fogunk tudni találkozni a film miatt.
-Ó, oké. Szia!-utoljára megcsókolták egymást, majd Liam beszállt a kocsiba.
Cassiet is hazavittük.
-Na sziasztok!-szállt ki a kocsiból.
-Szia!
-Szia Cassie, hiányozni fogsz!-csókolta meg Louis.
-Te is nekem!-ölelték meg egymást.
-A film miatt nem tudunk majd találkozni sajnos!
-Oké.
-Na szia!-csókolta meg búcsúzóul.
-Szia!
Louis is visszaszállt a kocsiba és tovább mentünk.
-Sziasztok!-szállt ki Faith.
-Szia!
-Szia Faith!-csókolta meg Harry.
-Szia! A mai napot még visszakapod!
-Bocsi!-ölelte meg.
-Na jó nem baj. És mikor láthatlak újra?
-Hát most egy ideig sajnos nem.
-Ó, oké. Na szia!
-Szia!-csókolták meg egymást búcsúzóul.
Legvégül pedig engem vittek haza.
-Sziasztok!-szálltam ki a kocsiból.
-Szia.
-Szia Naomi!-szállt ki Zayn is.
-Szia!-öleltem meg őt.
-Hiányozni fogsz! És most egy darab nem is fogunk találkozni!
-Te is nekem! És miért?
-A film miatt.
-Ja értem…
-De majd bepótoljuk!
Ekkor Louis elkezdett dudálni.
-Na megyek mert már várnak! Szia Naomi!-csókolt meg.
-Oké, szia.
Aztán Zayn beszállt a kocsiba és elindultak haza.
-Sziasztok megjöttem!
-Szia, milyen volt?-kérdezte anya.
-Nagyon jó, és mindenki épségben hazaért!
-Akkor jó!
Felmentem a szobámba, majd lefeküdtem aludni.

2 megjegyzés: