2012. július 13., péntek

I. évad 24. fejezet

 24.fejezet


New York News
Este
-Úristen 19.00 lesz 2 perc múlva!-kezdtem el keresni a távirányítót.-Meg van!-másztam ki az ágy alól.
Bekapcsoltam a tv-ét. Pont akkor kezdődött.
-Sziasztok! Mai sztárvendégünk Zayn Malik! De előtte nézzük meg a hét legjobb dalát.
-Jaj istenem kezdjétek már!-mondtam mérgesen.
-A hét dala nem más mint a What makes You Beautiful a One Directiontól!
-ÁÁ! Ez az!
So c-come on
You got it wrong
To prove I'm right I put it in a song
I don't why
You're being shy
And turn away when I look into your eyes. -énekeltem Zayn részét.
-Na hát itt is vagyunk Zaynnel! Szia Zayn!
-Szia! És sziasztok ti ott a képernyő előtt! Vas happenin'?
-Haha! Hogy vagy? Milyen New York? Igaz még csak egy napja vagy itt.
-Jól vagyok köszönöm! New York olyan nagy! És van sok boltja meg minden szóval klassz!
-Értem. Na és mi van a filmetekkel? Lehet már róla tudni, hogy milyen fajta lesz? És mikor kezditek el a forgatást?
-Hát az titok! Elméletileg holnap találkozunk Tim Burtonnal és megnézzük a szövegkönyveinket.
-Értem. És azt lehet tudni, hogy kik fognak szerepelni a filmben?
-Hát mi a One Direction meg még pár híresség.
-Oké. Már mindannyian nagyon várjuk! De most térjünk rá a lényegre, ki az a Perrie Edwards? És mi van köztetek?
-Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy ki az a Perrie. Életemben nem láttam még! És az igazi képeken az unokatesóimmal vagyok rajta!
-Értem, szóval azt állítod, hogy nem ismered Perriet, és nincs köztetek semmi?
-Igen azt, mivel én mást szeretek!
-Wáó! És kit? Csak annyit, hogy ez egy élő adás és mindenki fogja hallani!
-Rendben.
-Szóval, hogy Zayn kibe szerelmes megtudhatják a reklám után!
-Úristen!-ugrottam fel az ágyamról.-Szóval ha nem Perriet akkor engem szeret?! Áááá! És elfogja mondani ország világ előtt a nevemet? Híres leszek!!
-És már itt is vagyunk!
-Ááá!-ültem le izgatottan az ágyamra.
-Itt ül mellettem Zayn Malik aki elmondta, hogy nincs közte és Perrie Edwards között semmi , mert másba szerelmes! Na és Zayn ki az a lány?
-Hát ő egy gyönyörű barna hajú lány aki ellopta a szívemet az első találkozásunkkor.
-És ki az a lány? Talán valami híresség?
-Nem nem híresség! Egy csodálatos lány aki itt él New Yorkban. Ő nem más mint Naomi James!
-Úristen! Hát mégis szeret?!-ugrottam fel.-És benne volt a nevem a tv-be! Híres leszek!
-Igen Naomi te vagy az! Remélem nézed a műsort! Naomi én téged szeretlek, nem is imádlak amióta először megláttalak. Igaz nem volt valami romantikus találkozás és sajnálom még egyszer az ajtós ügyet! Először az a kis bunkó lány voltál aki nem szerette a One Direction se engem. De ahogy egyre jobban megismertelek egyre jobban megkedveltelek. A londoni csókot meg sajnálom. Csak egyszerűen a gyönyörű ajkaid elterelték a figyelmemet. És sajnálom, hogy miattam vagyis miattunk majdnem kirúgtak a suliból! De Naomi én téged nagyon de nagyon szeretlek! És láttam ma rajtad a nyakláncot. Köszönöm hogy felvetted, nem is tudod, hogy mennyit jelent ez nekem! És Naomi, remélem elhiszed, hogy én csak is téged szeretlek!
-Zayn!-kezdtem el sírni.-Úristen ez nagyon megható volt!
-Wáóó Zayn! Ez nagyon megható volt!-törölgette a könnyeit Molly. -Remélem Naomi látta!
-Igen én is nagyon remélem!
-Sziasztok! Mára ennyi volt. Találkozunk holnap!
Kikapcsoltam a tv-ét.
-Naomi nézted a műsort?-jött be a szobába anya.
-Igen!-törölgettem a könnyeimet.-Ilyet még soha senki sem mondott nekem! Nagyon megható volt!
-Igen az volt. Na látod, mégis szeret!
-Igen. De most rohanok!-kezdtem el keresni a pulcsimat.
-Még is hova mész te 19.45kor?!
-Zanyhez, és amúgy is azt mondtad, hogy 21.00ig érjek haza!
-Ez igaz.
-Szóval elengedsz? Lécci!
-Na jó. De siess haza! Holnap iskola!
-Oké-oké köszi szia!-pusziltam meg.
-És vigyázz magadra!
-Jó szia!
Kifutottam a házból és elkezdtem futni a hotel felé. Igaz, hogy 15percre volt és nagyon nem bírom a futást, de mégis futottam! 10perc alatt oda is értem. Kifulladva ültem le a hotel előterében lévő egyik fotelbe.
-Kisasszony, segíthetek valamiben?-jött oda egy öreg portás.
-Nem köszönöm, csak várok valakire.
-Ó értem. Esetleg egy üdítőt parancsol?
-Nem köszönöm!
A portás visszament a helyére, én pedig izgatottan vártam Zaynt. Már az 5.újságot kezdtem el olvasni mire végre megjött Zayn.
-ZAYN!-ugrottam a nyakába.
-Naomi hát te?
-Már vagy 15perce várok rád!
-És miért?
-Mert… Mert… Jaj megnéztem a riportodat, meg a reklámodat és ááá imádom azt a képet! Meg persze téged is! És úristen minden szót komolyan gondoltál?
-Nyugi Naomi!-ölelt meg.-Igen minden egyes szót!
-Jaj úgy szeretlek!-csókoltam meg.
-Én is téged!
-Zayn ilyet még soha senki nem mondott nekem!-kezdtem el könnyezni.
Zayn rám mosolygott.
-Ne sírj! És még én se mondtam ilyet senkinek!-ölelt meg.
-Ó Zayn láttalak!-jött le a lépcsőn Harry.
-Igen én meg fel is vettelek!-csúszott le a korláton Louis.
-Mi van?
-A srácok csak annyit akartak mondani, hogy láttunk téged a tv-be és felvettük az adást!-mondta Faith.
-Na ne!-akadt ki Zayn.
-Most miért?! Tök cuki voltál benne!-pusziltam meg.
-Igen. Ó Louis remélem elhiszed, hogy csak is téged szeretlek!-hajolt oda Harry Louishoz.
-Harry! Igen én is szeretlek!-ölelték meg egymást.
-Haha nagyon viccesek vagytok!-mondta unottan Zayn.
-Ez nem volt szép tőletek!-ütötte meg őket Faith.
-Bocsi. De akkor is olyan kis romantikus voltál!-mondta Harry.
-Jaj. És amúgy többiek?
-Fent éppen kajálnak!-mondta Faith.
-Oké. Na akkor menjünk fel mi is hozzájuk!-fogta meg a kezem Zayn.
Felmentünk a többiekhez akik éppen szendvicseket ettek.
-Srácok nézzétek ki van itt!-mondta Niall.
-A kis Casanova!-mondta Liam.
-Casanova az mit jelent?!-kérdeztem értetlenül.
-Nőcsábász, nem tudom milyen nyelven!
-Ja értem!
-Haha! Mindannyian annyira viccesek vagytok!-mondta Zayn és elvett egy szendvicset.
-Hé azt magamnak csináltam!-mondta mérgesen Niall.
-Így jártál!-mondta Zayn és már bele is harapott a szendvicsbe.
-Jaj tényleg mikor menetek?-kérdezte Liam.
-Hát nekünk Jessivel 21.00ra kell haza érnünk!-mondta Melody.
-Nekünk is!-vágtuk rá egyszerre Faithékkel.
-Akkor addig is mit csináljunk?-kérdezte Hazza.
-Twisterezzünk!-kiáltotta Louis!
-És honnan szerzünk twistert?-kérdezte Cassie.
-Mindjárt hozom!-mondta Louis és elfutott.
2 perc múlva Louis visszafutott Twisterrel a kezébe.

-Ezt mégis honnan szerezted?-kérdezte Liam.
-Találtam! Na de akkor kezdődhet a játék?-kérdezte Louis.
-Aha!
Átrendeztük a nappalit, hogy legyen hely a Twisternek.
-Hé várjatok! Valakinek pörgetnie is kell!-mondtam.
-Ez igaz. Na ki legyen az?-kérdezte Zayn.
-Majd leszek én!-mondtam.
Elkezdődött a játék. Először Melody utána Jess esett ki.
-Na Faith a jobb kezedet a kékre!
-Mi?! Basszus Harry útba vagy!-mérgelődött Faith.
-Bocsi arrébb menjek?
-Nem kell! Mindjárt meg van!-nyújtotta ki a kezét Faith de elesett.
-Jaj ne már!-ült le mérgesen Faith.
-Cassie a jobb lábad a zöldre!
-Harry nekem is útba vagy!
-Hát bocsi.
-Na mindegy megoldom!
Meg is oldotta úgy hogy elesett.
-Na fiúk már csak ti maradtatok!
-Úgyis én győzök!-mondta büszkén Louis.
-Nem hinném!-vágott vissza Harry.
Tovább fojtatódott a játék.
-Na Harry a bal kezedet… Harry te mit csinálsz?-kérdeztem.
-Nem tudom!
-Ne ezt le kell fotózni!-nevetett Faith.
-Hozom a telódat!-mondta Cassie.
Elszaladt a telefonért. Mire visszaért a fiúk már egymás hegyén hátán voltak.
-Faith fotózd le!-nevetett Melody.
Faith gyorsan lefotózta őket.
-Amúgy srácok mindannyian kiestetek!-nevettünk a lányokkal.
-Tényleg!
-Még egy?-kérdezte Niall.
-Nincs rá időnk!-mondtam.
-Basszus 20.55 van!-mondta Jess.
-Ez az megint elkésünk hála nektek!-mondta Faith.
-Nem!-állt fel Harry. -Hazaviszlek a két kezemben is!
-Harry ezt nem gondoltad komolyan. Ugye?
-Hát nem. De most nem ez a lényeg! Valahonnan kell szereznünk 3 taxit!
-Miért pont 3-at?-kérdezte Niall.
-Mivel Melody meg Jess egy házban ezért övéké az egyik. Faithé meg Cassié a másik mert ők nem messze laknak egymástól, és a harmadik pedig Naomié!
-Igaz! Hívok egy taxit!-mondta Niall.
-Én is!-futott a telefonhoz Louis.
-Oké akkor a harmadikat meg majd én hívom!-mondta Zayn.
Gyorsan telefonáltak utána leszaladtunk a hotelhez. 2 perc múlva már jöttek is a taxik.
-Köszi, hogy itt lehettem!-szállt be a taxiba Melody.
-Igen és is köszi!-mondta Jess.
Aztán a következőbe beszállt Faith meg Cassie.
-Sziasztok!-szálltam be az autóba.
-Várj megyek veled én is!-mondta Zayn.
Beültünk a taxiba. Elindultunk hazafele.
-Zayn úgy szeretlek!-öleltem át.
-Én is téged. Remélem anyukád nem bánja, hogy később érsz haza!
-Miért?
-Hát, hogy már 21.03 van!
-Ja. Hát remélem nem.
-Itt vagyunk!-mondta a taxi vezető.
-Ó tényleg!-néztem ki az ablakon.-Köszönöm a mai napot!
-Szívesen! Holnap mikor láthatlak?
-Hát 15.30 után!
-Oké érted megyek a suliba jó?
-Mivel?
-Majd meglátod! De menj nehogy leszidjanak!
-Oké szia!-csókoltam meg.
Kiszálltam a kocsiból és befutottam a házba.
-Sziasztok!
-Szia Naomi!-köszönt anya.-21.05 van!
-Tudom késtem bocsi!
-Jó nem baj. Na és minden oké?
-Igen! Anya ma amúgy milyen nap van?
-Vasárnap mert?
-Basszus és 10.-e?!
-Igen miért?
-Ááá! Ezt nem hiszem el!-rohantam fel a szobámba.
Bekapcsoltam a lap topomat és felmentem msn-re. Szerencsére Cassie és Melody fent voltak.
Mimi.™ üzenete: Sziasztok! :D 
Melody_♪ üzenete: Szia. :)
Cassie© üzenete: Sya :D
Mimi.™ üzenete: Holnap lesz Faith szülinapja! Kéne neki csinálni egy bulit vagy valamit!
Cassie© üzenete: Igen!! :D
Melody_♪ üzenete: 13.-án pedig Jessinek lesz!!!
Mimi.™ üzenete: Oké… Akkor 12.-én legyen a buli. Mondjuk a fiúknál! :P
Cassie© üzenete: Oké!xD
Melody_♪ üzenete: Oksa. :P
Cassie© üzenete: De amúgy a fiúknak ki fog szólni?!
Mimi.™ üzenete: hát majd mondjuk te :P
Cassie© üzenete: oké xd
Mimi.™ üzenete: na de én megyek sziasztok jó éjt! :D Cassie ne felejtsd el felhívni Louist! :P
Cassie© üzenete: oksa mindjárt felhívom :P Na sya jóéjt :D
Melody_♪ üzenete: Szia jó éjt! :)
Kikapcsoltam a lap topom. Elmentem gyorsan fürdeni és lefeküdtem aludni.

2 megjegyzés: